GP Hiszpanii: opony użyte w wyścigu
Większość zawodników jechała na dwa pit stopy
11.05.1522:00
2350wyświetlenia
@P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | @Suma postojów | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Rosberg | Pu | Pn (15) | Tn (45) | 2 | |||
2. | Hamilton | Pu | Pn (13) | Tn (32) | Pu (51) | 3 | ||
3. | Vettel | Pu | Pn (14) | Tn (40) | 2 | |||
4. | Bottas | Pu | Pu (15) | Tn (42) | 2 | |||
5. | Räikkönen | Pu | Tn (17) | Pn (41) | 2 | |||
6. | Massa | Pu | Pu (14) | Tn (32) | Pu (47) | 3 | ||
7. | Ricciardo | Pu | Pu (13) | Tn (42) | 2 | |||
8. | Grosjean | Pn | Pn (15) | Tn (40) | 2 | |||
9. | Sainz | Pu | Tn (14) | Pu (42) | 2 | |||
10. | Kwiat | Pu | Pu (11) | Tn (38) | 2 | |||
11. | Verstappen | Pu | Tn (13) | Tn (37) | 2 | |||
12. | Nasr | Pu | Pn (12) | Tn (39) | 2 | |||
13. | Perez | Pz | Tn (19) | Pn (36) | 2 | |||
14. | Ericsson | Pu | Pn (18) | Tn (45) | 2 | |||
15. | Hülkenberg | Pn | Pu (10) | Pn (26) | Tn (49) | 3 | ||
16. | Button | Pu | Tn (11) | Pn (27) | Pu (44) | 3 | ||
17. | Stevens | Pn | Pu (16) | Tn (32) | Pn (47) | 3 | ||
18. | Merhi | Pn | Pn (17) | Tn (30) | Pn (49) | 3 | ||
Niesklasyfikowani | ||||||||
Maldonado | Pn | Pn (14) | Pu (15) | Tn (43) | 3 | |||
Alonso | Pu | Tn (21) | 1 |
T = Twarda mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział:
Grand Prix Hiszpanii przebiegała zdecydowanie pod dyktando strategii i byliśmy świadkami fascynującej, złożonej batalii pomiędzy Mercedesem i Ferrari. Nominowane przez nas mieszanki otworzyły przed zespołami różne możliwości, pozwalając im na maksymalne wykorzystanie ich potencjału. Mimo wymagającej charakterystyki toru w Montmelo oraz wysokich temperatur, obie mieszanki spisały się idealnie, wykazały minimalne ziarnienie i nie pojawiały się na nich pęcherze, dzięki czemu każdy kierowca mógł wykorzystać obraną przez siebie strategię. Teraz czekamy na zbliżającą się sesję testową, która umożliwi nam zebranie większej ilości danych, potrzebnych do dalszego rozwoju ogumienia.