Hulkenberg przedłużył umowę z Force India do końca sezonu 2017

Tym samym zostały ucięte spekulacje o możliwości przejścia Niemca do ekipy Haas
01.09.1512:40
Mateusz Szymkiewicz
2601wyświetlenia


Zespół Force India potwierdził przedłużenie umowy z Nico Hulkenbergiem do końca 2017 roku.

Niemiec po raz pierwszy dołączył do stajni z Silverstone w sezonie 2011 jako kierowca testowy, natomiast na kolejne zmagania awansował do roli etatowego zawodnika. Mimo to w 2013 roku Hulkenberg podjął decyzję o odejściu do Saubera, lecz przez rozczarowujące wyniki ekipy postanowił powrócić na następne mistrzostwa do Force India, którego barwy reprezentuje do dnia dzisiejszego.

Jak dzisiaj potwierdzono, Hulkenberg podpisał z Force India nową umowę, która gwarantuje mu posadę do końca sezonu 2017, co jednocześnie ucina spekulacje dotyczące możliwości przejścia do Haasa. Amerykańska ekipa poszukuje doświadczonego kierowcy przed swoim debiutem w Formule 1 i jak wielokrotnie powtarzała, na czele jej listy życzeń był właśnie 28-latek.

Jestem bardzo zaszczycony mogąc potwierdzić moje plany na przyszłość - powiedział Nico Hulkenberg. Znam ten zespół i czuję się w nim jak w domu, więc świetnie jest się z nim związać na tak długi okres. Postępy uczynione przez dwa ostatnie lata są naprawdę świetne i dają mi one pewność na przyszłość. To świetna grupa ludzi, która jest głodna sukcesów i chce się cały czas poprawiać. Osobiście chce się rozwijać wspólnie z ekipą i razem z nią przebijać do czołówki.

