HRT nie weźmie udziału w testach w Barcelonie

Zespół liczy na sprawdzenie F112 podczas poniedziałkowego dnia filmowego.
03.03.1212:31
Nataniel Piórkowski
2158wyświetlenia

Zespół HRT potwierdził, że nie weźmie udziału w ostatnich przedsezonowych testach w Barcelonie.

Po późnym zaliczeniu wszystkich testów zderzeniowych, hiszpańska stajnia rozpoczęła walkę z czasem starając się zbudować samochód. W ostatecznym rozrachunku zakończyła się ona jednak sromotną porażką. Teraz zespół z Madrytu ma nadzieję pokonać pierwsze kilometry w F112 w poniedziałek, choć nie jest to jeszcze całkowicie pewne.

Na ten dzień HRT zarezerwowało dzień filmowy, który pozwoli sprawdzić działanie systemów i ogólne zachowanie samochodu przed Grand Prix Australii.

Źródło: thef1times.com

KOMENTARZE

20
SirKamil
03.03.2012 07:07
Trzymacie za nich kciuki, zamiast złorzeczyć. Małe niezależne zespoły również są potrzebne w F1 a jeśli spełniają wszystkie wymogi sportowe i technologiczne oraz płacą swoje rachunki, tylko pogratulować.
sneer
03.03.2012 03:38
Ileż razy można... nowe zespoły wchodziły na zasadach Mosleya, potem uwalonych przez Ferrari i spółkę. I były przygotowane na zupełnie inną rywalizację.
benethor
03.03.2012 02:35
@ari2k5 otóż to, a i tak zdążyli wystawić wóz na testy. @Amalio Właśnie wybór zespołów był tu problemem, bo bardziej niż gwarancja stabilnosci zespołu dla Mosleya liczyło się podpisanie kontraktu na "budżetowe silniki" z Cosworthem. I dlatego ludzie chcą wylotu dla Virgin i HRT. Epsilon na przykład był dużo lepiej przygotowany.
ari2k5
03.03.2012 02:29
@benethor @Amalio Weźcie pod uwagę, że Lotus w debiutanckim sezonie zaczął projektować bolid później niż Virgin czy HRT, bo później dostali licencję.
bolekse
03.03.2012 02:12
Nuda by była jakby wszystko było poukładane, zawsze był jakiś team walczący o przetrwanie i to jest fajne. Tylko reguła 107% powinna być egzekwowana bardziej. Ja jestem bardzo ciekaw na pojedynek Marussi z HRT. I Czy Caterham bedzie znow jezdzil w osobnej lidze niz wszyscy (Szybszy od Marussi i HRT a wolniejszy od calej reszty). Zycze sobie i wam by Caterham dolaczyl do grupy wyzej a marussia wraz z HRT nie odbiegaly od niej na wiecej niz 105% w kwalach ;)
Ranguren
03.03.2012 01:58
Marusia wystawiła zeszłorocznego bolid Virgin na testy a co do Mercedesa to pewnie skończy jak Toyota i Honda dużo pieniędzy i brak wyników szkoda że USf1 nie udało się wejść do Formuły sprzedali by zespół i mogło by coś ciekawego powstać
Amalio
03.03.2012 01:51
@benethor no bo właśnie to jest to o czym mówię. Jak raz zaczniesz robić coś za późno i przez cały sezon musisz gonić resztę, to po roku jesteś w tym samym miejscu. Wniosek z tego jest taki, że zrobiono coś nie tak przyjmując nowe zespoły. Albo rozpoczęto cały proces za późno, albo nie ustalono jakichkolwiek reguł które uniknęłyby przyjmowanie takiego kogoś. A Virgin nie jest zbyt miarodajnym przykładem biorąc pod uwagę pieniądze jakie za tym stały i sposób projektowania bolidu. Z resztą szybkość przedstawienia gotowego bolidu nijak nie przełożyło się na wyniki.
