Kral i Palmer kierowcami Arden w GP2

Włoski serwis italiaracing.net ujawnił skład kierowców kolejnego zespołu na sezon 2010
24.01.1119:41
Marek Roczniak
3183wyświetlenia

Włoski serwis italiaracing.net ujawnił skład kierowców kolejnego zespołu GP2 na sezon 2011 w azjatyckich i europejskich mistrzostwach.

Chodzi o brytyjską ekipę Arden International, którą w tym roku będą reprezentowali dotychczasowy kierowca Super Nova Racing - Josef Kral i aktualny wicemistrz Formuły 2 - Jolyon Palmer.

Kral zadebiutował w głównej serii GP2 w ubiegłym roku, jednak kontuzja kręgosłupa po spektakularnym wypadu w Walencji spowodowała, że Czech musiał pauzować w środku sezonu. Powrót na finałową rundę w Abu Zabi okazał się dla niego bardzo udany, bowiem zdobył swoje pierwsze punkty i to w obydwu wyścigach.

Palmer testował z kilkoma zespołami GP2 po zakończeniu sezonu 2010, w tym z iSport i Arden. Początkowo oczekiwano, że trafi do pierwszego z nich, ale iSport wybrał ostatecznie Sama Birda i Marcusa Ericssona. Tymczasem Palmer zdołał podpisać umowę z Arden i po dwóch latach w F2 wkroczy po raz pierwszy na głębokie wody.

^lista startowa,5,2011,bez nieaktywnych
Źródło: italiaracing.net

KOMENTARZE

12
mbg
24.01.2011 08:51
@THC-303 chodziło mi bardziej o to że Rapax dużo zarobił w ostatnim sezonie, a Turvey aż takim golcem chyba nie jest, a na jego talencie jeszcze można zarobić. Co do diGrassiego to osobiści nie chcę jego powrotu do GP2 mimo że go lubię. Chłopak miał dużo szans, po części je wykorzystując stając 3 razy na podium w generalkach, mimo to ile sezonów można jeździć w GP2. Niech ktoś z mniejszym doświadczeniem powalczy o majstra.
Simi
24.01.2011 08:11
To prawda, Di Grassi jest utalentowanym kierowcą i szkoda, że jego pięć minut minęło. Nie miał okazji pokazać się w dobrym aucie i nie wiemy co mógłby zrobić.
THC-303
24.01.2011 07:37
Mnie też to boli, bo uważam, że Di Grassi jest naprawdę może nie najszybszym, ale solidnym i równym kierowcą. Ale jaka jest rzeczywistość każdy widzi. Jeszcze brutalniejsza jest ona w GP2. Ricci został zwolniony przez DPR 3 czy 4 dni po zwycięstwie w wyścigu (pierwszym dla DPR od 5 lat)... Roczna przerwa nie jest niczym wielkim jeśli ma się solidne zaplecze. Przeciez gdyby jakikolwiek zespół otrzymał wsparcie techniczne Toyoty (wiem, że nierealne, piszę tylko jako przykład) Nakajima od razu wskoczyłby do składu ;)
Sobciu
24.01.2011 07:33
Tak jakby to było takie łatwe to nie byłoby tematu... Ale mnie boli ten Pietrow w LRGP bo di Grassi go zniszczył w GP2, szkoda że kasa aż tak się liczy.
THC-303
24.01.2011 07:29
Ja bym na jego miejscu poszukał sponsora :]
Sobciu
24.01.2011 07:24
Ale z drugiej strony gdzie pójść bo IndyCary to droga raczej droga w jedną stronę, Superleague i Auto GP mnie nie przekonują a endurance i turystyki to chyba też nie to... Nie chodzi o to żeby udowodnić wyższość nad 20-latkami ale żeby się pościgać na poziomie.
THC-303
24.01.2011 07:17
Nie wydaje mi się, żeby Di Grassi wracał do GP2. Grosjean na 99,9% też nie wraca, a Lucas... nie wiem czego by w GP2 szukał... Tytułu? Na co mu tytuł? I tak pokazał się w GP2 ze świetnej strony, więc o jego umiejętnościach w tej serii wszyscy są przekonani. Tylko nie radził sobie w F1 z tempem kwalifikacyjnym i to jego problem. Jak dla mnie nie ma teraz na rynku b. dobrego kierowcy i jednocześnie młodego do Rapaxu. Ci z doświadczeniem z F1 też raczej nie pójdą. Zostaje ktoś niespodziewany tylko.
Sobciu
24.01.2011 07:10
Może di Grassi do Rapaxu i w końcu ten tytuł będzie...
THC-303
24.01.2011 07:09
Nie wydaje mi się zeby jakikolwiek zespół GP2 wziął kogokolwiek bez portfela. Poza tym nie wiem czemu nie widzę Turveya w Rapaxie. No jakoś tam mi nie pasuje po prostu, nie wiem czemu. Już prędzej widziałbym go za Closa w Racing Engineering, choć to mało możliwe, bo Hiszpan też słaby nie jest. Ostatnią deską ratunku może być Carlin.
mbg
24.01.2011 07:03
trudno . nie zawsze wszystko musi się układać tak jak chcemy. a może akurat trafi do Rapax, może u nich po mistrzowskim sezonie nie będą patrzeć tylko na bogaty portfel. Jak już wcześniej mówiłem GP2/11 to nowy samochód i Carlin mając świetne zaplecze inżynierów może być takim czarnym koniem sezonu, tak że może tam trafi
THC-303
24.01.2011 07:01
Zapewne niewiele... Józek powinien być zdecydowanie lepszy, mimo, że jak już kiedyś pisałem mnie osobiście (w przeciwieństwie do całej reszty forumowych oglądaczy GP2) nie przekonuje. Ale przynajmniej młody i rozwojowy jest. Boje się za to, że Turveya nie zobaczymy w stawce. Myślałem że będzie kierowcą właśnie Arden International. Ale i tak o wiele bardziej zajmuje mnie myśl: kto do Rapaxu za Razię :) .
mbg
24.01.2011 06:56
w Arden ciężko będzie pokazać pełen potencjał ale niezmiernie cieszę się że Józek zostaje w stawce. Co do Palmera to teraz przekonamy się tak naprawdę ile jest wart.