GP Abu Zabi: wyniki kwalifikacji

Vettel wygrywa w niesamowitym stylu
P.Kierowca (Nr)SamochódCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Część 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr.
1.S. Vettel (1)Red Bull RB74.1:40,47872.1:38,51631.1:38,4816
4. 1:40,478 7
2. 1:38,516 3
1. 1:38,481 6
16
2.L. Hamilton (3)McLaren MP4-261.1:39,78261.1:38,43432.1:38,6226
1. 1:39,782 6
1. 1:38,434 3
2. 1:38,622 6
15
3.J. Button (4)McLaren MP4-263.1:40,22755.1:39,09733.1:38,6316
3. 1:40,227 5
5. 1:39,097 3
3. 1:38,631 6
14
4.M. Webber (2)Red Bull RB72.1:40,16773.1:38,82164.1:38,8586
2. 1:40,167 7
3. 1:38,821 6
4. 1:38,858 6
19
5.F. Alonso (5)Ferrari 150° Italia10.1:41,38074.1:39,05835.1:39,0586
10. 1:41,380 7
4. 1:39,058 3
5. 1:39,058 6
16
6.F. Massa (6)Ferrari 150° Italia13.1:41,59277.1:39,62376.1:39,6956
13. 1:41,592 7
7. 1:39,623 7
6. 1:39,695 6
20
7.N. Rosberg (8)Mercedes GP W028.1:41,12076.1:39,42057.1:39,7735
8. 1:41,120 7
6. 1:39,420 5
7. 1:39,773 5
17
8.M. Schumacher (7)Mercedes GP W0217.1:42,605810.1:40,55478.1:40,6623
17. 1:42,605 8
10. 1:40,554 7
8. 1:40,662 3
18
9.A. Sutil (14)Force India VJM045.1:40,59598.1:40,20559.1:40,7683
5. 1:40,595 9
8. 1:40,205 5
9. 1:40,768 3
17
10.P. di Resta (15)Force India VJM047.1:41,06489.1:40,414510.-2
7. 1:41,064 8
9. 1:40,414 5
10. -2
15
11.S. Perez (17)Sauber C309.1:41,3111011.1:40,8748-
9. 1:41,311 10
11. 1:40,874 8
.
18
12.W. Pietrow (10)Renault R316.1:40,9551012.1:40,9198-
6. 1:40,955 10
12. 1:40,919 8
.
18
13.S. Buemi (18)Toro Rosso STR615.1:41,737813.1:41,0097-
15. 1:41,737 8
13. 1:41,009 7
.
15
14.B. Senna (9)Renault R3112.1:41,391914.1:41,07915-
12. 1:41,391 9
14. 1:41,079 15
.
24
15.J. Alguersuari (19)Toro Rosso STR611.1:41,386915.1:41,1627-
11. 1:41,386 9
15. 1:41,162 7
.
16
16.K. Kobayashi (16)Sauber C3014.1:41,613916.1:41,2408-
14. 1:41,613 9
16. 1:41,240 8
.
17
17.P. Maldonado (12)Williams FW3316.1:42,258917.1:41,7604-
16. 1:42,258 9
17. 1:41,760 4
.
13
18.H. Kovalainen (20)Lotus T12818.1:42,97911--
18. 1:42,979 11
.
.
11
19.J. Trulli (21)Lotus T12819.1:43,88411--
19. 1:43,884 11
.
.
11
20.T. Glock (24)Virgin MVR-0220.1:44,5159--
20. 1:44,515 9
.
.
9
21.D. Ricciardo (22)HRT F11121.1:44,6419--
21. 1:44,641 9
.
.
9
22.J. d'Ambrosio (25)Virgin MVR-0222.1:44,6998--
22. 1:44,699 8
.
.
8
23.V. Liuzzi (23)HRT F11123.1:45,1598--
23. 1:45,159 8
.
.
8
24.R. Barrichello (11)Williams FW33.--
.
.
.

