McLaren będzie promował w Bahrajnie e-papierosy Vype
Po raz pierwszy w historii na bolidzie F1 umieszczony zostanie logotyp tego typu produktu.
29.03.1910:29
880wyświetlenia
Embed from Getty Images
McLaren jako pierwszy w historii zespół F1 będzie promował na swych bolidach markę e-papierosów.
W trakcie Grand Prix Bahrajnu na karoserii konstrukcji Carlosa Sainza i Lando Norrisa znajdą się logotypy Vype. Firma ta jest częścią koncernu British American Tobacco, z którym stajnia z Woking podpisała w tym roku umowę sponsorską. Celem współpracy jest promowanie rozwiązań odznaczających się potencjalnie mniejszym ryzykiem w porównaniu do tradycyjnych wyrobów tytoniowych.
Ze względu na wątpliwości prawne, w Australii McLaren zrezygnował z umieszczenia na swym bolidzie jakichkolwiek nawiązań do BAT, zastępując hasło "A Better Tomorrow" znakami sieci sklepów 7 Eleven.
Według ustaleń portalu racefans.net umowa pomiędzy brytyjską ekipą a BAT pozwala koncernowi na promowanie różnych marek. Do grupy tej zaliczają się Vype, Vuse i Glo. Logotypy konkretnych zostaną umieszczone na bolidach w tych krajach, gdzie ich reklamowanie będzie zgodne z przepisami.
McLaren jako pierwszy w historii zespół F1 będzie promował na swych bolidach markę e-papierosów.
W trakcie Grand Prix Bahrajnu na karoserii konstrukcji Carlosa Sainza i Lando Norrisa znajdą się logotypy Vype. Firma ta jest częścią koncernu British American Tobacco, z którym stajnia z Woking podpisała w tym roku umowę sponsorską. Celem współpracy jest promowanie rozwiązań odznaczających się potencjalnie mniejszym ryzykiem w porównaniu do tradycyjnych wyrobów tytoniowych.
Ze względu na wątpliwości prawne, w Australii McLaren zrezygnował z umieszczenia na swym bolidzie jakichkolwiek nawiązań do BAT, zastępując hasło "A Better Tomorrow" znakami sieci sklepów 7 Eleven.
Według ustaleń portalu racefans.net umowa pomiędzy brytyjską ekipą a BAT pozwala koncernowi na promowanie różnych marek. Do grupy tej zaliczają się Vype, Vuse i Glo. Logotypy konkretnych zostaną umieszczone na bolidach w tych krajach, gdzie ich reklamowanie będzie zgodne z przepisami.
Zyskujemy prawdziwie globalną platformę, dzięki której możemy promować nasze produkty potencjalnie zmniejszonego ryzyka, w tym nasze marki: Vype, Vuse i glo. Docelowo innowacje i technologia pomogą nam w tworzeniu lepszego jutra dla naszych konsumentów na całym świecie- przekonywał dyrektor do spraw marketingu British American Tobacco, Kingsley Wheaton w chwili ogłaszania umowy z McLarenem.