Steiner: Jesteśmy na limicie z naszym tylnym skrzydłem
Haas nie spodziewa się jednak konieczności wprowadzania dużych zmian do jego projektu.
05.06.2110:02
414wyświetlenia
Embed from Getty Images
Szef Haasa - Guenther Steiner potwierdza, że jego ekipa jest na limicie z poziomem odkształcania się tylnego skrzydła.
Po Grand Prix Hiszpanii w mediach pojawiły się nagrania obrazujące uginanie się tylnego skrzydła w bolidzie Red Bulla. Niedługo po tym FIA poinformowała wszystkie zespoły, że od GP Francji wprowadzi surowsze wytyczne dotyczące testów obciążeń tego obszaru konstrukcji.
Pytany przez media o to, czy Haas będzie zmuszony zmodyfikować projekt swojego tylnego skrzydła, Steiner odrzekł:
Naciskany przez media szef Haasa dodał, iż
Szef Haasa - Guenther Steiner potwierdza, że jego ekipa jest na limicie z poziomem odkształcania się tylnego skrzydła.
Po Grand Prix Hiszpanii w mediach pojawiły się nagrania obrazujące uginanie się tylnego skrzydła w bolidzie Red Bulla. Niedługo po tym FIA poinformowała wszystkie zespoły, że od GP Francji wprowadzi surowsze wytyczne dotyczące testów obciążeń tego obszaru konstrukcji.
Pytany przez media o to, czy Haas będzie zmuszony zmodyfikować projekt swojego tylnego skrzydła, Steiner odrzekł:
Wciąż wszystko sprawdzamy. Jesteśmy niemal na limicie, ale nie mamy tu jakiegoś systemu, więc zmiany nie powinny mieć na nas wpływu. Nie wiem jednak czy podobnie będzie na przykład w przypadku Williamsa.
Naciskany przez media szef Haasa dodał, iż
istnieje bardzo mała szansana to, że jego team będzie musiał wprowadzić poprawki w projekcie tylnego skrzydła bolidu VF-21.
Jeśli trzeba będzie coś zrobić, to myślę że wszelkie prace sprowadzą się wyłącznie do usztywnienia konstrukcji w niektórych miejscach. Nie potrafię jeszcze udzielić konkretnej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ będziemy musieli sprawdzić każde nasze skrzydło, aby ocenić, czy nowe testy nie będą mieć na nie dużego wpływu.
Nataniel Piórkowski