Ferrari przystąpi do GP Australii bez logotypów Mission Winnow
Wcześniej władze kraju podjęły działania, które miały ocenić legalność współpracy z fundacją
05.03.1916:55
910wyświetlenia
Embed from Getty Images
Ferrari podjęło decyzję o usunięciu z bolidów oraz odzieży logo Mission Winnow, lecz póki co tylko na Grand Prix Australii.
Stajnia z Maranello od ubiegłorocznego wyścigu w Japonii promuje fundację założoną przez koncern Philip Morris. Jej zadaniem jest wskazywanie na alternatywy dla palenia papierosów. Mimo zapewnień PMI, że Mission Winnow w żaden sposób nie odnosi się do marki Marlboro, władze Australii oraz Unii Europejskiej podjęły działania, mające ocenić legalność współpracy z Ferrari.
Przed kilkoma dniami włoski zespół postanowił porzucić Mission Winnow z oficjalnej nazwy. Z kolei dzisiaj podczas salonu w Genewie prezes Ferrari - Louis Camilleri, potwierdził usunięcie logo z bolidu oraz odzieży na pierwszy wyścig w Melbourne. Stajnia z Maranello zapowiada, że
Warto podkreślić, że zespół wciąż posiada możliwość powrotu do nazwy Scuderia Ferrari Mission Winnow. Ekipa z siedmiodniowym wyprzedzeniem musi skierować do FIA specjalny wniosek, w którym poprosi o modyfikację zgłoszenia do mistrzostw. Tym samym fundacja należąca do Philip Morris będzie mogła być promowana w pełnym wymiarze już od drugiego w kalendarzu Grand Prix Bahrajnu.
Ferrari podjęło decyzję o usunięciu z bolidów oraz odzieży logo Mission Winnow, lecz póki co tylko na Grand Prix Australii.
Stajnia z Maranello od ubiegłorocznego wyścigu w Japonii promuje fundację założoną przez koncern Philip Morris. Jej zadaniem jest wskazywanie na alternatywy dla palenia papierosów. Mimo zapewnień PMI, że Mission Winnow w żaden sposób nie odnosi się do marki Marlboro, władze Australii oraz Unii Europejskiej podjęły działania, mające ocenić legalność współpracy z Ferrari.
Przed kilkoma dniami włoski zespół postanowił porzucić Mission Winnow z oficjalnej nazwy. Z kolei dzisiaj podczas salonu w Genewie prezes Ferrari - Louis Camilleri, potwierdził usunięcie logo z bolidu oraz odzieży na pierwszy wyścig w Melbourne. Stajnia z Maranello zapowiada, że
w zamian pojawi się niespodzianka dla kibiców.
Warto podkreślić, że zespół wciąż posiada możliwość powrotu do nazwy Scuderia Ferrari Mission Winnow. Ekipa z siedmiodniowym wyprzedzeniem musi skierować do FIA specjalny wniosek, w którym poprosi o modyfikację zgłoszenia do mistrzostw. Tym samym fundacja należąca do Philip Morris będzie mogła być promowana w pełnym wymiarze już od drugiego w kalendarzu Grand Prix Bahrajnu.