GP Monako: najszybsze okrążenia w wyścigu

Robert Kubica okazał się wolniejszy tylko od kierowców McLarena
Robert Kubica okazał się wolniejszy tylko od kierowców McLarena.

NAJSZYBSZE OKRĄŻENIA W WYŚCIGU

P.Kierowca (Nr)BolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.Fernando Alonso (1) McLaren MP4-221:15,28444
2.Lewis Hamilton (2) McLaren MP4-221:15,3720,0880,08828
3.Robert Kubica (10) BMW Sauber F1.071:16,0060,7220,63439
4.Felipe Massa (5) Ferrari F20071:16,1830,8990,17747
5.Giancarlo Fisichella (3) Renault R271:16,2540,9700,07154
6.Kimi Raikkonen (6) Ferrari F20071:16,5921,3080,33862
7.Alex Wurz (17) Williams FW291:16,6581,3740,06640
8.David Coulthard (14) Red Bull RB31:16,7861,5020,12875
9.Jenson Button (7) Honda RA1071:16,8021,5180,01640
10.Scott Speed (19) Toro Rosso STR21:16,8671,5830,06573
11.Nico Rosberg (16) Williams FW291:16,9911,7070,12470
12.Nick Heidfeld (9) BMW Sauber F1.071:17,0411,7570,05030
13.Rubens Barrichello (8) Honda RA1071:17,0801,7960,03969
14.Heikki Kovalainen (4) Renault R271:17,1001,8160,02072
15.Takuma Sato (22) Super Aguri SA071:17,1831,8990,08374
16.Anthony Davidson (23) Super Aguri SA071:17,2231,9390,04063
17.Ralf Schumacher (11) Toyota TF1071:17,2311,9470,00847
18.Jarno Trulli (12) Toyota TF1071:17,4952,2110,26453
19.Adrian Sutil (20) Spyker F8-VII1:17,6782,3940,18334
20.Christijan Albers (21) Spyker F8-VII1:17,6892,4050,01170
21.Mark Webber (15) Red Bull RB31:18,9983,7141,30917
107% najlepszego czasu: 1:20,553

KOMENTARZE

10
pawlos
28.05.2007 08:13
Myśle, że zniżka formy Ferrari w Monaco była chwilowa a co za tym idzie, walka o podium dla kierowców BMW będzie bardzo ciężka w przyszłych wyścigach. Nie należy także moim zdaniem lekceważyć Renault.
dejacek
28.05.2007 07:50
jak ich nie krytykować gdy to już któryś raz popełniają takie błędy. Robert powinien startować z normalną ilością paliwa na 1/3 wyścigu i utrzymywać tempo zblizone do najlepszych. Jechał z prędkością podobną do ferrari a ze swoim dobrym startem miałby spore szanse objechać Massę i dowieźć 3 miejsce albo nawet 2 bo Hamilton ostro atakował krawężniki i czasami naprawdę mało brakowało... Robert jest typem fightera i taka strategia by mu pasowała a nie wleczenie się za Hondą czy Renault i walka o to by słabsze ale lżejsze auta go nie wyprzedzały. Jeżeli w BMW zrozumieją taką strategię to widzę podium w prawie każdym wyścigu.
mikoolaj
28.05.2007 06:29
Nie można tak tyrać BMW za taktykę. Podjęli ryzyko licząc na SC i się nie opłaciło. Gdyby jednak SC wyjechał na tor wszyscy by mówili o "genialnej" taktyce BMW. To nie był błąd strategów tylko świadomie podjęte ryzyko. Jazda na 2 pit stopy mogłaby dać im 4 miejsce, natomiast jazda na 1 pit stop przy SC (oraz 2 pit stopach McLarena i Ferrari) mogła zaprowadzić BMW na podium. Podsumowując należy pochwalić strategów BMW ponieważ byli ambitni i chcieli w końcu osiągnąć podium a nie wciąż zadowalać się 4 miejscem.
ps333333
28.05.2007 11:38
rejmont: streetfighter kontra taksówkarz. Kubica Uwielbia takie tory, a Nick najwyraźniej słabo sobie na nich radzi. Nie ma się czemu dziwić.
rejmont
28.05.2007 10:34
Zastanawia mnie tak duża różnica czasowa między Kubkiem i Nickiem ??
Morgul
28.05.2007 09:47
ze na piqueta zle dzialaja upaly?
mkpol
28.05.2007 09:12
No Piquet pochwalił BMW za strategię. Już nie wiem co o tym mysleć
Ra77
28.05.2007 06:50
Tu wszystko widać jak na dłoni i co zrobiło BMW?------amatorszczyzna!!!!!!
Drago
28.05.2007 06:16
Boshe ale ja mam pecha ;( pierw nie obejrzałem wyścigu bo o 14 miałem mecz a potem jak na złość nie działał mi telewizor -,-
Phantom
27.05.2007 11:40
Czyli to samo co w drugiej części kwalifikacji. Wniosek: Taktyka dla Roberta była błędna. Tak profesjonalny zespół jak BMW powinien zmienić strategię przed 3 częścią kwalifikacji. Jeśli już liczyli na SC to mógł tak pojechać Nick. Trzecie miejsce było w zasięgu.