Haas już jutro zaprezentuje swój nowy bolid

Amerykańska ekipa przedstawi tegoroczną konstrukcję za pośrednictwem Internetu
20.02.1618:09
Mateusz Szymkiewicz
2518wyświetlenia


Zespół Haas podjął decyzję o wcześniejszym zaprezentowaniu swojego tegorocznego bolidu i ostatecznie ujrzymy go już jutro.

Początkowo stajnia z Kannapolis zamierzała po raz pierwszy pokazać swój debiutancki bolid 22 lutego, czyli w dniu rozpoczęcia pierwszych przedsezonowych testów w Barcelonie. Jak dzisiaj poinformowano, tegoroczna konstrukcja zgodnie z planem zostanie pokazana w alei serwisowej toru Catalunya, lecz już jutro o godzinie 15:00 zostaną opublikowane w Internecie jej oficjalne grafiki.

Spodziewać się możemy, że bolid Haasa będzie w szarej kolorystyce z czerwonymi oraz białymi wstawkami, na co wskazuje kombinezon Estebana Gutierreza, który był dzisiaj widziany w padoku toru w Barcelonie.



KOMENTARZE

17
kuba
21.02.2016 11:30
Miejmy nadzieję. Oni jedyni przez długi czas pozostawali kolorowi ;)
Tomski
21.02.2016 09:35
@kuba Force india się zrobi na pomarańczowo.
kwmb
21.02.2016 06:21
@Protonek Im dłużej Cię czytam to się zastanawiam czemu swojego CV nie wysłałeś do FIA, że to Ty i tylko Ty powinieneś zarządzać F1. Przecież Ty wszystko wiesz lepiej! No, chyba, że zwykły trolling. Ale to już nie mój problem. A tak serio, jak przez szare bolidy płaczesz po nocach to polecam IndyCar.
Michal2_F1
21.02.2016 12:14
McLaren, Renault, Force India i teraz prawdopodobnie Haas mają mieć bardzo podobne i co najgorsze trudne do rozróżnienia malowania.
ROOK
20.02.2016 11:30
[color=white].[/color] Ale kombinezon to jednak przekombinowany — wygląda w nim jak Teletubiś… :)) [quote=""]Tinky-Winky, Dipsy, Lala, Po. Teletubbies, teletubbies, say–he–llo![/quote] :]
macieiii
20.02.2016 11:30
@pro100 dobre:) Gorzej jak bolid zostanie odsłonięty to czar pryśnie :)
enstone
20.02.2016 08:59
Znów ciemne bądź szare malowanie, którego nie będzie można odróżnić z daleka oglądając transmisję na jakimś streamie, którego jakość będzie żenująca .....
kuba
20.02.2016 08:20
No fajnie, jeszcze tylko ktoś musi je wykonać...:) Tak wiem, że Fani napędzają ten sport ( hmmm ), ale to sponsorzy muszą być zadowoleni z ekspozycji logotypów bo to oni płacą, po to żebyśmy MY - FANI skutecznie odczytali ich logotypy na bolidach / kombinezonach i popędzili do sklepów po produkty / usługi :) Co z tego, że Fani wybiorą pomarańczowego Maca, jeśli żadnemu ze sponsorów McLarena to nie po drodze ? No chyba że zapłacicie równowartość takiego wkładu sponsorskiego to i Mercedes się pomaluje na fioletowo :v Zabawy o których mówicie są oczywiście fajnym pomysłem, szczególnie w dzisiejszym świecie social mediow i interakcji z Fanami, ale nie mogłoby się to odbywać kosztem sponsorów i ich zadowolenia. Innymi słowy...potencjalne 3 projekty malowania najpierw musiały by być odpowiednie z punktu widzenia sponsorów ( tych obecnym jak i potencjalnych nowych ) a dopiero potem oddane do powszechnego głosowania i lajkowania. Więc i tak skończyłoby się na neutralnych kolorach. Co innego z kaskami. To jest zazwyczaj ( bo zdarzają się też wymuszone kaski ) na tyle indywidualna przestrzeń kierowcy, że mogłaby być "oddana w ręce fanów".
SpeedyGonzales
20.02.2016 07:53
[quote="Basshuntersw"][/quote]zgadza się :)
Protonek
20.02.2016 07:45
@Gszegosz Ja też tak uważam, że 3 malowania do wyboru to byłaby najfajniejsza opcja.
Gszegosz
20.02.2016 07:42
@kuba Dzieki że głębiej to ująłeś. Najlepszym rozwiązaniem było by chyba przygotowywanie przez zespoły powiedzmy, dwóch, trzech malowań i dawanie ich do wyboru fanom.
kuba
20.02.2016 07:14
Nie dowolność decyduje o tym tylko potrzeba ekspozycji WIĘKSZEJ ilości MNIEJSZYCH logotypów na bolidzie. A barwy neutralne dla każdego logotypu to odcienie szarości. Jakby zespoły nie musiały mieć sponsorów to byśmy wrócili również do kolorowych czasów gdzie barwy wynikały z narodowości albo woli szefa ;) . Albo gdyby np koszty byłyby mniejsze i malowano by bolid pod jednego większego sponsora tytularnego. Ale o sponsorów tytularnych zajmujących cała powierzchnie bolidów trudno w dzisiejszych czasach. Kto miałby tyle siana, żeby wyrzucić powiedzmy 200 mln na sezon ( biorąc pod uwagę, że w czasach tytoniowego sponsoringu, sponsor tytularny finansował powiedzmy 50% zabawy [ w końcu był w nazwie zespołu] ) ? No właśnie. Nawet ten sponsoring Martini z tego punktu widzenia wydaje się bardzo mało atrakcyjny dla Williamsa. W ich sytuacji jednak nie wybrzydzałbym. W każdym razie : Szarość nie wynika z kaprysu zespołów, uwierzcie :)
Protonek
20.02.2016 06:40
@Gszegosz Mam tego świadomość, tylko po prostu nudne się robi, to że zespoły są niemal identycznie pomalowane.
Kamikadze2000
20.02.2016 06:34
Mam nadzieje, że nie będzie to kolejny zespół z ciemnymi barwami. ;)
Gszegosz
20.02.2016 06:30
@Protonek Czasy się zmieniają. Kiedyś duży wpływ na malowanie mieli sponsorzy tytularni, których teraz mamy jak na lekarstwo. Zespoły mają większa dowolność w układaniu szat graficznych i najwidoczniej wolą bolidy prezentujące się w bardziej stonowanych barwach.
Protonek
20.02.2016 06:15
Ciekawe co z tego będzie, oby było jakieś fajne połączenie greya z czerwonym. Z drugiej strony szkoda, że zespoły idą w barwy ciemne typu szarość, czerń, gdzie podziały się kolorowe bolidy z lat 90 i początku XXI w. typu żółte Jordany, niebieskie Renault, zielone Jaguary, żółto-zielone Minardi z 2000 czy pomarańczowo-czarne Arrowsy.
pro100
20.02.2016 06:11
Wygląda na szybki ;)