Steiner: Umowa z Rich Energy została wypracowana bardzo szybko
Od kolejnego sezonu Haas będzie korzystał z zupełnie nowego malowania bolidów.
26.10.1819:07
1436wyświetlenia
Embed from Getty Images
Haas bardzo szybko osiągnął porozumienie w sprawie warunków umowy sponsorskiej z Rich Energy.
W czwartek ogłoszono podpisanie wieloletniego kontraktu, na mocy którego brytyjska firma produkująca napoje energetyzujące zostanie od 2019 roku sponsorem tytularnym stajni z Kannapolis. Wcześniej Rich Energy było związane z Force India. Zabiegało nawet o przejęcie zespołu.
W rozmowie z portalem RaceFans szef Haasa - Guenther Steiner przyznał, że umowa została wynegocjowana w szybkim tempie.
Od nowego sezonu zespół będzie rywalizował w F1 jako Rich Energy Haas F1 Team, a jego bolidy zyskają zupełnie nowe malowanie. Steiner spodziewa się, że schemat kolorystyczny będzie miał swoich fanów i krytyków.
Zespół Gene'a Haasa wszedł do stawki Formuły 1 w sezonie 2016. Początkowo powierzchnia bolidów była wykorzystywana niemal wyłącznie do promowania marki obrabiarek stworzonej przez amerykańskiego biznesmena. Zdaniem Steinera nadszedł czas, by otworzyć się na nowe możliwości.
Haas bardzo szybko osiągnął porozumienie w sprawie warunków umowy sponsorskiej z Rich Energy.
W czwartek ogłoszono podpisanie wieloletniego kontraktu, na mocy którego brytyjska firma produkująca napoje energetyzujące zostanie od 2019 roku sponsorem tytularnym stajni z Kannapolis. Wcześniej Rich Energy było związane z Force India. Zabiegało nawet o przejęcie zespołu.
W rozmowie z portalem RaceFans szef Haasa - Guenther Steiner przyznał, że umowa została wynegocjowana w szybkim tempie.
Zaczęliśmy rozmawiać przed weekendem w Austin. Omówiliśmy, co możemy zrobić, co zrobimy my, co zrobią oni. Później wszystko połączyło się w jedną całość.
Od nowego sezonu zespół będzie rywalizował w F1 jako Rich Energy Haas F1 Team, a jego bolidy zyskają zupełnie nowe malowanie. Steiner spodziewa się, że schemat kolorystyczny będzie miał swoich fanów i krytyków.
Nie powiedziałbym, że jest to dobra lub zła rzecz. Po prostu malowanie będzie inne. Mam nadzieję, że stworzymy ładny schemat kolorystyczny, który spodoba się fanom.
Zespół Gene'a Haasa wszedł do stawki Formuły 1 w sezonie 2016. Początkowo powierzchnia bolidów była wykorzystywana niemal wyłącznie do promowania marki obrabiarek stworzonej przez amerykańskiego biznesmena. Zdaniem Steinera nadszedł czas, by otworzyć się na nowe możliwości.
Mijają trzy lata, a nazwa Haas F1 jest już mocno ugruntowana. Chyba wszyscy się z tym zgodą. Teraz wszyscy wiedzą, czym jest Haas F1. Gdybyśmy obrali inne podejście, to nie wiem czy tak by było. Jeśli teraz pojawia się partner, który zapewnia odpowiednie wsparcie i liczy na wspólny projekt, to dlaczego nie mielibyśmy spróbować czegoś z nim zbudować. Myślę, że będzie to korzystne dla naszej stajni.
KOMENTARZE