Lotus nawiązał współpracę z Creative Artists Agency
CAA pomoże zespołowi w rozwoju i implementowaniu nowych strategii marketingowych
07.10.1017:10
1246wyświetlenia

Lotus Racing ogłosił dzisiaj podpisanie umowy z agencją sportową i rozrywkową Creative Artists Agency (CAA). W ramach współpracy dział marketingu CAA pomoże zespołowi w rozwoju i implementowaniu nowych strategii marketingowych.
Szef zespołu Tony Fernandes powiedział:
Po pierwsze chcę przywitać CAA w gronie rodzinnym Lotus Racing. To prawdziwy zaszczyt, że ekipa z CAA dostrzegła w nas fantastyczną możliwość do wspólnego wykonania nadzwyczajnych przedsięwzięć i wiem, że przed nami są ciekawe czasy, zarówno na torze, jak i poza nim.
Wywodzę się z sektora rozrywki, zatem wiem, że głębokie doświadczenie, wiedza, kreatywny talent i pasja, jakie to cechy posiada CAA, zapewnią naszemu zespołowi pomoc w dziedzinie marketingu i wesprze nas to w dążeniu do zwiększenia naszej atrakcyjności dla sportu, liczby fanów i rozpoznawalności marek. Ta umowa z pewnością spowoduje, że kilka osób zwróci na nas uwagę, jako że pokazuje to, iż nie mamy tradycyjnego modelu marketingowego. Chcemy zdobywać przełamywać lody razem z CAA i nam się to uda.
Szef działu marketingu CAA - Jae Goodman dodał:
Będziemy blisko współpracowali z Tonym i z wiceprezesem zespołu, panem SM Nasarudinem, bo chcemy kontynuować ducha innowacyjności i tworzyć zarazem nowe możliwości, które wykraczają dalej, niż naklejki sponsorów i goszczenie ludzi. Chcemy stworzyć krytyczną wartość do ekspozycji dla nowych partnerów.
Źródło: GrandPrix.com