KOMENTARZE

23
kabans
02.09.2015 09:32
[quote="corey_taylor"]...[/quote]Nie, to ty dobiłeś dna bo sam to nakręciłeś. [quote="corey_taylor"]ale mnie to nie kręci. Baw si....[/quote] Wolę nie wiedzieć co kręci takiego zboczeńca.
corey_taylor
02.09.2015 06:27
Jakie mocne słowa, naprawdę mnie teraz zagiąłeś. Tak, myślałem cały dzień o głąbie z internetu. Takie mam hobby. Poziom konwersacji dobił dna - na pewno tego nie zauważyłeś bo jak na Twoje możliwości wszystko jest w normie, ale mnie to nie kręci. Baw się dalej sam, powodzenia.
kabans
02.09.2015 05:59
[quote="corey_taylor"]...[/quote]I 24h zajęło ci wymyślenie tego? Bo jak napiszesz, że wchodzisz tu pierwszy raz od ostatniego postu to Bóg cie piorunem strzeli za kłamstwo. Jeszcze kolegę na mnie nasłałeś.
corey_taylor
02.09.2015 05:18
[quote="kabans"]nie masz nic do powiedzenia ale zabierasz głos[/quote] ...i pisze to największy osioł i cwaniak :) [quote="kabans"]Zobacz kto kogo pierwszy obraża zanim zaczniesz zabierać głos. Podaj przykłady tych cytatów, to się nauczę.[/quote] Nauczysz się? Z tego co piszesz wynika że NIC do Ciebie nie dociera ,cokolwiek się Tobie napisze odbijasz piłeczkę zmieniając temat, albo pisząc co popadnie bez ładu i składu. Rzucisz kilkoma datami i myślisz, że robisz wrażenie obeznanego w temacie - niestety Twoje wypociny budzą jedynie politowanie i zaniżają poziom serwisu. [quote="kabans"]Rok świetlny jak już coś to jednostka odległości, nie wymiar. Wymiarem jest sama odległość. [/quote] Jak zwykle błyszczysz - biedą umysłową. Nie, nikt Cie nie posądza o to, że czegoś się nauczysz.
kabans
02.09.2015 11:36
[quote="MairJ23"]...[/quote]tak zrób, bo po prostu nie masz nic do powiedzenia ale zabierasz głos[quote="MairJ23"]...[/quote]Chyba Raikonnena uratowała duża kwota odstępnego za Bottasa
MairJ23
02.09.2015 09:05
@kabans dobry cytaty znowu....masz racje lepiej zablokuje
Kamikadze2000
02.09.2015 07:00
A wiec Nico2 odpada z walki o fotel Ferrari. Włosi raczej chcą uniknąć dwóch Niemców w swoim składzie, wiec zapewne Kimiego zastąpi jego rodak Valtteri.
kabans
02.09.2015 01:50
[quote="MairJ23"]...[/quote]opcja ukryj, skorzystaj. Zobacz kto kogo pierwszy obraża zanim zaczniesz zabierać głos. Podaj przykłady tych cytatów, to się nauczę. Jeśli cytuje to chyba nie może być moje jakbyś nie zauważył. Rok świetlny jak już coś to jednostka odległości, nie wymiar. Wymiarem jest sama odległość. Kolejna też sprawa, że użycie terminu lata świetlne miało w ironiczny sposób wyjaśnić sposób pojmowania czasu przez kolegę. Co ty tam mówiłeś o inteligencji?
MairJ23
02.09.2015 12:51
@kabans czlowieku czy ty umiesz inaczej rozmawiac niz obrazac ludzi ? Kim ty tu jestes ? To juz kulturalnie rodzice, szkola nie nauczyli wymieniac argumentow ? Masakra. I jeszcze te twoje cytaty... czy ty widzisz ze sa puste I nadal To samo powtarzasz ? Nie chce nic mowic ale definicja inteligencji jest przede wszystkim uczenie sie na wlasnych bledach tudziez nie powtarzanie tego samego bledu oczekujac innego rezultatu. Lata swietlne To wymiar odleglosci a nie czasu ...tak na marginesie.
kabans
02.09.2015 12:12
[quote="macieiii"].[/quote]Byłem podjarany na myśl że zamiast red bulla będzie audi a TR to będzie renault. Co do kierowców red bulla to raczej nie ma szans żeby zmienili politykę i zaczęli brać kogoś spoza programu red bulla, więc nie ma szans dla Hulka. Może niech FI stworzy zespół fabryczny z TATA:)
macieiii
01.09.2015 11:18
Lepsza taka opcja niż wybieranie między obecnymi kierowcami w przypadku newsa "Wehrlein wciśnięty w fotel SFI a kto drugi to ma szczęście a kierowca bez fotela ma problem. Tym bardziej że Perez jeśli nie Wehrlein to raczej formalność zwłaszcza że jakichś sponsorów ma. Hulkenberg w Renault byłby ciekawą opcją ale byłoby spore prawopodobieństwo "Alonso w McLarenie" jak chodzi o osiągi. W red Bull już dużo więcej można się spodziewać dobrych osiągów nawet na tym samym silniku w pierwszym sezonie. RBR btw. w ogóle przez najbliższe dwa lata zbliży się nam do czołówki albo zaczną się fochy, ale takie które będą mogły mieć poważniejsze skutki. Niemniej w sytuacji Niemca dużo zależy od tego co Force India zrobi do Marca. Jaki budżet będą mieć i czy nie zaniechają sporej ilości poprawek w sezonie. To mniejszy zespół i ten rok trochę mają zmarnowany także jego kaiera może dalej stać w miejscu ale przynajmniej na solidnym silniku który prawdopodobnie pozostanie najlepszy w przyszłym sezonie.
kabans
01.09.2015 09:51
[quote="corey_taylor"]...[/quote]Bo piszesz jakieś głupoty a w odpowiedzi przepisujesz je jeszcze raz. Być może nie jesteś zbyt bystry po prostu. Jeszcze uważasz, że mercedes 10 lat temu był słaby chociaż obecny merc ściga się od 2010, to chyba tym bardziej można tak stwierdzić. I faktycznie nie ma to odbicia w rzeczywistości. Może ty czas mierzysz w latach świetlnych? Też nie ma to odbicia w rzeczywistości, że renault jako producent będzie miało większe możliwości niż mały zespół z budżetem 70mln $ czyli z pięć razy mniejszym niż najbogatsi. [quote="Carolius"]...[/quote]2/3 wyścigów sezonu WEC odbywa się w te same weekendy co f1, a ta praca nie kończy się na wyścigach bo kierowcy spędzają dużo czasu w fabrykach, jakieś akcje promocyjne i inne bzdety. Ale faktem jest, że FI zgodziła się na start w 24h, tak samo jak Toro Rosso, bo np. już Mclaren nie.
Saruto
01.09.2015 08:07