KOMENTARZE

64
NEO86
14.11.2011 05:17
Nie zgodzę się z tym. Co prawda WRC nie jest już tą potęgą co kiedyś ale nadal jest to ciekawa seria w której rywalizują świetni kierowcy
Kamikadze2000
13.11.2011 03:41
Tytuły Loeba nie mają dużej wartości. W przypadku, kiedy seria jest na skraju upadku, to żaden sukces w niej dominowac. ;]
zefu
13.11.2011 10:12
gdyby tak HAM pojechał z czasem z Q2..., nie byłoby "good evening Mr Mansell", ehh
NEO86
13.11.2011 09:57
@marios76 Jeżeli było tak jak mówisz to faktycznie Hamilton mógł pojechać na 100 % ale wydaje mi się że (mogę się mylić) Lewis trochę popsuł swoje okrążenie- chyba 2 sektor. @marios76, MairJ23 Od piątku Sebastien Loeb jest posiadaczem 8 tytułu mistrza świata w dodatku z rzędu
robertunio
12.11.2011 11:01
@kovalf1 Czesc. Czepiasz sie. Zabrzmi to banalnie - ale kazdy bolid prowadzi czlowiek ze wszystkimi swoimi slabosciami. Faktycznie stwierdzic mozna ze nikt nie jest w stanie wyciagnac absolutnego maksimum z maszyny - bo niby jak; tylko teoretycznie. Po wszystkich treningach mialem subiektywne odzczucie ze McLaren'y byly szybsze od RedBull'i (albo od Sebastiana w RedBull'u, bo Mark to osobna historia). Wiesz - moznaby np. nieobiektywnie stwierdzic ze kierowcy McLaren'a wykorzystali tylko 50% potencjalu ich samochodow a Seba wzniosl sie na wyzyny ludzkich mozliwosci w tej materii, ale nie o to chodzi. Ci kierowcy sa obecni w tym sporcie (tudziez "sporcie") od wielu lat i mniej wiecej mozna ocenic ich potencjal. Wiec napisalem jak napisalem i w 100% sie z tym zgadzam - to jest miejsce do umieszczania komentarzy, subiektywnych, obiektywnych i kontrowersyjnych (o ile moderator sie nimi nie zaopiekuje jesli sa zbyt kontrowersyjne - ale znow jest to subiektywna ocena moderatora - ;-))
IceMan11
12.11.2011 09:12
@MairJ23 Button po 1-szym sektorze miał -0.1XXs, a Lewis -0.05X, więc raczej szybszy był Jenson :)
MairJ23
12.11.2011 08:29
@marios76 ja sie tylko pytalem bo wlasnie cos ostanio czytalem ze mu sie szykuje 8 tytul. Ja sie za bardzo na WRC nie znam - cala uwage skupiam na F1 - troche Indy ale to wszystko - Jak prowadzisz swoja firme i masz rodzine nie za duzo masz czasu dla siebie wiec staram sie go wykorzystywac najlepiej i najkorzystniej dla siebie jak to mozliwe. Wracajac do Loeba - niesamowity wyczyn trzeba przyznac i mysle ze to jeszcze trudniejsze do osiagniecia niz w F1. @marios76 Hamilton wyraznie popelnil blad chyba w drugim sektorze bo jeszcze po pierwszym byl szybszy od Buttona ktory jechal tuz przed nim. A wracajac jeszcze do WRC - to wydaje sie ze F1, dlatego ze jezdza po torach a nie po jakis lesnych drogach jest bardziej medialna a co za tym idzie F1 jest lepsza krowa dojna :) Wiec niech ktos pomysli jak uatrakcyjnic rajdy w TV - ujecia, reklamy, nocna jazda... a wtedy kasa sie znajdzie i moze tacy ludzie jak ja zaczna sie tym interesowac. My narzekamy na nocne wyscigi ale to wlasnie ten blask przyciaga kase - i dlatego my nie musimy sie martwic upadkiem F1. Dlaczego Abu Dhabi mimo najwiekszych cen biletow jest cale wyprzedane ? a taka Korea nie za bardzo ? mimo o wiele tanszych biletow - brak blasku i wszechobecnej kasy. Moze i Yas Marina nei byla dociagnieta do konca podczas inauguracji ale od tamtego czasu do dzisiaj napewno widac ile tam zostalo zrobione - nawet mi sie zaczal ten tor podobac. :) A taka Korea zamknela tor na rok i licza na zyski ? to nie dziala w ten sposob.
