GRAN PREMIO DE MEXICO 1986
Autódromo Hermanos Rodríguez12 października

Długość toru: 4,421 kmLiczba okrążeń: 68Pełny dystans: 300,628 km
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Gerhard Berger 2068 okr. 1h33m18,700
2.
Alain Prost 168 okr. +0:25,438
3.
Ayrton Senna 1268 okr. +0:52,513
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +3 | Gerhard Berger 20 | Benetton B186 | 68 | 1h33m18,700 | 0 | |
2 | +4 | Alain Prost 1 | McLaren MP4/2C | 68 | +0:25,438 | 0 | |
3 | -2 | Ayrton Senna 12 | Lotus 98T | 68 | +0:52,513 | 0 | |
4 | -2 | Nelson Piquet 6 | Williams FW11 | 67 | +1 okr. | 0 | |
5 | -2 | Nigel Mansell 5 | Williams FW11 | 67 | +1 okr. | 0 | |
6 | +4 | Philippe Alliot 26 | Ligier JS27 | 67 | +1 okr. | 0 | |
7 | +14 | Thierry Boutsen 18 | Arrows A8 | 66 | +2 okr. | 0 | |
8 | +14 | Andrea de Cesaris 23 | Minardi M186 | 66 | +2 okr. | 0 | |
9 | +11 | Christian Danner 17 | Arrows A8 | 66 | +2 okr. | 0 | |
10 | +8 | Jonathan Palmer 14 | Zakspeed 861 | 65 | +3 okr. | 0 | |
11 | +5 | Martin Brundle 3 | Tyrrell 015 | 65 | +3 okr. | 0 | |
12 | +2 | Stefan Johansson 28 | Ferrari F1-86 | 64 | +4 okr. | 0 | |
13 | -8 | Riccardo Patrese 7 | Brabham BT55 | 64 | +4 okr. | 0 | |
14 | +10 | Alessandro Nannini 24 | Minardi M185B | 64 | +4 okr. | 0 | |
15 | -2 | Rene Arnoux 25 | Ligier JS27 | 63 | +5 okr. | 0 | |
16 | +10 | Allen Berg 22 | Osella FA1F | 61 | +7 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Johnny Dumfries 11 | Lotus 98T | 53 | elektryka | 0 | |||
Derek Warwick 8 | Brabham BT55 | 37 | silnik | 0 | |||
Alan Jones 15 | Lola THL2 | 35 | pęknięta opona | 0 | |||
Keke Rosberg 2 | McLaren MP4/2C | 32 | pęknięta opona/zawieszenie | 0 | |||
Michele Alboreto 27 | Ferrari F1-86 | 10 | turbo | 0 | |||
Piercarlo Ghinzani 21 | Osella FA1G | 8 | turbo | 0 | |||
Philippe Streiff 4 | Tyrrell 015 | 8 | turbo | 0 | |||
Teo Fabi 19 | Benetton B186 | 4 | silnik | 0 | |||
Patrick Tambay 16 | Lola THL2 | 0 | kolizja z Arnoux | 0 |
Najszybsze okrażenie: Nelson Piquet (Williams FW11) - 1:19,360 na 64 okr.