Użycie opon, silników i inne dane związane z sezonem 2011
 Dane w zestawieniu będą uzupełniane na bieżąco 
30.08.1123:00
27082wyświetlenia
| Mieszanki opon wybrane na wyścigi w sezonie 2011 | ||||||||
| Grand Prix | Tor | @Supermiękka (czerwona) | @Miękka (żółta) | @Pośrednia (biała) | @Twarda (srebrna) | @Strategie | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Australii |  | Albert Park | • | • | pokaż | ||
| 1 | Malezji |  | Sepang | • | • | pokaż | ||
| 1 | Chin |  | Shanghai | • | • | pokaż | ||
| 1 | Turcji |  | Istanbul Park | • | • | pokaż | ||
| 1 | Hiszpanii |  | Catalunya | • | • | pokaż | ||
| 1 | Monako |  | Monte Carlo | • | • | pokaż | ||
| 1 | Kanady |  | Montreal | • | • | pokaż | ||
| 1 | Europy |  | Valencia | • | • | pokaż | ||
| 1 | Wielkiej Brytanii |  | Silverstone | • | • | pokaż | ||
| 1 | Niemiec |  | Nurburgring | • | • | pokaż | ||
| 1 | Węgier |  | Hungaroring | • | • | pokaż | ||
| 1 | Belgii |  | Spa | • | • | pokaż | ||
| 1 | Włoch |  | Monza | • | • | pokaż | ||
| 1 | Singapuru |  | Marina Bay | • | • | pokaż | ||
| 1 | Japonii |  | Suzuka | • | • | pokaż | ||
| 1 | Korei Pd. |  | Yeongam | • | • | pokaż | ||
| 1 | Indii |  | Buddh | • | • | pokaż | ||
| 1 | Abu Zabi |  | Yas Marina | • | • | |||
| 1 | Brazylii |  | Interlagos | • | • | |||
| W trakcie wyścigu obie mieszanki muszą być chociaż raz użyte, o ile nie było konieczne użycie deszczowych opon. | ||||||||
| Napoczęte silniki w sezonie 2011 (dane wg serwisu vivaf1.com) | ||||||||||||||||||||
| Kierowca | Zespół | @~aus | @~mal | @~chn | @~tur | @~esp | @~mon | @~can | @~eur | @~gbr | @~ger | @~hun | @~bel | @~ita | @~sin | @~jpn | @~kor | @~ind | @~abu | @~bra | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 (Vet) | RBR Renault | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 
| 2 (Web) | RBR Renault | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 8 | 8 | 
| 3 (Ham) | McLaren Mer. | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 
| 4 (But) | McLaren Mer. | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 
| 5 (Alo) | Ferrari | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 
| 6 (Mas) | Ferrari | 1 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 
| 7 (Sch) | Mercedes | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 
| 8 (Ros) | Mercedes | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 
| 9 (Hei,Sen) | Renault | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 
| 10 (Pie) | Renault | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 
| 11 (Bar) | Williams Cos. | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8,9 | 9 | 
| 12 (Mal) | Williams Cos. | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 9 | 9 | 
| 14 (Sut) | F. India Mer. | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 
| 15 (diR) | F. India Mer. | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 
| 16 (Kob) | Sauber Fer. | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 
| 17 (Per,dlR) | Sauber Fer. | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 
| 18 (Bue) | STR Ferrari | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 
| 19 (Alg) | STR Ferrari | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 
| 20 (Kov) | Lotus Ren. | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 
| 21 (Tru,Cha) | Lotus Ren. | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 
| 22 (Ric,Kar) | HRT Cos. | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 
| 23 (Liu) | HRT Cos. | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 
| 24 (Glo) | Virgin Cos. | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 
| 25 (dAm) | Virgin Cos. | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 
| Na jeden samochód przypada 8 silników w sezonie. Jeśli użytych zostanie więcej, to dany kierowca zostanie przesunięty o dziesięć miejsc do tyłu na starcie pierwszego wyścigu, podczas którego skorzysta z dodatkowej jednostki napędowej. Jeżeli w trakcie jednego weekendu kierowca wykorzysta dwa dodatkowe silniki, wówczas zostanie przesunięty o dziesięć pozycji na starcie tego wyścigu, jak również następnego. | ||||||||||||||||||||
| Zamontowania nowej skrzyni biegów w sezonie 2011 | ||||||||||||||||||||
| Kierowca | Zespół | @~aus | @~mal | @~chn | @~tur | @~esp | @~mon | @~can | @~eur | @~gbr | @~ger | @~hun | @~bel | @~ita | @~sin | @~jpn | @~kor | @~ind | @~abu | @~bra | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 (Vet) | RBR Renault | • | • | |||||||||||||||||
| 2 (Web) | RBR Renault | • | • | |||||||||||||||||
| 3 (Ham) | McLaren Mer. | • | • | |||||||||||||||||
