Stroll: Bolid Williamsa jest najwolniejszy w sezonie 2018
Kanadyjczyk uważa, że wykorzystuje możliwości FW41 najlepiej jak potrafi
11.04.1812:14
3514wyświetlenia
Embed from Getty Images
Lance Stroll uważa, że ekipa Williams ma obecnie najwolniejszy bolid w całej tegorocznej stawce.
Stajnia z Grove po dwóch wyścigach jako jedyna nie ma na swoim koncie zdobytych punktów, a co gorsza jej kierowcy finiszowali w Bahrajnie na dwóch ostatnich pozycjach. Jak przyznał Lance Stroll, na torze Sakhir starał się wykorzystać pełne możliwości bolidu FW41, co jego zdaniem obrazuje osiągi najnowszej konstrukcji.
Dyrektor techniczny Williamsa, Paddy Lowe, podczas weekendu w Bahrajnie odbył spotkanie z ojcem Lance'a - Lawrence'em, który jednocześnie pełni funkcję sponsora zespołu. Według doniesień z padoku, dyskusja nie odbyła się w przyjemnej atmosferze.
Z kolei Mika Salo, który jest powiązany z Siergiejem Sirotkinem oraz jego sponsorem SMP, przyznał, że Williams zmaga się ze zmuszeniem miękkich opon Pirelli do optymalnej pracy.
Lance Stroll uważa, że ekipa Williams ma obecnie najwolniejszy bolid w całej tegorocznej stawce.
Stajnia z Grove po dwóch wyścigach jako jedyna nie ma na swoim koncie zdobytych punktów, a co gorsza jej kierowcy finiszowali w Bahrajnie na dwóch ostatnich pozycjach. Jak przyznał Lance Stroll, na torze Sakhir starał się wykorzystać pełne możliwości bolidu FW41, co jego zdaniem obrazuje osiągi najnowszej konstrukcji.
Jestem zadowolony ze swojego wyścigu- powiedział Kanadyjczyk.
Oczywiście chciałem osiągnąć lepszy rezultat. Obecnie mamy najwolniejszy bolid i jestem przekonany, że wykorzystałem jego pełne możliwości. W obecnej sytuacji to najlepsze co mogłem zrobić. Moim pocieszeniem jest pokonanie partnera z zespołu.
Dyrektor techniczny Williamsa, Paddy Lowe, podczas weekendu w Bahrajnie odbył spotkanie z ojcem Lance'a - Lawrence'em, który jednocześnie pełni funkcję sponsora zespołu. Według doniesień z padoku, dyskusja nie odbyła się w przyjemnej atmosferze.
Nie dysponujemy tempem, byśmy mogli podjąć walkę z kimś innym niż samym sobą. Musimy przeprowadzić kontrolę i odnaleźć rozwiązanie, nawet jeżeli mamy mało czasu- powiedział Lowe.
Z kolei Mika Salo, który jest powiązany z Siergiejem Sirotkinem oraz jego sponsorem SMP, przyznał, że Williams zmaga się ze zmuszeniem miękkich opon Pirelli do optymalnej pracy.
Na papierze i w tunelu aerodynamicznym bolid wygląda na dobry. Wygląda znacznie lepiej niż zeszłoroczny. Zespół musi coś znaleźć, by osiągnąć poprawę. Na szczęście mają dobrych inżynierów jak Paddy Lowe czy Rob Smedley. Jeżeli oni nie znajdą rozwiązania, to nikt tego nie zrobi- stwierdził Fin.
KOMENTARZE