Piątkowe treningi w Malezji - BMW Sauber
Dobry początek zespołu BMW Sauber F1 Team w Grand Prix Malezji na gorącym torze Sepang
17.03.0613:00
1434wyświetlenia
Pogoda: sucho, słonecznie, temperatura powietrza 33-37°C, temperatura toru 36-44°C
Sepang (Malezja). Dobry początek zespołu BMW Sauber F1 Team w PETRONAS Grand Prix Malezji na gorącym torze Sepang. Wszyscy trzej kierowcy pracowali nad doborem opon.
Jacques Villeneuve - BMW Sauber F1.06-03 /BMW P86
1. trening: bez czasu / 2. trening: 9 miejsce, 1:37.045s
"Rozpoczęliśmy weekend bardzo dobrze. Szczerze mówiąc, nawet lepiej niż się spodziewałem. Balans BMW F1.06 jest bardzo dobry, co na tak wczesnym etapie weekendu jest bardzo ważne. Przez cały dzień nie miałem żadnych problemów, a jazda na torze z tak dużym poziomem przyczepności jest bardzo przyjemna".
Nick Heidfeld - BMW Sauber F1.06-04 / BMW P86
1. trening: bez czasu / 2. trening: 12 miejsce, 1:37.418s
"Pierwszy dzień treningów przebiegł bez problemów, co daje powody do zadowolenia. Po południu nie musiałem dużo jeździć, bo balans samochodu od początku był bardzo dobry. Bardzo lubię tor Sepang, przyjemnie się po nim jeździ".
Robert Kubica - BMW Sauber F1.06-02 / BMW P86
1. trening: 2 miejsce , 1:35.733s / 2. trening: 13 miejsce, 1:37.457s
"Zgromadziliśmy dziś dużo użytecznych danych, zwłaszcza w popołudniowej sesji, kiedy symulowaliśmy warunki wyścigowe - co jest bez wątpienia najważniejszym punktem piątkowych zajęć. Sepang to dość trudny tor z dużą liczbą długich zakrętów, które można przejeżdżać na różne sposoby. Jednak już po pięciu okrążeniach zdołałem wystarczająco zapoznać się z torem".
Mario Theissen (dyrektor BMW Motorsport):
"Pierwszy dzień treningów przebiegał zgodnie z naszymi planami. Robert przejechał 59 okrążeń i wykonał większość prac związanych z ustawieniami. Podobnie jak w Bahrajnie, spisał się bardzo dobrze. Jedynym problemem była drobna usterka sprzęgła przy ostatnim wyjeździe na tor tego po południu. Teraz musimy dokonać wyboru opon i dopracować ustawienia na sobotę. Dzięki bezawaryjnej jeździe dzisiaj zgromadziliśmy dużo danych, dzięki którym możliwe jest optymalne ustawienia samochodów".
Willy Rampf (dyrektor techniczny d/s nadwozia):
"Dziś skoncentrowaliśmy się wyłącznie na pracach nad oponami. Robert sprawdzał je na dłuższych dystansach, dzięki czemu mamy teraz dużo danych, które musimy przeanalizować przed podjęciem decyzji odnośnie ustawień na kwalifikacje i wyścig".
Źródło: Oficjalna strona Roberta Kubicy / Proximus
Sepang (Malezja). Dobry początek zespołu BMW Sauber F1 Team w PETRONAS Grand Prix Malezji na gorącym torze Sepang. Wszyscy trzej kierowcy pracowali nad doborem opon.
Jacques Villeneuve - BMW Sauber F1.06-03 /BMW P86
1. trening: bez czasu / 2. trening: 9 miejsce, 1:37.045s
"Rozpoczęliśmy weekend bardzo dobrze. Szczerze mówiąc, nawet lepiej niż się spodziewałem. Balans BMW F1.06 jest bardzo dobry, co na tak wczesnym etapie weekendu jest bardzo ważne. Przez cały dzień nie miałem żadnych problemów, a jazda na torze z tak dużym poziomem przyczepności jest bardzo przyjemna".
Nick Heidfeld - BMW Sauber F1.06-04 / BMW P86
1. trening: bez czasu / 2. trening: 12 miejsce, 1:37.418s
"Pierwszy dzień treningów przebiegł bez problemów, co daje powody do zadowolenia. Po południu nie musiałem dużo jeździć, bo balans samochodu od początku był bardzo dobry. Bardzo lubię tor Sepang, przyjemnie się po nim jeździ".
Robert Kubica - BMW Sauber F1.06-02 / BMW P86
1. trening: 2 miejsce , 1:35.733s / 2. trening: 13 miejsce, 1:37.457s
"Zgromadziliśmy dziś dużo użytecznych danych, zwłaszcza w popołudniowej sesji, kiedy symulowaliśmy warunki wyścigowe - co jest bez wątpienia najważniejszym punktem piątkowych zajęć. Sepang to dość trudny tor z dużą liczbą długich zakrętów, które można przejeżdżać na różne sposoby. Jednak już po pięciu okrążeniach zdołałem wystarczająco zapoznać się z torem".
Mario Theissen (dyrektor BMW Motorsport):
"Pierwszy dzień treningów przebiegał zgodnie z naszymi planami. Robert przejechał 59 okrążeń i wykonał większość prac związanych z ustawieniami. Podobnie jak w Bahrajnie, spisał się bardzo dobrze. Jedynym problemem była drobna usterka sprzęgła przy ostatnim wyjeździe na tor tego po południu. Teraz musimy dokonać wyboru opon i dopracować ustawienia na sobotę. Dzięki bezawaryjnej jeździe dzisiaj zgromadziliśmy dużo danych, dzięki którym możliwe jest optymalne ustawienia samochodów".
Willy Rampf (dyrektor techniczny d/s nadwozia):
"Dziś skoncentrowaliśmy się wyłącznie na pracach nad oponami. Robert sprawdzał je na dłuższych dystansach, dzięki czemu mamy teraz dużo danych, które musimy przeanalizować przed podjęciem decyzji odnośnie ustawień na kwalifikacje i wyścig".
Źródło: Oficjalna strona Roberta Kubicy / Proximus
KOMENTARZE