marios76
12.11.2011 08:23
@MairJ23 Nie wiem jak na to patrzysz ale: Michael miał 7 tytułów i Sebastian też 7... tyle, że z rzędu. Więc jak dla mnie ciut to więcej ;) Już wczoraj odpadł Mikko i nikt go w klasyfikacji nie wyprzedzi. Pozamiatane, choćby nawet miał awarię itp. A swoją drogą niesamowity Loeb i "samowita" FIA zabijają WRC :( @NEO86 - a jeżeli zmienił coś w ustawieniach, żeby było jeszcze lepiej ( a to było błędem ) to może jednak pojechał na 100%. Ja jego błędu nie widziałem. ? PS. Dobrze, że nie piszesz, że ktoś wyciągnął z bolidu 120% bo niby jak? :D
Simi
12.11.2011 07:31
Ano widzisz ;) Szczerze mówiąc, też nie byłem pewien na 100%, ale tak coś mi się kojarzyło... słusznie jak się okazuje :) Heh, na załączonym przez Ciebie linku, widać już, że sezon się kończy. Glock i D'Ambrosio w Marrussii, a Trulli i Kovalainen w Caterham ;)
MairJ23
12.11.2011 07:12
@Simi moge sie zalozyc o flache ze bedzie inaczej :) tylko jak my wyrownamy rachunki :P ? http://www.gpupdate.net/en/f1-results/5867/starting-grid-2011-abu-dhabi-formula-1-grand-prix/ przegralbym ten zaklad :) @Simi @THC-303 bedzie startowal z konca BAR
Simi
12.11.2011 07:11
THC-303 - chyba jest tak jak mówisz. Skoro Baricz nie uzyskał czasu (co oznacza, że nie zmieścił się w 107% ;]) to raczej on startuje jako ostatni.
NEO86
12.11.2011 06:36
@kovalf1 Skoro Hamilton w Q3 ustanowił gorszy czas niż w Q2 to znaczy że nie pojechał na 100% @MairJ23 Ok ja również poprawiłem. Tak domyślałem się o co Ci chodziło ale nie chciałem zmieniać słów autora
MairJ23
12.11.2011 06:33
@THC-303 wszystko si ejutro okaze a tymczasem ty mozesz miec racje choc zasada 107 procent nijak jest stosowana w tym sezonie wiec obstawiam Maldonado na ostatniej pozycji.
NEO86
12.11.2011 06:19
MairJ23, 12.11.2011 16:16 Mansell mial ten rekord z 16 wyscigami w sezonie - wiec jak dla mnie Vettel pojechal koncertowo ale rekordu nie pobil - liczy sie procent wyscigow z sezonu (dla mnie) bo co innego jest 14 z 19 a co innego 14 z 16 Uważam dokładnie tak samo
kovalf1
12.11.2011 06:18
@robertunio A skąd Ty wiesz ile procent kierowcy McLarena wyciągali ze swojego samochodu? To jakoś podają po każdej sesji, czy jak? Nikt nie ma pojęcia czy Hamilton z Button pojechali sobie na pół gwizdka, czy grzali na więcej niż 100%...
