Użycie opon, silników i skrzyni biegów w sezonie 2010
Informacje w tabelach są aktualizowane po każdym wyścigu
14.11.1019:26
82257wyświetlenia
Mieszanki opon wybrane na wyścigi w sezonie 2010 | ||||||||
Grand Prix | Tor | @Supermiękka | @Miękka | @Średnia | @Twarda | @Strategie | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Bahrajnu | ![]() | Sakhir | • | • | pokaż | ||
1 | Australii | ![]() | Albert Park | • | • | pokaż | ||
1 | Malezji | ![]() | Sepang | • | • | pokaż | ||
1 | Chin | ![]() | Shanghai | • | • | pokaż | ||
1 | Hiszpanii | ![]() | Catalunya | • | • | pokaż | ||
1 | Monako | ![]() | Monte Carlo | • | • | pokaż | ||
1 | Turcji | ![]() | Istanbul Park | • | • | pokaż | ||
1 | Kanady | ![]() | Gilles Villeneuve | • | • | pokaż | ||
1 | Europy | ![]() | Valencia | • | • | pokaż | ||
1 | Wielkiej Brytanii | ![]() | Silverstone | • | • | pokaż[/b] | ||
1 | Niemiec | ![]() | Hockenheim | • | • | pokaż[/b] | ||
1 | Węgier | ![]() | Hungaroring | • | • | pokaż[/b] | ||
1 | Belgii | ![]() | Spa | • | • | pokaż | ||
1 | Włoch | ![]() | Monza | • | • | pokaż | ||
1 | Singapuru | ![]() | Marina Bay | • | • | pokaż | ||
1 | Japonii | ![]() | Suzuka | • | • | pokaż | ||
1 | Korei Pd. | ![]() | Yeongam | • | • | pokaż | ||
1 | Brazylii | ![]() | Interlagos | • | • | pokaż | ||
1 | Abu Zabi | ![]() | Yas Marina | • | • | pokaż | ||
W trakcie wyścigu obie mieszanki muszą być chociaż raz użyte, o ile nie było konieczne użycie deszczowych opon. |
Bolid nr|Zespół|@~bhn|@~aus|@~mal|@~chn|@~esp|@~mon|@~tur|@~can|@~eur|@~gbr|@~ger|@~hun|@~bel|@~ita|@~sin|@~jpn|@~kor|@~bra|@~abu
1 (But)|McLaren Mer.|1|2|2|3|3|3|4|4|4|5|5|5|6|7|7|8|8|8|8|
2 (Ham)|McLaren Mer.|1|2|2|3|3|3|4|4|4|5|5|5|6|7|7|8|8|8|8|
3 (Sch)|Mercedes|1|2|2|2|3|3|4|4|4|5|5|5|6|7|7|8|8|8|8|
4 (Ros)|Mercedes|1|2|2|3|3|3|4|4|4|5|5|5|6|7|7|8|8|8|8|
5 (Vet)|RBR Renault|1|2|2|3|3|3|4|4|5|5|6|6|6|7|7|8|8|8|8|
6 (Web)|RBR Renault|1|1|2|2|3|3|3|4|4|5|5|5|6|6|7|7|8|8|8|
7 (Mas)|Ferrari|2|3|3|3|4|4|4|5|5|5|6|6|7|8|9|9|9|9|9|
8 (Alo)|Ferrari|2|3|3|3|4|4|4|5|5|5|6|6|7|8|8|8|8|8|8|
9 (Bar)|Williams Cos.|1|1|2|3|3|3|4|4|5|5|5|5|6|6|6|7|7|8|8|
10 (Hul)|Williams Cos.|1|1|2|2|3|3|3|3|4|4|5|5|6|7|7|8|8|8|8|
11 (Kub)|Renault|1|1|2|2|3|3|3|4|4|5|5|5|5|6|6|7|7|7|8|
12 (Pie)|Renault|1|1|1|2|2|2|3|3|4|4|4|5|5|6|6|7|7|7|8|
14 (Sut)|F. India Mer.|1|2|2|3|3|3|4|4|5|5|5|5|6|7|7|8|8|8|8|
15 (Liu)|F. India Mer.|1|2|2|3|3|3|4|4|5|5|5|5|6|7|7|8|8|8|8|
16 (Bue)|STR Ferrari|1|2|2|3|3|3|4|4|5|5|5|5|6|7|7|8|8|8|8|
17 (Alg)|STR Ferrari|1|2|2|3|3|3|4|4|5|5|5|5|6|7|7|8|8|8|8|
18 (Tru)|Lotus Cos.|1|2|2|2|3|3|4|4|5|5|5|5|6|7|7|8|8|8|8|
19 (Kov)|Lotus Cos.|1|2|2|2|3|3|4|4|5|5|5|5|6|7|7|8|8|8|8|
20 (Ch/Ya/Kl)|HRT Cos.|1|1|2|2|3|3|3|4|4|5|5|5|6|7|7|7|7|8|8|
21 (Sen/Yam)|HRT Cos.|1|2|2|3|3|3|4|4|4|4|5|6|6|7|7|7|7|8|8|
