LiGNA: WTCC: Zapowiedź weekendu na torze Anderstorp
23.12.0823:59
2830wyświetlenia
Szwedzki tor Anderstorp został dość chłodno przyjęty po pierwszych prywatnych testach zawodników. Śliska nawierzchnia, mała przestrzeń i w zasadzie jeden rodzaj zakrętów - długie łuki - wszystko to teoretycznie powinno utrudniać ściganie, jednak mit ten został obalony podczas pierwszych wspólnych testów. Rywalizacja w lidze staje się coraz bardziej zacięta, co widać po wynikach z wyścigu na Snetterton, gdzie punkty zostały rozdzielone pomiędzy aż dwunastu zawodników(!) i to w dużej mierze takich, po których nikt się nie spodziewał tak dobrych rezultatów.
W międzyczasie do ligi dołączył kolejny dezerter z F1 - RafaeL, a Misiek3510 oficjalnie oświadczył, że wraca do ścigania po kilku tygodniach przerwy.
Okrążenie toru z Miśkiem3510
Kary wagowe na na 15 i 16 rundę
W związku z ilością punktujących w poprzednich dwóch rundach, tabela kar wagowych również przybrała pokaźne rozmiary:
Na koniec zapraszamy do obejrzenia jednej z wielu walk, jakie odbyliśmy na treningach. Film nagrany przez Mastera
W międzyczasie do ligi dołączył kolejny dezerter z F1 - RafaeL, a Misiek3510 oficjalnie oświadczył, że wraca do ścigania po kilku tygodniach przerwy.
Okrążenie toru z Miśkiem3510
Okrążenie toru rozpoczynamy na dość krótkiej prostej start meta, którą kończy zakręt w prawo pokonywany na 3 biegu. Bardzo ważne jest odpowiednie wyjście z tego łuku, który przechodzi w najdłuższą prostą na tym torze. Pod koniec prostej osiągamy prędkość ponad 220 km/h i dojeżdżamy do zakrętu nr 2. Pokonujemy go na 3 biegu. T3 jest niemal kopią poprzedniego zakrętu, również pokonywany na 3 biegu. Ważne odpowiednie wejście i pełen gaz na wyjściu. Następnie krótka prosta, redukcja z 5 biegu do 3-ki i kolejny łuk w prawo. T5 to powtórzony schemat, tyle że w drugą stronę, redukcja o dwa biegi, na wyjściu pełen gaz. T6 kolejny zakręt w lewo pokonywany na 2 z prędkością 100km/h. T7 długi łuk w prawo przechodzący w krótką prostą zakończoną ostatnim najwolniejszym zakrętem w lewo prowadzącym na prostą start meta.
Podsumowując całkiem zgrabny i przyjemny tor z jednym ważnym szczegółem - bezlitosny dla opon.
Kary wagowe na na 15 i 16 rundę
W związku z ilością punktujących w poprzednich dwóch rundach, tabela kar wagowych również przybrała pokaźne rozmiary:
Kary wagowe na Anderstorp | ||||
Kierowca | Samochód | Balast (kg) | ||
---|---|---|---|---|
1 | Miczek | BMW 320si | 70 | |
1 | B4ndIt | Alfa Romeo | 60 | |
1 | dodgers | Chevrolet Lacetti | 60 | |
1 | Rubiq | BMW 320si | 55 | |
1 | Powolniak | Alfa Romeo | 40 | |
1 | Unikalny.Nick | Alfa Romeo | 35 | |
1 | yankess | Alfa Romeo | 35 | |
1 | Grekyy | Peugot 407 | 25 | |
1 | Kemek | Chevrolet Lacetti | 25 | |
1 | Kojot | Seat Leon | 15 | |
1 | Byczek | Seat Leon | 10 | [/cyt] |
Na koniec zapraszamy do obejrzenia jednej z wielu walk, jakie odbyliśmy na treningach. Film nagrany przez Mastera
KOMENTARZE