Shell sponsorem tytularnym Grand Prix Belgii
Z pewnością pomoże to utrzymać wyścig na torze Spa w kalendarzu F1
17.03.1112:02
2410wyświetlenia

Shell został oficjalnym sponsorem tytularnym Grand Prix Belgii. Posunięcie to jest częścią ich planu poszerzania współpracy z Formula One Group, zarządzającą prawami komercyjnymi Formuły 1.
Światowy koncern petrochemiczny podpisał wieloletnią umowę, zawierającą dodatkowo możliwość kontynuowania umieszczania swoich reklam na torach podczas wybranych grand prix.
Shell był jedną z pierwszych firm, która odkryła Formułę 1 jako potężną platformę i służy im ona już od 60 lat- powiedział Bernie Ecclestone.
Stając się sponsorem tytularnym '2011 Formula 1 Shell Belgian Grand Prix' koncern ten po raz kolejny udowadnia swoje zaangażowanie w F1 i odgrywa kluczową rolę w nieustającym sukcesie mistrzostw. Zdajemy sobie sprawę z cennego wkładu Shell na przestrzeni lat i jesteśmy zaszczyceni zapewnianiem środowiska dla tej światowej marki na kształcenie wizerunku ich produktów handlowych.
Richard Bracewell - Menedżer Globalnego Sponsoringu Shell dodał:
'2011 Formula 1 Shell Belgian Grand Prix' jest wspaniałym sposobem na powiększenie naszego technicznego partnerstwa ze Scuderią Ferrari. Nadzwyczajny oraz kontrolowany poligon testowy zapewniany przez Ferrari pozwala nieustannie rozwijać nasze paliwa i smary. Wyścig w Spa jest jednym z najbardziej wymagających w kalendarzu zarówno dla zespołów, jak i kierowców, dzięki czemu miejsce to jest idealne do zaprezentowania pożądanych produktów Shell.
Ostatnio pojawiło się wiele obaw odnośnie utrzymania zawodów F1 w Belgii na kolejne lata, tak więc pozyskanie przez organizatorów sponsora tytularnego jest z pewnością ważnym krokiem do dalszego rozgrywania tutaj grand prix.
Źródło: autosport.com
KOMENTARZE