GP Chin: Opony użyte w wyścigu
Strategia dwóch postojów była najpopularniejsza w dzisiejszym wyścigu
15.04.1220:46
3830wyświetlenia
| @P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Pit-stop 4 | @Suma postojów |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Rosberg | Mu | Pn (13) | Pn (34) | 2 | ||
| 2. | Button | Mu | Mu (11) | Pn (24) | Pn (39) | 3 | |
| 3. | Hamilton | Mu | Mu (10) | Pn (22) | Pn (38) | 3 | |
| 4. | Webber | Mu | Pn (6) | Pu (21) | Pn (34) | 3 | |
| 5. | Vettel | Mn | Pn (9) | Pn (31) | 2 | ||
| 6. | Grosjean | Mu | Pn (11) | Pu (32) | 2 | ||
| 7. | Senna | Pn | Mn (12) | Pn (29) | 2 | ||
| 8. | Maldonado | Mn | Pn (11) | Pn (33) | 2 | ||
| 9. | Alonso | Mu | Pu (12) | Mu (27) | Pu (38) | 3 | |
| 10. | Kobayashi | Mu | Pn (9) | Mu (25) | Pn (38) | 3 | |
| 11. | Perez | Mu | Pn (16) | Pn (35) | 2 | ||
| 12. | Di Resta | Mn | Pn (11) | Pn (32) | 2 | ||
| 13. | Massa | Pn | Pn (18) | Mn (41) | 2 | ||
| 14. | Räikkönen | Mu | Pn (10) | Pu (28) | 2 | ||
| 15. | Hülkenberg | Mu | Pn (9) | Pn (30) | 2 | ||
| 16. | Vergne | Pn | Pn (11) | Mn (28) | Mn (41) | 3 | |
| 17. | Ricciardo | Pn | Mu (17) | Pn (33) | 2 | ||
| 18. | Pietrow | Mn | Pn (10) | Pn (29) | 2 | ||
| 19. | Glock | Mn | Pn (18) | Pn (36) | 2 | ||
| 20. | Pic | Mn | Pn (19) | Pn (37) | Pu (48) | 3 | |
| 21. | De La Rosa | Mn | Mu (17) | Pn (31) | 2 | ||
| 22. | Kartikeyan | Mn | Mu (16) | Pn (32) | 2 | ||
| 23. | Kovalainen | Mn | Pn (12) | Pn (28) | Pu (29) | Mu (47) | 4 |
| Niesklasyfikowany | |||||||
| Schumacher | Mu | Pn (12) | 1 | ||||
P = Pośrednia mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: -
Ogromne gratulacje dla Nico i zespołu Mercedes za w pełni zasłużone zwycięstwo. W drodze po wygraną zademonstrowali perfekcyjne zrozumienie tego, w jaki sposób wydobyć maksimum możliwości z obu mieszanek w wymagających warunkach i utrzymywać opony w optymalnym oknie pracy. Zgodnie z oczekiwaniami zaobserwowaliśmy wysoki stopień degradacji w trudnych warunkach w Chinach, gdzie szczególnemu obciążeniu ulegała lewa przednia opona. To stworzyło zespołom okazję do zastosowania zróżnicowanych strategii oraz zaowocowało spektakularną i czystą rywalizacją koło w koło, nawet bardziej widowiskową niż w zeszłorocznej edycji Grand Prix Chin. Chciałbym pogratulować naszemu byłemu kierowcy testowemu Romainowi Grosjeanowi z Lotusa, który zajął najlepsze w karierze szóste miejsce.
KOMENTARZE