GROSSER PREIS VON DEUTSCHLAND 1988
Hockenheimring24 lipca

Długość toru: 6,797 kmLiczba okrążeń: 44Pełny dystans: 299,068 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:42,013 - Keke Rosberg (McLaren MP4/2C), 1986Najszybsze okrążenie wyścigu1:45,716 - Nigel Mansell (Williams FW11B), 1987Największa średnia prędkość wyścigu220,394 km/h - Nelson Piquet (Williams FW11B), 1987
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Ayrton Senna 1244 okr. 1h32m54,188
2.
Alain Prost 1144 okr. +0:13,609
3.
Gerhard Berger 2844 okr. +0:52,095
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Ayrton Senna 12 | McLaren MP4/4 | 44 | 1h32m54,188 | 0 | |
2 | = | Alain Prost 11 | McLaren MP4/4 | 44 | +0:13,609 | 0 | |
3 | = | Gerhard Berger 28 | Ferrari F1-87/88C | 44 | +0:52,095 | 0 | |
4 | = | Michele Alboreto 27 | Ferrari F1-87/88C | 44 | +1:40,912 | 0 | |
5 | +2 | Ivan Capelli 16 | March 881 | 44 | +1:49,606 | 0 | |
6 | +3 | Thierry Boutsen 20 | Benetton B188 | 43 | +1 okr. | 0 | |
7 | +5 | Derek Warwick 17 | Arrows A10B | 43 | +1 okr. | 0 | |
8 | +2 | Mauricio Gugelmin 15 | March 881 | 43 | +1 okr. | 0 | |
9 | -1 | Satoru Nakajima 2 | Lotus 100T | 43 | +1 okr. | 0 | |
10 | +5 | Eddie Cheever 18 | Arrows A10B | 43 | +1 okr. | 0 | |
11 | +13 | Jonathan Palmer 3 | Tyrrell 017 | 43 | +1 okr. | 0 | |
12 | +10 | Bernd Schneider 10 | Zakspeed 881 | 43 | +1 okr. | 0 | |
13 | +1 | Andrea de Cesaris 22 | Rial ARC1 | 42 | +2 okr. | 0 | |
14 | +9 | Piercarlo Ghinzani 9 | Zakspeed 881 | 42 | +2 okr. | 0 | |
15 | +4 | Alex Caffi 36 | Dallara BMS188 | 42 | +2 okr. | 0 | |
16 | +10 | Oscar Larrauri 32 | EuroBrun ER188 | 42 | +2 okr. | 0 | |
17 | = | Rene Arnoux 25 | Ligier JS31 | 41 | +3 okr. | 0 | |
18 | -12 | Alessandro Nannini 19 | Benetton B188 | 40 | +4 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Yannick Dalmas 29 | Lola LC88 | 39 | sprzęgło | 0 | |||
Philippe Streiff 14 | AGS JH23 | 38 | przepustnica | 0 | |||
Riccardo Patrese 6 | Williams FW12 | 34 | poślizg | 0 | |||
Nicola Larini 21 | Osella FA1L | 27 | silnik | 0 | |||
Nigel Mansell 5 | Williams FW12 | 16 | poślizg | 0 | |||
Stefano Modena 33 | EuroBrun ER188 | 15 | silnik | 0 | |||
Philippe Alliot 30 | Lola LC88 | 8 | poślizg | 0 | |||
Nelson Piquet 1 | Lotus 100T | 1 | poślizg | 0 |
Najszybsze okrażenie: Alessandro Nannini (Benetton B188) - 2:03,032 na 40 okr.