NEO86
12.11.2011 06:15
Gdyby Lewis pojechał okrążenie takie jak pojechał w Q2 miały PP no ale mówi się trudno. Mam nadzieję że jutro w pierwszy zakręt pierwszy wejdzie Lewis
THC-303
12.11.2011 05:25
MairJ23 O ile dobrze pamiętam przepisy to Barrichello i tak startuje ostatni, a Maldonado z P23, ponieważ Rubens nie uzyskał 107 procent najlepszego czasu w Q1. Jest dopuszczony, ale będzie startował z P24 choćby Liuzzi dostał +20 :P Ale mogę nie pamiętać.
katinka
12.11.2011 05:09
@Aeromis @rno2 Uff, dziekuje, bo ja tam nie znam tych statystyk, nawet czytajac Encyklopedie F1 omijalam je szerokim lukiem ;) Wydaje mi sie, ze kazdy sezon i kazda epoka F1 jest inna, wiec i porownania sa trudne i czasem nie oddaja tego co dzialo sie na torze. No czyli Seba na razie tylko wyrownal rekord, ale to i tak mysle fajne osiagniecie. Chociaz od bicia rekordow wole wyrownana walke kierowcow juz od pierwszego GP, a nie bolid szybszy o 1 sek. Jutro start moze byc ciekawy, tylko nie wiem czy Lewis zacznie z czystej czy brudnej strony, oby tylko nie wyprzedzil go Jens i Alonso, bo bedzie znow obok Filipa i sie zalamie. A Rubensa mi szkoda, bo moze to jego przedostatni wyscig, a ma takiego pecha i startuje z konca stawki, mam nadzieje, ze Interlagos bedzie choc troche bardziej Williamsowi pasowal.
robertunio
12.11.2011 04:53
@ IceMan11 Masz racje. Dziekuje za przypomnienie ;-) Popierniczylo mi sie z powodu nadmiernego rozentuzjazmowania chyba ;-)
IceMan11
12.11.2011 04:44
@robertunio Merca wygrał w 2009 jako, że był to 1-szy wyścig. W zeszłym roku wygrał mistrzostwo ;P
MairJ23
12.11.2011 04:36
No to Barrichello nie startuje z ostatniej pozycji :) ale mu sie upieklo - czas swietowac :P hehe
Simi
12.11.2011 04:25
rno2 - przyjąłem :) ;)
Artello96
12.11.2011 04:23
Czy kiedykolwiek w historii Williams startował z dwóch ostatnich pól? :O
robertunio
12.11.2011 04:23
Sebastian jak zwykle Wspanialy! Jestem zaskoczony ze Jenson mial tylko mniej niz jedna setna sekundy straty do Lewisa. Mark slabo w porownaniu do Seby - Red Bull jest szybki kiedy prowadzi go Sebastian; widac jak potrzebny jest kierowca ktory potrafi wycisnac 100% z bolidu wtedy kiedy jest to potrzebne. McLaren byl szybszy ale jego kierowcy nie byli w stanie wycisnac z niego 100% wtedy kiedy bylo to potrzebne. Lewis pojechal slabo w pierwszym sektorze - sam przyznal ze jego kolko z Q2 bylo lepsze niz to z Q3. Mam nadzieje ze jutro Sebastian powtorzy swoj zeszloroczny rezultat. W tamtym roku wygral Mercedesa SL65 AMG Black Series. Czy ktos wie co jest to wygrania w tym roku???
MairJ23
12.11.2011 04:23
@rno2 heheh :)
rno2
12.11.2011 04:22
@Simi Melduję posłusznie, że mój post skierowany był do użytkownika Michal132 :-)
MairJ23
12.11.2011 04:20
Rubens to juz tylko jedna osoba laczaca wspaniala przeszlosc F1 z terazniejszoscia- jeszcze MSC sie nadaje na to stanowisko ambasadora 20 lecia F1 :) Tyle ze ich kariery sie tak znacznie roznia. @Simi heheh :) @IceMan11 luz luz :) hehe ale wypaliles troche z tymi 5 wyscigami - bylby emocjonujacy sezon :) - nawet logistykow nie trzeba zatrudniac :) @marios76 Loeb zdobedzie 8smy tytul ? bo jak tak to faktycznei si ezapisze w historii - teraz bedziemy czekac na odpowiedz MSC :)
Simi
12.11.2011 04:18
IceMan11 - ok ;) A pan rno2? Jest jakaś komunikacja między nami?
