Amul sponsorem Saubera podczas GP Indii
Loga firmy mleczarskiej znajdą się na kaskach kierowców i tylnym skrzydle bolidu
29.09.1109:56
1897wyświetlenia

Sauber ogłosił dziś pozyskanie nowego sponsora na inauguracyjny wyścig o Grand Prix Indii. Zostanie nim Amul, największa marka mleczarska na azjatyckim rynku.
Marka Amul należy do Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation, największego producenta żywności w Indiach i jedna z wiodących firm w innych azjatyckich krajach. Jej roczne obroty kształtują się na poziomie około 2,2 miliarda dolarów. Czerwone logo pojawi się na kaskach kierowców oraz tylnych skrzydłach bolidów C30.
Monisha Kaltenborn, dyrektor zarządzająca Saubera, ma miłe wspomnienia związane z produktami marki Amul:
Jesteśmy dumni z możliwości ogłoszenia współpracy z Amulem, jedną z największych marek w Indiach. Jej produkty znajdują się w prawie każdym domu i jako, że spędziłam dzieciństwo w Dehradunie, mam miłe wspomnienia z produktami tej marki.
R S Sodhi, Dyrektor Gujarat Cooperative, również z dumą wypowiadał się na temat nowej współpracy:
Wizja sukcesu marki Amul opiera się na pracy zespołowej, technologi, szybkości i innowacjach, co idealnie pasuje do głównych wartości Formuły Jeden. Współpraca z zespołem Sauber podczas GP Indii rozszerzy międzynarodowy zasięg marki.
KOMENTARZE