GP Abu Zabi: opony użyte w wyścigu

Robert Kubica świetnie wykorzystał start na twardszych oponach
14.11.1019:25
Marek Roczniak
4337wyświetlenia
KierowcaKonstruktor@P.Przejazd 1Przejazd 2
Jenson ButtonMcLaren Mercedes3SupermiękkieŚrednie
Lewis HamiltonMcLaren Mercedes2SupermiękkieŚrednie
Michael SchumacherMercedesNSSupermiękkie
Nico RosbergMercedes4SupermiękkieŚrednie
Sebastian VettelRBR Renault1SupermiękkieŚrednie
Mark WebberRBR Renault8SupermiękkieŚrednie
Felipe MassaFerrari10SupermiękkieŚrednie
Fernando AlonsoFerrari7SupermiękkieŚrednie
Rubens BarrichelloWilliams Cosworth12SupermiękkieŚrednie
Nico HulkenbergWilliams Cosworth16ŚrednieSupermiękkie
Robert KubicaRenault5ŚrednieSupermiękkie
Witalij PietrowRenault6SupermiękkieŚrednie
Adrian SutilForce India Mercedes13ŚrednieSupermiękkie
Vitantonio LiuzziForce India MercedesNSŚrednie
Sebastien BuemiSTR Ferrari15ŚrednieSupermiękkie
Jaime AlguersuariSTR Ferrari9SupermiękkieŚrednie
Jarno TrulliLotus Cosworth21ŚrednieSupermiękkie
Heikki KovalainenLotus Cosworth17ŚrednieSupermiękkie
Christian KlienHRT Cosworth20SupermiękkieŚrednie
Bruno SennaHRT Cosworth19SupermiękkieŚrednie
Nick HeidfeldBMW Sauber Ferrari11SupermiękkieŚrednie
Kamui KobayashiBMW Sauber Ferrari14SupermiękkieŚrednie
Timo GlockVirgin CosworthNSŚrednieSupermiękkie
Lucas di GrassiVirgin Cosworth18SupermiękkieŚrednie

KOMENTARZE

4
Player1
15.11.2010 06:18
@up To są dwie różne maszyny. Podczas wyścigu paliwo tłoczy się pod wysokim ciśnieniem, a do tankowania w boksie (poza wyścigiem) używa się maszynek całkiem "zwykłych" jak na stacjach paliwowych. Różnica w cenie i gabarytach znacząca.
fordmondeo05
14.11.2010 09:33
moim zdaniem ten przepis o zakazie tankowania jest trochę bez sensu. bo niby jest po to aby ograniczyc koszty zwiazane z wozeniem maszyn do tankowania itp a przeciez i tak musza to paliwo dotankowac tylko w boksach przed wyscigiem zamiast w trakcie. wiec co za roznica?
bukuć
14.11.2010 08:08
@rex88 - nie!Przecież Boro nie będzie mógł gadać jak Button dba o opony , skoro będą częstsze zmiany ;) Pozatym , kierowcy układaliby sobie taktykę pod opony , a nie o to chodziłó przy likwidowaniu zakazu tankowania.
rex88
14.11.2010 07:27
dobrze, że bridgestone odchodzi. 54 okrążenia na jednym komplecie to paranoja. oby pirelli zrobiło agresywniejsze mieszanki i oby zespoły się zgodziły na to.