Rossomotori: Lindblad podpisał kontrakt z Racing Bulls na sezon 2026
Brytyjczyk ma utworzyć skład kierowców z Liamem Lawsonem.
15.07.2509:58
561wyświetlenia
Embed from Getty Images
Włoskie Rossomotori.it informuje, że Arvid Lindblad podpisał już kontrakt na starty z Racing Bulls w sezonie 2026.
Brytyjczyk jest aktualnie najwyżej notowanym juniorem Red Bulla i na co dzień startuje w Formule 2, gdzie po ośmiu rundach zajmuje szóste miejsce w klasyfikacji z dorobkiem dwóch zwycięstw. Za 17-latkiem jest również debiut w oficjalnej sesji Grand Prix, prowadząc RB21 w treningu na torze Silverstone.
Lindblad rozpoczął też rozbudowany program testowy z zespołami austriackiego koncernu, najpierw sprawdzając samochód AlphaTauri z sezonu 2023 na torze Imola, by następnie na Silverstone zasiąść za kierownicą Red Bulla RB19.
Jak informuje Rossomotori.it, pierwszą decyzją nowego zarządu Red Bulla było podpisanie kontraktu z Brytyjczykiem na sezon 2026. Lindblad ma być szykowany do startów z Racing Bulls jako następca Isacka Hadjara, który z kolei ma doczekać się awansu do głównej ekipy w miejsce Yukiego Tsunody.
Partnerem Lindblada ma zostać aktualny kierowca stajni z Faenzy - Liam Lawson. Nowozelandczyk negocjuje nową umowę z Racing Bulls i finalizacja rozmów spodziewana jest w najbliższych tygodniach. Informacje te potwierdza również gazeta New Zeland Herald.
Rossomotori.it nie wyklucza, że Lindblad przy większych roszadach w Red Bullu może doczekać się debiutu w Formule 1 w głównym zespole. Pod dużym znakiem zapytania są dalsze zamiary Maksa Verstappena, który rzekomo negocjuje transfer do Mercedesa. W takim scenariuszu stajnia z Milton Keynes ma rozważać powtórzenie manewru niemieckiego producenta, który od razu obsadził w kokpicie Andreę Kimiego Antonellego, unikając wypożyczenia do mniejszego zespołu.
Włoskie Rossomotori.it informuje, że Arvid Lindblad podpisał już kontrakt na starty z Racing Bulls w sezonie 2026.
Brytyjczyk jest aktualnie najwyżej notowanym juniorem Red Bulla i na co dzień startuje w Formule 2, gdzie po ośmiu rundach zajmuje szóste miejsce w klasyfikacji z dorobkiem dwóch zwycięstw. Za 17-latkiem jest również debiut w oficjalnej sesji Grand Prix, prowadząc RB21 w treningu na torze Silverstone.
Lindblad rozpoczął też rozbudowany program testowy z zespołami austriackiego koncernu, najpierw sprawdzając samochód AlphaTauri z sezonu 2023 na torze Imola, by następnie na Silverstone zasiąść za kierownicą Red Bulla RB19.
Jak informuje Rossomotori.it, pierwszą decyzją nowego zarządu Red Bulla było podpisanie kontraktu z Brytyjczykiem na sezon 2026. Lindblad ma być szykowany do startów z Racing Bulls jako następca Isacka Hadjara, który z kolei ma doczekać się awansu do głównej ekipy w miejsce Yukiego Tsunody.
Partnerem Lindblada ma zostać aktualny kierowca stajni z Faenzy - Liam Lawson. Nowozelandczyk negocjuje nową umowę z Racing Bulls i finalizacja rozmów spodziewana jest w najbliższych tygodniach. Informacje te potwierdza również gazeta New Zeland Herald.
Rossomotori.it nie wyklucza, że Lindblad przy większych roszadach w Red Bullu może doczekać się debiutu w Formule 1 w głównym zespole. Pod dużym znakiem zapytania są dalsze zamiary Maksa Verstappena, który rzekomo negocjuje transfer do Mercedesa. W takim scenariuszu stajnia z Milton Keynes ma rozważać powtórzenie manewru niemieckiego producenta, który od razu obsadził w kokpicie Andreę Kimiego Antonellego, unikając wypożyczenia do mniejszego zespołu.