GP Wielkiej Brytanii: opony użyte w wyścigu

Tylko przejściowe i miękkie opony były w użyciu podczas dzisiejszego wyścigu
10.07.1120:37
Marek Roczniak
4105wyświetlenia
@P.KierowcaStartPit-stop 1Pit-stop 2Pit-stop 3@Suma postojów
1.AlonsoPnMu (12)Mu (27)Mu (39)3
2.VettelPuMu (13)Mu (27)Mu (36)3
3.WebberPuMu (12)Mu (26)Mu (38)3
4.HamiltonPnMu (12)Mu (24)Mu (37)3
5.MassaPnMu (13)Mu (26)Mu (41)3
6.RosbergPuMu (12)Mu (30)2
7.PerezPnMu (12)Mn (32)2
8.HeidfeldPnMu (10)Mn (30)2
9.SchumacherPnMu (9)S&G (16)Mn (31)3
10.AlguersuariPnMn (12)Mn (31)2
11.SutilPnMn (11)Mu (25)Mu (40)3
12.PietrowPnMu (11)Mn (38)2
13.BarrichelloPnMu (11)Mn (31)2
14.MaldonadoPnMu (11)Mu (24)Mu (35)3
15.di RestaPnMu (12)Mu (24)Tn (26)3
16.GlockPnMn (11)Mu (30)2
17.D'AmbrosioPnMn (11)Mu (28)2
18.LiuzziPuMu (11)Mn (31)2
19.RicciardoPnMn (12)Mu (28)2
Nie ukończyli wyścigu
ButtonPnMu (11)Mu (26)Mu (39)3
BuemiPnMn (11)Mn (25)2
KobayashiPnMu (11)S&G (20)2
TrulliPn0
KovalainenPn0
W nawiasie podane okrążenie, na którym wykonano pit-stop.M = Miękka mieszanka
T = Twarda mieszanka
P = Opony przejściowe
D = Opony deszczowe
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
NU = Kierowca nie ukończył wyścigu
S&G = Kara Stop & Go

Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: Gratulacje dla Ferrari i Fernando Alonso za fantastyczny wyścig, 60 lat po naszym pierwszym zwycięstwie z Ferrari na Silverstone. Dziś byliśmy świadkami wielu wspaniałych popisów jazdy i świetnych manewrów. Na początku wyścigu przez około 12 okrążeń przejściowe ogumienie PZero „niebieskie” potwierdziło swoją konkurencyjność w zmiennych, suchych i mokrych warunkach, demonstrując imponującą formę. Strategicznie rzecz biorąc, widzieliśmy taktykę dwóch lub trzech pit stopów na samochód, co doskonale wpisało się w nasze oczekiwania. Kolejny raz obsada miejsc na podium rozstrzygnęła się dopiero na ostatnim okrążeniu.

OSTATNIE POKREWNE TEMATY