jpslotus72
12.11.2011 04:10
@MairJ23 Czasem trzeba sięgnąć dna, żeby się od niego odbić... Gorzej, gdyby przebili dno i zatonęli - mam nadzieję, że Kimi, wsparty katarskim sponsorem, na to nie pozwoli. Szkoda tylko, że Rubens znalazł się w takiej sytuacji na (prawdopodobnie już) koniec kariery - co innego, gdyby odszedł po 2009... Ale biorąc pod uwagę "całokształt", nie ma się czego wstydzić - mistrzem nie był, ale zaliczył sporo naprawdę dobrych kilometrów. W tonie "czarnego humoru" można powiedzieć, że jutro Williamsy przynajmniej nie stracą pozycji na starcie... Mogą tylko zyskać.
marios76
12.11.2011 03:55
@Kamikadze2000 - Będę obstawał przy swoim: Mansell nie przegrał 3 razy z zespołowym kolegą, więc sam bolid niewiele ma tu do rzeczy. A kogo jak kogo- ale Patrese od Webbera lata świetlne nie różnią- jeździli na podobnym poziomie. Spójrz na liczbę zdobywanych punktów przez teamy, ale wg jednego systemu, i porównaj. Różnica nie jest kosmiczna:) @IceMan11 - nie dramatyzuj. Nie o to chodzi. Ale w odwrotną stronę , też nie ma co z niego Boga robić. Kierowcą wszech czasów i tak jest Sebastian! Tyle, że Loeb ;)
rno2
12.11.2011 03:54
@katinka Vettel wyrównał rekord Mansella. Z gratulacjami wstrzymaj się do Brazylii :-) Dzisiaj miny Franka Williamsa i Patricka Heada mówiły wszystko...
IceMan11
12.11.2011 03:53
@Simi Nie, przynajmniej moje nie były skierowane do ciebie. Nie wiem jak z rno2 :) @MairJ23 Chciałem pokazać o co mi chodzi. Dla mnie średnia jest niewarta, a ten przykład był już takim dobitnym przykładem :) @Aeromis Wiem, miało być ustanowi* :)
michal132
12.11.2011 03:53
może lepiej będzie jak Williams nie wystartuje jutro w wyścigu. A co do Vettela i jego rekordów to dla mnie zawsze był jest i będzie średniakiem niepokazującym pełnych mozliwości maszyny do wygrywania
Aeromis
12.11.2011 03:53
@katinka [quote]A to w koncu Vettel pobil ten rekord Mansela czy nie[/quote] Nie, Mansell 14 PP na 16, Vettel 14 / 18, liczba 14 jak byk tak sama. Po prostu emocje widać wzięły górę nad interpretacją faktów ;)
katinka
12.11.2011 03:49
Tez mi szkoda Williamsa, co wyscig sa coraz dalej i pytanie, czy po takiej koncowce sezonu dla zespolu Kimi sie zdecyduje wrocic do F1 w ich barwach. Fajnie by bylo, aby Sir Frank, ktorego pomimo czasem nie trafionych decyzji podziwiam za milosc do tego sportu, doczekal jeszcze czasow, gdy team z Grove bedzie sie liczyl w walce o zwyciestwa. A to w koncu Vettel pobil ten rekord Mansela czy nie, bo tyle roznych wpisow, a ja do tej pory nie wiem, czy wyslac Sebie maila z gratulacjami? ;)
rno2
12.11.2011 03:37
Jutro cały ostatni rząd dla Williamsa. Gorzej chyba być nie mogło...