@Carolius WEC to raczej przyjemny dodatek ;) na 100% wolałby jeździć dla fabryki
Carolius
01.09.2015 07:53
U Hulka kwestia kontraktu może być bardziej zawiła, bo skoro gość chce śmigać w WEC to opcja bezproblemowego teamu jest idealna. Pewnie miał inne propozycję ale nie wszyscy musieli się godzić na takie warunki. Być może FI jeszcze będzie miała swoje pięć minut.
corey_taylor
01.09.2015 06:48
Bełkot charakteryzuje się brakiem treści, więc mądry raczej nie jest. [quote="kabans"]:/..........No i co w związku z tym?[/quote] O tym właśnie piszę. Piszesz jedno, a na kontrargument odpowiadasz 'no i co z tego' i kolejna fala bzdur nie na temat. Poza tym wszystko co piszesz to Twoje widzi mi się i nie ma żadnego pokrycia w rzeczywistości. Nawet nie chcę wiedzieć jak doszedłeś do takich wniosków.
Saruto
01.09.2015 06:43
i tyle z ignorowania sytuacji xd
kabans
01.09.2015 06:29
[quote="corey_taylor"]...[/quote]Lepszy mądry bełkot niż dopieszczone co do kropczeczki bzdury. [quote="corey_taylor"]Nie do końca odszyfrowałem ten bełkot, RBR ma tyle wspólnego z Jaguarem co Merc z resztkami Hondy. I tyle co FI z Jordanem. [/quote]:/..........No i co w związku z tym? Renault w f1 jest od 1970 któregoś roku. Właściwie można powiedzieć, że zawsze byli wyżej niż najlepsze miejsce FI. Zostawili bolid lotusowi na sezon 2012 i 2013, który walczył "niby" o MS i podium MK. Pod koniec ery v8 nikt nie mówił o sukcesach silników, więc uznali że nie ma sensu pakować dużo pieniędzy w silnik v6 (jak to w korporacjach). Wejdą do f1 to dobry silnik dla "siebie" im się przyda. Dlaczego na 100% FI nie będzie MS (pomyślenie o tym śmieszy) bo nie są niezależni. Jakby Merc dostawał konkretnie od ferrari to pewnie wykorzystaliby wszystkie tokeny i Williams przy okazji wróciłby na drugie miejsce.
corey_taylor
01.09.2015 05:49
[quote="kabans"]Nie rozumiem? Red Bull powstał 10 lat temu i był przerobionym jaguarem ,dlaczego przerobiony jaguar ma być od razu szybki? Stali się szybcy kiedy stało się to możliwe czyli po rewolucji w 2009. A Merc, 10 lat temu? Nie wiem co ma merc do hondy oprócz tego, że kupili od nich fabrykę w Anglii i miejsce na sezon 2010.To tak jakby ożenił się z twoją matką już po twoim urodzeniu ale ja bym był twoim genetycznym ojcem. To powinieneś też napisać że red bull zanotował duży skok bo jako jaguar zdobywał pojedyczne punkty a potem MS.[/quote] Nie do końca odszyfrowałem ten bełkot, RBR ma tyle wspólnego z Jaguarem co Merc z resztkami Hondy. I tyle co FI z Jordanem. Każdy głupi wie że RBR zyskał na zmianach i nie wiem jak to jest powiązane z resztą. Wykluczasz kolejne rewolucje czy co? Co do kasy - czasy są ciężkie i to kasa się liczy ale czemu jakiś gigant nie miałby kupić FI? Tak samo jak chciało im się kupować takiego Jaguara, BAR, Honde itp. Renault po ostatnich latach w F1 to finalnie nie koniecznie lepszy wybór niż FI.
kabans
01.09.2015 04:52
[quote="corey_taylor"]...[/quote]Nie rozumiem? Red Bull powstał 10 lat temu i był przerobionym jaguarem ,dlaczego przerobiony jaguar ma być od razu szybki? Stali się szybcy kiedy stało się to możliwe czyli po rewolucji w 2009. A Merc, 10 lat temu? Nie wiem co ma merc do hondy oprócz tego, że kupili od nich fabrykę w Anglii i miejsce na sezon 2010. To tak jakbym ożenił się z twoją matką już po twoim urodzeniu ale ja bym był twoim genetycznym ojcem. To powinieneś też napisać że red bull zanotował duży skok bo jako jaguar zdobywał pojedyczne punkty a potem MS. A force india, żeby walczyć o więcej niż jedno podium na kilka lat, musiałoby mieć za sobą jakąś dużą firmę a nie prywatnego inwestora i producenta napojów o którym nikt nie słyszał. Świetny przykład Wiliams. Zrobili średnie nadwozie które z Mercem wystarczyło na sezon 2014 a teraz kiedy konkurencja poprawiła swoje konstrukcje a silniki merca nie są już kolosalnie mocniejsze Williams jeździ jak jeździ, coraz gorzej. Dlatego może być problem, żeby powtórzyła się histroia Buttona czy Webera i Hulk wyniósł FI na szczyt
corey_taylor
01.09.2015 04:11
Red bull, albo Merc(Honda) jakieś 8-10 lat temu też były przeciętnymi teamami. Przykład Webbera, Buttona i kilku innych pokazuje że jednak warto było czekać. Wg mnie Renault to nie jest jakaś super opcja, a tak jak Hulk mówi, zna FI i dobrze się tam czuje. Mam nadzieję że jeszcze wszystko przed nim.
Saruto
01.09.2015 04:08
Bo w F1 nie ma słabych zawodników ;) są tylko rewelacyjni i bardzo dobrzy. Hulk widocznie nie dostał lepszej opcji. Kasa z FI nie śmierdzi ;)
kabans
01.09.2015 03:54
liczyłem że przejdzie do renault (jeśli będziemy mieli taki zespół), czyli do kogoś kto jest w stanie wygrać MS a nie pozostanie w przeciętnym teamie, który jedyne o co walczy to utrzymanie, a Hulk pozostanie już średniakiem. W ogóle nie widzę sensu kontynuowania kariery w f1 przez Niemca. Miał być wielokrotnym mistrzem świata. Zero podium. Jeszcze wyścig w Brazyli Hunkelberga z 2012 a teraz, solidny tułacz punktów. Jeśli ktoś ma z tego zespołu pokusić się o sensacje to będzie to Perez. Może resztki agresywności dałyby mu sukcesy w innych seriach np WEC. Wiem że jakiś tzw. przeciętniak zaraz na mnie naskoczy ale po prostu to zignoruje. Jak się patrzy tak w ogóle na skład Force India to można się zastanawiać się dlaczego to nie jest skład np Ferrari
VJM02
01.09.2015 02:33
Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.