Williams potwierdza nowego sponsora
Ekipa z Grove związała się z firmą Genworth
12.02.1413:12
2384wyświetlenia

Williams poinformował o podpisaniu nowej, długoterminowej umowy współpracy z Genworth, globalnym towarzystwem ubezpieczeniowym specjalizującym się w zapewnianiu bezpieczeństwa finansowego konsumentów.
Genworth to firma z listy Fortune 500 posiadająca wieloletnią tradycję sięgającą 1871 roku. Genworth Lifestyle Protection to wiodący dostawca ubezpieczeń płatności, oferowanych za pośrednictwem instytucji finansowych i innych dystrybutorów w ponad 20 państwach na całym świecie - obecnie dynamicznie rozwijający swoją działalność w Ameryce Łacińskiej i w Chinach.
W ramach współpracy logotyp Genworth pojawi się począwszy od sezonu 2014 na tylnym skrzydle bolidu Williams-Mercedes FW36, jak również na kombinezonach wszystkich kierowców i strojach personelu.
Sir Frank Williams, założyciel i szef teamu Williams skomentował nową umowę:
Jestem zachwycony mogąc powitać markę formatu Genworth w zespole począwszy od sezonu 2014. Kierujemy się wieloma wspólnymi wartościami, takimi jak dążenie do doskonałości i uczciwość we wszystkim czego się podejmujemy. Podobnie jak w przypadku naszego nowego partnera, prowadzona przez nas działalność ma charakter globalny. Z radością podejmiemy ścisłą współpracę i pomożemy Genworth w sposób maksymalny wykorzystać korzyści płynące z zaangażowania w Williams i wyścigi Formuły 1.
Cieszy nas możliwość współpracy z teamem Williams- powiedział Peter Barrett, Dyrektor Zarządzający globalną działalnością Genworth w obszarze Lifestyle Protection Insurance.
Marka Williams oraz ideały i fundamenty na których została zbudowana są zbieżne z przewodnimi wartościami firmy Genworth. Współpraca z Williams zapewni Genworth dostęp do potężnej międzynarodowej platformy, której zasięg geograficzny pokrywa się z naszym i która, dzięki silnej obecności i rozpoznawalności marki Williams, ułatwi nam dotarcie do nowych grup odbiorców i klientów z całego świata.
KOMENTARZE