Kamikadze2000
12.11.2011 03:33
@archibaldi - masz rację. Sebastian jest CZŁOWIEKIEM, na nie BOGIEM. Ale nie ma wątpliwości, że jest znakomity! :))
adamyo
12.11.2011 03:33
Dla mnie to nic nowego że Vettel wygrał.To było wiadome już przed kwalifikacjami.Według mnie zawsze będzie słabym kierowcą nawet jak pobije wszystkie rekordy Schumachera.Zobaczcie sobie wyścigi z przed 20 lat równa walka równe traktowanie w teamach tylko że jak ma się za sobą cały zespół i bolid z innego świata to nie jest żadna sztuka pobijać rekordy.Teraz każdy w red bullu jeżdżąc z Vettelem ma zniszczoną karierę.Teraz oglądając formułę zastanawiasz się kto będzie drugi
MairJ23
12.11.2011 03:32
@rno2 jakto co ma poradzic - musi zdobyc 16 PP !!! a tego juz nie zrobi !
Aeromis
12.11.2011 03:32
@IceMan11 [quote]No tak jak Vettel ustanowił rekord to co to za rekord.[/quote] Vettel nie ustanowił żadnego rekordu!, ustanowił go Nigel Mansell, a Sebastian po prostu mu dorównał, to jest zupełnie co innego. Sebastian ma dopiero szansę ustanowić rekord - w Brazylii.
MairJ23
12.11.2011 03:32
@IceMan11 prosze cie nie sprowadzaj tej rozmowy do tego poziomu do ktorego probujesz !!! jakie 5 wyscigow ??? moze zrobmy 1 wyscig co ? Albo bedziemy powaznei rozmawiac albo wogole ! Wiec ja tylko mowie ze z takimi samochodami jakimi dysponowali Mansell w 1992 i Vettel w 2011 to temu drugiemu jest latwiej ugrac 14 PP bo ma do dyspozucji 19 wyscigow a nie 16 !!! i tyle !
Kamikadze2000
12.11.2011 03:31
@marios76 - ja biorę pod uwagę wyłącznie ilośc PP. Poza tym Mansell miał bolid z faktycznie innej "galaktyki" od reszty, więc to także wpływa pozytywnie na wyczyn Seby. Procent procentem, ale Seba ma szansę uzyskac 15 PP. :)
Simi
12.11.2011 03:30
Nie wiem o co panowie IceMan11 i rno2 się tak zbulwersowali do mojej wypowiedzi (chyba, że Wasze słowa nie były kierowane do mnie). Uznaję wyrównanie rekordu Vettela i z pewnością nie jest on cieniasem, bolid za nie nie jeździ, nie zdobywa tytułów, Niemiec jest dużo lepszy od kolegi zespołowego itd. Ale wiadomo, że co innego jest zdobyć 14 PP na 16 wyścigów, a co innego 14 PP na 18 wyścigów. Nie są to wielkie różnice - tak czy inaczej, Vettel pokazał, że umie jeździć szybkie kółka w kwalifikacjach, ponieważ - co by tu dużo mówić - zdominował sezon, a kwalifikacje w szczególności.
rno2
12.11.2011 03:29
@MairJ23 Może faktycznie się Twojego postu uczepiłem, ale co ma Vettel poradzić na to, że w tym sezonie jest 19 a nie 16 wyścigów? Może gdyby ten sezon miał 16 rund, to nie byłoby wśród nich Korei, Niemiec i Hiszpanii? (czyli tych wyścigów, gdzie nie zdobył PP). Odnośnie Maldonado - w momencie gdy pokazywali jego przejazd przez te zakręty nie jechał na maxa, a na końcu okrążenia miał ponad 4 sekundy straty. Dopiero następne okrążenie zrobił ,,pomiarowe", skądinąd też bardzo słabe :-)
MairJ23
12.11.2011 03:28
@jpslotus72 nie wiem czy zauwazyles ale forma Williamsa dosiegnela dzisiaj dna... biedny Maldonado nie mogl przejechac przez sekwencje 2-3-4 flat-out.... to jakas paranoja - oni chyba nic juz nie robia z bolidem na ten sezon... strasznie to wyglada - szkoda mi Raikkonena :)
