GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 1980
Red Bull Ring17 sierpnia

Długość toru: 5,942 kmLiczba okrążeń: 54Pełny dystans: 320,868 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:34,070 - Rene Arnoux (Renault RS12), 1979Najszybsze okrążenie wyścigu1:35,770 - Rene Arnoux (Renault RS12), 1979Największa średnia prędkość wyścigu219,689 km/h - Alan Jones (Williams FW07), 1979
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Jean-Pierre Jabouille 1554 okr. 1h26m15,730
2.
Alan Jones 2754 okr. +0:00,820
3.
Carlos Reutemann 2854 okr. +0:19,360
| P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | +1 | Jean-Pierre Jabouille 15 | Renault RE23 | 54 | 1h26m15,730 | 0 | |
| 2 | +1 | Alan Jones 27 | Williams FW07B | 54 | +0:00,820 | 0 | |
| 3 | +1 | Carlos Reutemann 28 | Williams FW07B | 54 | +0:19,360 | 0 | |
| 4 | +1 | Jacques Laffite 26 | Ligier JS11/15 | 54 | +0:42,020 | 0 | |
| 5 | +2 | Nelson Piquet 5 | Brabham BT49 | 54 | +1:02,810 | 0 | |
| 6 | +3 | Elio de Angelis 12 | Lotus 81 | 54 | +1:14,970 | 0 | |
| 7 | +5 | Alain Prost 8 | McLaren M29C | 54 | +1:33,410 | 0 | |
| 8 | +7 | Gilles Villeneuve 2 | Ferrari 312T5 | 53 | +1 okr. | 0 | |
| 9 | -8 | Rene Arnoux 16 | Renault RE25 | 53 | +1 okr. | 0 | |
| 10 | +4 | Hector Rebaque 6 | Brabham BT49 | 53 | +1 okr. | 0 | |
| 11 | +12 | Emerson Fittipaldi 20 | Fittipaldi F8 | 53 | +1 okr. | 0 | |
| 12 | +4 | Marc Surer 9 | ATS D4 | 53 | +1 okr. | 0 | |
| 13 | +9 | Jody Scheckter 1 | Ferrari 312T5 | 53 | +1 okr. | 0 | |
| 14 | +4 | Riccardo Patrese 29 | Arrows A3 | 53 | +1 okr. | 0 | |
| 15 | +5 | Rupert Keegan 50 | Williams FW07B | 52 | +2 okr. | 0 | |
| 16 | -5 | Keke Rosberg 21 | Fittipaldi F8 | 52 | +2 okr. | 0 | |
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Nigel Mansell 43 | Lotus 81B | 40 | silnik | 0 | |||
| John Watson 7 | McLaren M29 | 34 | silnik | 0 | |||
| Bruno Giacomelli 23 | Alfa Romeo 179 | 28 | koło | 0 | |||
| Didier Pironi 25 | Ligier JS11/15 | 25 | prowadzenie bolidu | 0 | |||
| Jean-Pierre Jarier 3 | Tyrrell 010 | 25 | elektryka | 0 | |||
| Eddie Cheever 31 | Osella FA1 | 23 | łożysko koła | 0 | |||
| Derek Daly 4 | Tyrrell 010 | 12 | hamulce | 0 | |||
| Mario Andretti 11 | Lotus 81 | 6 | silnik | 0 | |||
Najszybsze okrażenie: Rene Arnoux (Renault RE25) - 1:32,530 na 50 okr.