GROSSER PREIS VON DEUTSCHLAND 1967
Nürburgring06 sierpnia

Długość toru: 22,835 kmLiczba okrążeń: 15Pełny dystans: 342,525 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne8:16,500 - Jim Clark (Lotus 33), 1966Najszybsze okrążenie wyścigu8:24,100 - Jim Clark (Lotus 33), 1965Największa średnia prędkość wyścigu160,542 km/h - Jim Clark (Lotus 33), 1965
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Denny Hulme 215 okr. 2h05m55,700
2.
Jack Brabham 115 okr. +0:38,500
3.
Chris Amon 815 okr. +0:39,000
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Denny Hulme 2 | Brabham BT24 | 15 | 2h05m55,700 | 0 | |
2 | +5 | Jack Brabham 1 | Brabham BT24 | 15 | +0:38,500 | 0 | |
3 | +5 | Chris Amon 8 | Ferrari 312/67 | 15 | +0:39,000 | 0 | |
4 | +2 | John Surtees 7 | Honda RA273 | 15 | +2:25,700 | 0 | |
5 | +11 | Jo Bonnier 16 | Cooper T81 | 15 | +8:42,100 | 0 | |
6 | +11 | Guy Ligier 15 | Brabham BT20 | 14 | +1 okr. | 0 | |
7 | +8 | Chris Irwin 18 | BRM P83 | 13 | +2 okr. | 0 | |
8 | +2 | Pedro Rodriguez 6 | Cooper T81 | 13 | +2 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Dan Gurney 9 | Eagle T1G | 12 | półoś napędowa | 0 | |||
Jo Siffert 14 | Cooper T81 | 12 | pompa paliwowa | 0 | |||
Graham Hill 4 | Lotus 49 | 8 | zawieszenie | 0 | |||
Hubert Hahne 17 | Lola T100 | 6 | zawieszenie | 0 | |||
Jackie Stewart 11 | BRM P115 | 5 | dyferencjał | 0 | |||
Jim Clark 3 | Lotus 49 | 4 | zawieszenie | 0 | |||
Jochen Rindt 5 | Cooper T86 | 4 | przegrzanie/silnik | 0 | |||
Bruce McLaren 10 | Eagle T1G | 3 | wyciek oleju | 0 | |||
Mike Spence 12 | BRM P83 | 3 | dyferencjał | 0 |
Najszybsze okrażenie: Dan Gurney (Eagle T1G) - 8:15,100 na 6 okr.