GROSSER PREIS VON DEUTSCHLAND 1963
Nürburgring04 sierpnia

Długość toru: 22,81 kmLiczba okrążeń: 15Pełny dystans: 342,150 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne8:47,200 - Dan Gurney (Porsche 804), 1962Najszybsze okrążenie wyścigu8:57,800 - Phil Hill (Ferrari 156), 1961Największa średnia prędkość wyścigu148,538 km/h - Stirling Moss (Lotus 18/21), 1961
REZULTATY WYŚCIGU
1.
John Surtees 715 okr. 2h13m06,800
2.
Jim Clark 315 okr. +1:17,500
3.
Richie Ginther 215 okr. +2:44,900
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | John Surtees 7 | Ferrari 156/63 | 15 | 2h13m06,800 | 0 | |
2 | -1 | Jim Clark 3 | Lotus 25 | 15 | +1:17,500 | 0 | |
3 | +3 | Richie Ginther 2 | BRM P57 | 15 | +2:44,900 | 0 | |
4 | +11 | Gerhard Mitter 26 | Porsche 718 | 15 | +8:11,500 | 0 | |
5 | +11 | Jim Hall 20 | Lotus 24 | 14 | +1 okr. | 0 | |
6 | +6 | Jo Bonnier 16 | Cooper T66 | 14 | +1 okr. | 0 | |
7 | +1 | Jack Brabham 9 | Brabham BT7 | 14 | +1 okr. | 0 | |
8 | +10 | Trevor Taylor 4 | Lotus 25 | 14 | +1 okr. | 0 | |
9 | = | Jo Siffert 18 | Lotus 24 | 10 | +5 okr. | 0 | |
10 | +11 | Bernard Collomb 28 | Lotus 24 | 10 | +5 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Carel Godin de Beaufort 17 | Porsche 718 | 9 | utrata koła | 0 | |||
Tony Maggs 6 | Cooper T66 | 7 | silnik | 0 | |||
Dan Gurney 10 | Brabham BT7 | 6 | skrzynia biegów | 0 | |||
Nicha de Cabral 22 | Cooper T60 | 6 | skrzynia biegów | 0 | |||
Ian Burgess 24 | Scirocco 02 | 5 | układ kierowniczy | 0 | |||
Tony Settember 23 | Scirocco 01 | 5 | wypadek | 0 | |||
Bruce McLaren 5 | Cooper T66 | 3 | wypadek | 0 | |||
Graham Hill 1 | BRM P57 | 2 | skrzynia biegów | 0 | |||
Chris Amon 21 | Lola Mk4A | 2 | układ kierowniczy/wypadek | 0 | |||
Willy Mairesse 8 | Ferrari 156/63 | 1 | wypadek | 0 | |||
Innes Ireland 14 | Lotus 24 | 1 | kolizja z Bandinim | 0 | |||
Lorenzo Bandini 15 | BRM P57 | 0 | kolizja z Irelandem | 0 |
Najszybsze okrażenie: John Surtees (Ferrari 156/63) - 9:47,000 na 9 okr.