archibaldi
12.11.2011 03:28
Vettel jest dobry, lepszy na pewno od Webbera ale żaden bóg ;) Zresztą zawsze w Q3 mu dają dopalacz :P
IceMan11
12.11.2011 03:27
@MairJ23 Dla mnie rekordem będzie 15 PP w sezonie i tyle. Rekord Sebastiana będzie ciężej pobić i o to właśnie chodzi. Gdyby w sezonie było 5GP i ktoś zdobyłby 5PP to wtedy ten ktoś byłby rekordzistą bo miałby średnią 1? Dziwny tok myślenia, ale spoko ;P
MairJ23
12.11.2011 03:22
@IceMan11 Vettel dzisiaj pokazal klase jak na Monza w 2008 ! to prawda - krzyczalem do telewozora dzisiaj - WunderKid :) hehehehe bo on jest poprostu niesamowity - ale to jedna sprawa.... druga to rekord - czemu prasa o tym trabi to nie wiem - wyrownal LICZBE PP z sezonu Mansella ! ale do pobicia mu daleko bo nawet jak zdobiedzie PP w Brazylii to rekordu Mansella nie pokona ! (tylko moje zdanie - w mojej ksiazce ("in my book" jak to mowi Amerykanie) nie bedzie mial pobitego rekordy Mansella - trzeba bylo Lewisowi nie dac zwyciezyc w Korei :) @rno2 nie chodzi o powody tylko o liczby - i tylko o ten rekord... o nic wiecej - ja nie wiem czemu rozdmuchujecie to do rangi oceniania caloksztaltu kierowcy ??
rno2
12.11.2011 03:21
@IceMan11 hehe dokładnie... ten chłopak to chodzące dno... Webber, który jest średnio pół sekundy wolniejszy jest od niego sto razy lepszy... Nawet jak Seb pobije rekord 91 wygranych to i tak będzie cieniasem z jakiegoś tam powodu (każdy sobie powód sam znajdzie)...
IceMan11
12.11.2011 03:16
No tak jak Vettel ustanowił rekord to co to za rekord. Co z tego, że od 20 lat nikt nawet się do niego nie zbliżył... On go poprawił i ma szansę go pobić, ale to nic - cienias.
Czechoslowak
12.11.2011 03:16
nie polemizujcie z michalem132 bo on już "poruwnał" wszystkich kierowców w stawce i wie kto k***a jest totalnym dnem a kto nie ;]
MairJ23
12.11.2011 03:16
Mansell mial ten rekord z 16 wyscigami w sezonie - wiec jak dla mnie Vettel pojechal koncertowo ale rekordu nie pobil - liczy sie procent wyscigow z sezonu (dla mnie) bo co innego jest 14 z 19 a co innego 14 z 16
LH85
12.11.2011 03:04
jeżeli znalazł 0.150s w kwalifikacjach to jednak nie jest dnem. Bolid oczywiście odgrywa role, lecz w tych kwalifikacjach pokazał że jednak coś tam talentu posiada, lecz dalej sądze że nie taki jak Alonso, Button czy Hamilton :P
michal132
12.11.2011 03:01
Simi wiadomo że dodaje ale w takim bolidzie gdyby nie zdobył Mistrzostwa i nie miał tylu PP to byłbym totalnym dnem rno2 podpisuje kontrakt bo ma teoretycznie szanse na jakieś podium. A co do tego top 3 to mam duże wątpliwości
rno2
12.11.2011 03:00
@michal132 Webber jest gorszy od Webbera? Tak tak oczywiście Webber walczy z całym zespołem, każdy mu podkłada nogę, a on z uśmiechem na ustach podpisuje kontrakt na kolejny rok... dajcie spokój z tymi teoriami spisku i przyjmijcie do wiadomości, że Mark jest dużo gorszy od Sebastiana, natomiast Sebastian w tej chwili jest w top 3 kierowców.
michal132
12.11.2011 02:55
nie tyle Vettel jest mistrzem kwali co jego bolid. On sam mistrzem nie jest. I nie ma go co poruwnywać do Webbera który jest nieco gorszy od Vettela i walczy z całym zespołem.