22 (dlR/Hei)|Sauber Fer.|1|1|2|3|4|4|4|5|6|6|7|7|9|9|9|9|9|9|9|
23 (Kob)|Sauber Fer.|1|1|2|3|3|3|4|4|4|5|5|5|6|7|7|8|8|8|8|
24 (Glo)|Virgin Cos.|1|1|2|3|3|3|3|4|4|5|5|5|6|7|7|8|8|8|8|
25 (diG)|Virgin Cos.|1|2|2|3|3|3|3|4|4|5|5|5|6|7|7|8|8|8|8|
%|Na jeden samochód przypada 8 silników w sezonie. Jeśli użytych zostanie więcej, to dany kierowca zostanie przesunięty o dziesięć miejsc do tyłu na starcie pierwszego wyścigu, podczas którego skorzysta z dodatkowej jednostki napędowej. Jeżeli w trakcie jednego weekendu kierowca wykorzysta dwa dodatkowe silniki, wówczas zostanie przesunięty o dziesięć pozycji na starcie tego wyścigu, jak również następnego.
Zamontowania nowej skrzyni biegów w sezonie 2010 | ||||||||||||||||||||
Kierowca | Zespół | @~bhn | @~aus | @~mal | @~chn | @~esp | @~mon | @~tur | @~can | @~eur | @~gbr | @~ger | @~hun | @~bel | @~ita | @~sin | @~jpn | @~kor | @~bra | @~abu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 (But) | McLaren Mer. | • | • | • | • | • | ||||||||||||||
2 (Ham) | McLaren Mer. | • | • | • | • | x | • | |||||||||||||
3 (Sch) | Mercedes | • | • | • | • | • | ||||||||||||||
4 (Ros) | Mercedes | • | • | • | •x | • | • | • | ||||||||||||
5 (Vet) | RBR Renault | • | • | • | • | • | • | |||||||||||||
6 (Web) | RBR Renault | • | • | x | • | • | • | • | ||||||||||||
7 (Mas) | Ferrari | • | • | • | • | x | • | • | ||||||||||||
8 (Alo) | Ferrari | • | • | x | • | • | • | • | ||||||||||||
9 (Bar) | Williams Cos. | • | • | • | • | • | • | |||||||||||||
10 (Hul) | Williams Cos. | • | • | • | • | • | •x | • | ||||||||||||
11 (Kub) | Renault | • | • | • | • | • | • | |||||||||||||
12 (Pie) | Renault | • | • | x | • | • | • | • | • | • | ||||||||||
14 (Sut) | F. India Mer. | • | • | • | x | • | • | |||||||||||||
15 (Liu) | F. India Mer. | • | • | • | • | • | • | |||||||||||||
16 (Bue) | STR Ferrari | • | • | • | • | • | • | |||||||||||||
17 (Alg) | STR Ferrari | • | • | • | • | |||||||||||||||
18 (Tru) | Lotus Cos. | • | • | • | • | • | • | |||||||||||||
19 (Kov) | Lotus Cos. | • | • | • | • | • | • | • | • | |||||||||||
20 (Ch/Ya/Kl) | HRT Cos. | • | • | x | • | x | • | • | ||||||||||||
21 (Sen/Yam) | HRT Cos. | • | • | • | • | • | - | • | • | • | • | x | ||||||||
22 (dlR/Hei) | Sauber Fer. | • | • | • | • | • | • | • | ||||||||||||
23 (Kob) | Sauber Fer. | • | • | • | • | • | • | • | ||||||||||||
24 (Glo) | Virgin Cos. | • | • | • | • | • | • | x | • | • | • | • | ||||||||
25 (diG) | Virgin Cos. | • | • | • | • | • | x | • | • | • | • | |||||||||
Jedna skrzynia musi wytrzymać bez wymiany cztery GP z rzędu, chyba że kierowca nie ukończy wyścigu. Wymiana w innym przypadku w trakcie 4-wyścigowego cyklu oznacza obniżenie pozycji startowej o 5 miejsc. • - wymiana dozwolona, x - wymiana oznaczająca karę |
KOMENTARZE