| 4 (But) | McLaren Mer. | • | • | |||||||||||||||||
| 5 (Alo) | Ferrari | • | • | |||||||||||||||||
| 6 (Mas) | Ferrari | • | • | • | ||||||||||||||||
| 7 (Sch) | Mercedes | • | •x | |||||||||||||||||
| 8 (Ros) | Mercedes | • | • | |||||||||||||||||
| 9 (Hei,Sen) | Renault | • | • | • | ||||||||||||||||
| 10 (Pie) | Renault | • | ||||||||||||||||||
| 11 (Bar) | Williams Cos. | • | • | |||||||||||||||||
| 12 (Mal) | Williams Cos. | • | • | • | ||||||||||||||||
| 14 (Sut) | F. India Mer. | • | • | |||||||||||||||||
| 15 (diR) | F. India Mer. | • | ||||||||||||||||||
| 16 (Kob) | Sauber Fer. | • | • | |||||||||||||||||
| 17 (Per,dlR) | Sauber Fer. | • | • | • | • | |||||||||||||||
| 18 (Bue) | STR Ferrari | • | • | |||||||||||||||||
| 19 (Alg) | STR Ferrari | • | ||||||||||||||||||
| 20 (Kov) | Lotus Ren. | • | ||||||||||||||||||
| 21 (Cha,Tru) | Lotus Ren. | • | ||||||||||||||||||
| 22 (Kar,Ric) | HRT Cos. | • | • | x | ||||||||||||||||
| 23 (Liu) | HRT Cos. | • | • | x | • | |||||||||||||||
| 24 (Glo) | Virgin Cos. | • | • | |||||||||||||||||
| 25 (dAm) | Virgin Cos. | • | ||||||||||||||||||
| Jedna skrzynia musi wytrzymać bez wymiany pięć GP z rzędu, chyba że kierowca nie ukończy wyścigu. Wymiana w innym przypadku w trakcie 5-wyścigowego cyklu oznacza obniżenie pozycji startowej o 5 miejsc. • - wymiana dozwolona, x - wymiana oznaczająca karę | ||||||||||||||||||||
| Manewry wyprzedzania w sezonie 2011 | |||||||||||||||||||||
| Kierowca | @~aus | @~mal | @~chn | @~tur | @~esp | @~mon | @~can | @~eur | @~gbr | @~ger | @~hun | @~bel | @~ita | @~sin | @~jpn | @~kor | @~ind | @~abu | @~bra | @S. | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | J. Button | 3 | 2 | 5 | 5 | 5 | 0 | 26 | 1 | 1 | 3 | 2 | 12 | 3 | 0 | 68 | |||||
| 1 | F. Massa | 1 | 6 | 2 | 13 | 5 | 1 | 5 | 0 | 2 | 4 | 5 | 5 | 6 | 7 | 62 | |||||
| 1 | M. Webber | 1 | 10 | 15 | 2 | 3 | 3 | 6 | 1 | 1 | 2 | 4 | 9 | 1 | 3 | 61 | |||||
| 1 | M. Schumacher | 0 | 3 | 6 | 12 | 2 | 2 | 9 | 3 | 3 | 5 | 0 | 9 | 4 | 3 | 61 | |||||
| 1 | L. Hamilton | 0 | 4 | 8 | 8 | 0 | 6 | 1 | 1 | 4 | 2 | 3 | 5 | 2 | 16 | 60 | |||||
| 1 | S. Buemi | 2 | 3 | 3 | 11 | 4 | 0 | 4 | 3 | 3 | 6 | 8 | 1 | 4 | 3 | 55 | |||||
| 1 | K. Kobayashi | 0 | 6 | 4 | 11 | 10 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 2 | 4 | 1 | 50 | |||||
| 1 | J. Alguersuari | 5 | 0 | 0 | 10 | 4 | 2 | 8 | 3 | 3 | 0 | 5 | 0 | 4 | 4 | 48 | |||||
| 1 | S. Perez | 0 | 2 | 7 | 9 | 6 | 0 | - | 0 | 1 | 5 | 2 | 11 | 2 | 1 | 46 | |||||
| 1 | P. di Resta | 1 | 5 | 1 | 3 | 4 | 3 | 12 | 2 | 0 | 7 | 5 | 0 | 2 | 0 | 45 | |||||
| 1 | P. Maldonado | 2 | 0 | 5 | 2 | 7 | 3 | 6 | 7 | 1 | 0 | 1 | 3 | 2 | 2 | 41 | |||||
| 1 | N. Heidfeld | 0 | 3 | 2 | 8 | 13 | 0 | 0 | 3 | 2 | 6 | 1 | - | - | - | 38 | |||||
| 1 | R. Barrichello | 8 | 0 | 3 | 4 | 5 | 1 | 10 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 38 | |||||
| 1 | A. Sutil | 0 | 6 | 0 | 7 | 7 | 0 | 6 | 2 | 1 | 0 | 4 | 0 | 2 | 1 | 36 | |||||
| 1 | N. Rosberg | 0 | 4 | 4 | 6 | 4 | 1 | 4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 0 | 3 | 35 | |||||
| 1 | W. Pietrow | 0 | 2 | 6 | 7 | 4 | 1 | 4 | 3 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 32 | |||||
| 1 | F. Alonso | 4 | 2 | 4 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 7 | 0 | 3 | 31 | |||||
| 1 | S. Vettel | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 8 | 1 | 0 | 22 | |||||
| 1 | J. Trulli | 0 | 2 | 1 | 3 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | - | 1 | 3 | 0 | 0 | 16 | |||||
| 1 | B. Senna | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 5 | 6 | 4 | 15 | |||||
| 1 | H. Kovalainen | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 11 | |||||
| 1 | T. Glock | 1 | 0 | 3 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 10 | |||||
| 1 | J. d'Ambrosio | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 9 | |||||
| 1 | V. Liuzzi | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | |||||
| 1 | P. de la Rosa | - | - | - | - | - | - | 4 | - | - | - | - | - | - | - | 4 | |||||
| 1 | N. Karthikeyan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | - | - | - | - | - | - | 3 | |||||
| 1 | D. Ricciardo | - | - | - | - | - | - | - | - | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | |||||
| 1 | K. Chandhok | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 0 | - | - | - | - | 0 | |||||
| 1 | Razem | 29 | 61 | 85 | 126 | 90 | 28 | 125 | 42 | 28 | 52 | 54 | 91 | 43 | 54 | 908 | |||||
| Dane orientacyjne - mogą nie uwzględniać wszystkich manewrów. | |||||||||||||||||||||
 Michal2_F1
 Michal2_F1 
KOMENTARZE