Steiner: Jesteśmy na limicie z naszym tylnym skrzydłem
Haas nie spodziewa się jednak konieczności wprowadzania dużych zmian do jego projektu.
05.06.2110:02
411wyświetlenia
Embed from Getty Images
Szef Haasa - Guenther Steiner potwierdza, że jego ekipa jest na limicie z poziomem odkształcania się tylnego skrzydła.
Po Grand Prix Hiszpanii w mediach pojawiły się nagrania obrazujące uginanie się tylnego skrzydła w bolidzie Red Bulla. Niedługo po tym FIA poinformowała wszystkie zespoły, że od GP Francji wprowadzi surowsze wytyczne dotyczące testów obciążeń tego obszaru konstrukcji.
Pytany przez media o to, czy Haas będzie zmuszony zmodyfikować projekt swojego tylnego skrzydła, Steiner odrzekł:
Naciskany przez media szef Haasa dodał, iż
Szef Haasa - Guenther Steiner potwierdza, że jego ekipa jest na limicie z poziomem odkształcania się tylnego skrzydła.
Po Grand Prix Hiszpanii w mediach pojawiły się nagrania obrazujące uginanie się tylnego skrzydła w bolidzie Red Bulla. Niedługo po tym FIA poinformowała wszystkie zespoły, że od GP Francji wprowadzi surowsze wytyczne dotyczące testów obciążeń tego obszaru konstrukcji.
Pytany przez media o to, czy Haas będzie zmuszony zmodyfikować projekt swojego tylnego skrzydła, Steiner odrzekł:
Wciąż wszystko sprawdzamy. Jesteśmy niemal na limicie, ale nie mamy tu jakiegoś systemu, więc zmiany nie powinny mieć na nas wpływu. Nie wiem jednak czy podobnie będzie na przykład w przypadku Williamsa.
Naciskany przez media szef Haasa dodał, iż
istnieje bardzo mała szansana to, że jego team będzie musiał wprowadzić poprawki w projekcie tylnego skrzydła bolidu VF-21.
Jeśli trzeba będzie coś zrobić, to myślę że wszelkie prace sprowadzą się wyłącznie do usztywnienia konstrukcji w niektórych miejscach. Nie potrafię jeszcze udzielić konkretnej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ będziemy musieli sprawdzić każde nasze skrzydło, aby ocenić, czy nowe testy nie będą mieć na nie dużego wpływu.