benethor
03.03.2012 01:44
@Amalio No dobrze, ale skoro Lotus w debiutanckim sezonie wystawił bolid na trzecią rundę testów, Virgin wystawił nawet na drugą i tylko w tym roku zaliczyli faila z crashtestami, a HRT przez 3 lata z rzędu nie potrafi zmontować JEDNEGO samochodu przed pierwszym wyścigiem, to przyznasz, że coś tu jest nie tak.
Amalio
03.03.2012 01:41
Wy byście chcieli żeby stawka składała się z 24 (albo najlepiej jeszcze większej liczby) bolidów należących do zespołów z których każdy ma takie doświadczenie i tyle pieniędzy co na przykład Ferrari. No to oświadczam Wam, że jest to NIEREALNE. Spójrzcie co się stało z Hondą, z Toyotą. Nie ma wyników, to nie ma teamu, bo wygrać może tylko jeden. Nikt nie będzie pompował ogromnych ilości pieniędzy tylko for fun (a jak chcecie żeby tak było to postulujcie zastąpienie wszystkich teamów przez teamy należące do szejków). Takie głupie gderanie jak w komentarzach powyżej tylko napędza ludzi którym zależy na unifikacji bolidów, bo choć doświadczenie, dobrzy mechanicy i kierowcy to sporo, to już dużo można zdziałać gdy każdy operuje tym samym bolidem. W F1 tak nie ma i nie będzie. Taki jest urok tego sportu. Są wielcy którzy walczą o splendor, jest peleton i jest ogon. Nic się w tej materii nie zmieni. Tak było zawsze. Jedynym problemem współczesnej F1 jest robienie wszystkiego za pięć dwunasta. Załatwianie teamów za pięć dwunasta, budowanie torów za pięć dwunasta. Może zmienienie tego podejścia zmieniłoby trochę oblicze tego sporu.
benethor
03.03.2012 01:40
@Yurek jakoś Caterham mimo podobnego budżetu nie ma problemu, żeby wystawić samochód na PIERWSZE testy.
sas
03.03.2012 01:35
@calsonic poza tym, że jesteś zwykłą świnią to łamiesz jeszcze regulamin.
Dante
03.03.2012 01:23
@calsonic - Niech tylko bogate teamy mają dostęp do tego sportu mimo iż od 60 lat ZAWSZE były małe, "tanie" zespoły.
Maly-boy
03.03.2012 01:22
Takich zakał sportu jak hrt czy marussia nie powinno w ogóle być na żadnych testach ani na wyścigach Jedni nie potrafią zdążyć zbudować bolidu a drudzy nie mają o tym pojecia patrząc na ich 'progres'
Maurycy
03.03.2012 01:14
@Yurek Ja sto razy bardziej wole fabryczne zespoły niż takie bankruty jak HRT, praktycznie z minimalnym zapleczem technologicznym
lukmack
03.03.2012 12:52
@Yurek miałem to właśnie pisać ;D szkoda liczyłem na to że im się uda
Yurek
03.03.2012 12:50
@SoBcZaK - pompując ogromne pieniądze. A to żadna sztuka. Dlatego podziwiam HRT.
SoBcZaK
03.03.2012 12:27
[quote]za to bardzo pragniemy bezpłciowej Formuły 1 i powrotu wynalazków typu BMW czy Honda[/quote] Ci przynajmniej potrafili złożyć bolid jeszcze przed rozpoczęciem sezonu
Yurek
03.03.2012 12:25
Matko, już się zaczyna... "Umrzyjcie", "nie chcemy was", taaa, za to bardzo pragniemy bezpłciowej Formuły 1 i powrotu wynalazków typu BMW czy Honda. O tak, ci to mieli charakter!
krzysiek_aleks
03.03.2012 12:16
Ale przynajmniej przetestują bolid. Może dostaną z Marussią ze 2 dni testowe
adnowseb
03.03.2012 11:37
Szkoda,myślałem ,że zdążą :(