Simi
12.11.2011 02:55
No właśnie. Na samym początku, widząc wyniki treningów oraz Q1 i Q2, przez głowę przeleciała mi myśl:"a może Lewis?" Szybko jednak uświadomiłem sobie, że Vettel najwięcej ugrywa na ostatnim kółku Q3, więc spodziewałem się tego. Cóż, gratulacje, także tego rekordu. Nie staram się go umniejszać, ale tak jak napisał marios76 - Mansell oddał tylko dwa P1, a Vettel cztery, więc rekordy rekordami, statystyki statystykami, a rzeczywistość może być trochę inna. jpslotus72 - to prawda, to znacznie odejmuje tej widowiskowości w Q3, choć i tak, ja zawsze spoglądam na walkę o P1, więc nie robi to tak wielkiej różnicy dla mnie :) michal132 - Vettel nie jest najlepszy w obecnej stawce i wcale nie jest on takim geniuszem, na co mogą wskazywać jego rekordy, ale nie można przesadzać. RB7 jest idealnie stworzony pod Vettela, dodatkowo jest ogólnie niesamowitą konstrukcją, ale Sebastian dodaje swoje "trzy grosze" do tych wyników. Bolid sam tego nie zrobi.
jpslotus72
12.11.2011 02:50
Wiadomo, ze najbardziej emocjonująca jest walka o PP - ale chciałbym też do końca Q3 oglądać wewnętrzne pojedynki kierowców Mercedesa i Force India (myślę, że i oni chcieliby się na full pościgać z zespołowym partnerem/rywalem). Te (przepraszam) cholerne opony - ta cholerna strategia...
marios76
12.11.2011 02:48
@Kamikadze2000 Oj, nie przesadzaj... Senna, Mansell, Prost i Hill przez cały sezon startowali z pierwszego rzędu! Tego już Sebastian nie pobije! Mansell przegrał tylko 2 z 16 Pole w sezonie, a Vettel pobił jego rekord w... 18 GP. Więc nie tak hop :) Jeszcze jedno- ww kwalifikowali się przez cały sezon z procentową średnią 1,19- więc jak mawiał Mansell- "Zawsze jest przecież następny sezon" , więc Seba- zapraszamy w 2012 ;) Ale , gratuluję- wynik przedni. @General - ja się nie daję nabrać:) Bardzo przewidywalne te quale były. Wszyscy walczą, wygrywa Vettel! :)
konradosf1
12.11.2011 02:47
Vettel standardowo, słabo cichociemni i mlode byczki też gorzej niż ostatnio, za to MSC nieźle, chcialoby się powiedzieć z Niemiecką precyzją. Pozostaje cieszyć się wyścigiem, bo emocje już dawno się skończyły. Button będzie vicemistrzem
pawlos
12.11.2011 02:41
Niesamowite. Nie ulega wątpliwości, że Vettel jest mistrzem quali. W tej sytuacji myślę, że będzie powtórka z rozrywki, tzn. Vet jeśli utrzyma P1 po starcie, będzie powoli uciekał i wygra. Zagrozić może mu SC, lub też tradycyjny wzrost formy McLarenów w końcówce wyścigu. Alonso ma raczej słabe szanse wygrać nawet z Webberem. Co do reszty to znowu zawiodłem się nieco na LRGP. Myślałem, że powalczą o q3 ale jednak nie było szans
General
12.11.2011 02:31
W GPM postawiłem na HAM. Jak minimalnie pokonał BUT, to się uśmiechnąłem, ale jak VET przekroczył linie mety to aż puknąłem się w czoło. Incredible. W sumie jedne z nielicznych w tym sezonie emocjonujących quali.
Kamikadze2000
12.11.2011 02:30
YES, YES, YES !!! Nie ma bata!!! Rekord Mansella musi przejśc do historii!!! :)) Seba potwierdził, że nie ma lepszego w czasówce! :))
marios76
12.11.2011 02:29
14 raz w sezonie na Pole. Wg Zientarskiego CUD! Buahahahaha :D edit: 15 na 14- czeski błąd, mówili pobił rekord... a dopiero wyrównał...