GP Wielkiej Brytanii: opony użyte w wyścigu
Najkorzystniejsza na Silverstone była strategia trzech postojów
01.07.1301:02
3254wyświetlenia
@P. | Kierowca | Start | Zmiana 1 | Zmiana 2 | Zmiana 3 | Zmiana 4 | @Suma wizyt w boksach | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Rosberg | Pu | Tn (12) | Tn (34) | Tn (42) | 3 | |||
2. | Webber | Pu | Tn (10) | Pu (31) | Pu (42) | 3 | |||
3. | Alonso | Pu | Tn (10) | Tu (30) | Pu (41) | 3 | |||
4. | Hamilton | Pu | Tn (8) | Tn (36) | 2 | ||||
5. | Räikkönen | Pu | Tn (11) | Tn (29) | 2 | ||||
6. | Massa | Pn | Tn (10) | Tn (16) | Tu (36) | Pu (42) | 4 | ||
7. | Sutil | Pu | Tu (12) | Tn (33) | 2 | ||||
8. | Ricciardo | Pu | Tn (11) | Tn (32) | 2 | ||||
9. | di Resta | Tn | Tu (9) | Pu (33) | Tn (42) | 3 | |||
10. | Hülkenberg | Tn | Tn (12) | Pn (25) | Pu (37) | 3 | |||
11. | Maldonado | Pn | Pu (15) | Tn (37) | 2 | ||||
12. | Bottas | Pn | Pn (15) | Tn (38) | 2 | ||||
13. | Button | Tn | Pn (11) | Pu (32) | 2 | ||||
14. | Gutierrez | Tn | Pn (10) | Pn (27) | Tn (29) | Pu (40) | 4 | ||
15. | Pic | Tn | Tn (15) | Pn (34) | 2 | ||||
16. | Bianchi | Pn | Tn (11) | Tn (33) | 2 | ||||
17. | Chilton | Pn | Tn (12) | Tu (32) | 2 | ||||
18. | van der Garde | Tn | Tn (10) | Pn (28) | Pn (40) | 3 | |||
19. | Grosjean | Pu | Tn (9) | Tu (30) | Pu (42) | 3 | |||
20. | Perez | Pn | Tn (13) | Pu (33) | 2 | ||||
Niesklasyfikowani | |||||||||
Vettel | Pu | Tn (13) | Tn (35) | 2 | |||||
Vergne | Tn | Tn (14) | Pn (25) | 2 |
P = Pośrednia mieszanka
T = Twarda mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział:
Pojawiły się problemy z usterkami lewych tylnych opon, z którymi nie mieliśmy wcześniej do czynienia. Bardzo poważnie traktujemy tę sytuację i w tej chwili badamy wszystkie opony, aby jak najszybciej określić przyczynę, przed kolejną Grand Prix w Niemczech. W tej chwili nie możemy powiedzieć nic więcej, dopóki nie przeprowadzimy pełnego dochodzenia i analiz tych incydentów. To dla nas najwyższy priorytet. Możemy jednak stwierdzić, że nowy proces spajania oplotu opony z bieżnikiem, który wprowadziliśmy przed tym weekendem, nie jest powodem dzisiejszych usterek. Może się okazać, że pewne cechy tego toru miały wpływ na najnowszą odmianę naszych opon w specyfikacji na sezon 2013, ale w tym momencie nie chcemy spekulować. Poskładamy wszystkie dowody i sprawdzimy dokładnie, co się wydarzyło, a następnie podejmiemy odpowiednie kroki - o ile będą one potrzebne.
KOMENTARZE