Perez popiera zbliżenie żwirowych pułapek do krawędzi toru
Na takie posunięcie zdecydowano się w trzech zakrętach Silverstone.
12.07.1910:18
614wyświetlenia
Embed from Getty Images
Sergio Perez z zadowoleniem przyjmuje powiększenie żwirowych stref wyjazdowych na torze Silverstone.
Przed tegoroczną edycją wyścigu na obiekcie dokonano wymiany asfaltowej nawierzchni a w zakrętach numer 7, 11 i 12 przybliżono żwirowe pułapki do krawędzi toru.
Ostatnie decyzje w sprawie kar lub ich braku, wydane w sprawie incydentów z udziałem Sebastiana Vettela (GP Kanady) i Maxa Verstappena (GP Austrii), zwróciły uwagę na osobę nowego dyrektora wyścigów F1 - Michaela Masiego.
Sergio Perez z zadowoleniem przyjmuje powiększenie żwirowych stref wyjazdowych na torze Silverstone.
Przed tegoroczną edycją wyścigu na obiekcie dokonano wymiany asfaltowej nawierzchni a w zakrętach numer 7, 11 i 12 przybliżono żwirowe pułapki do krawędzi toru.
Podoba mi się ten pomysł. Powinni tak zrobić na wszystkich obiektach. Gdy wyjeżdżasz poza tor nie notujesz żadnej straty i w efekcie wszystkimi takimi incydentami muszą zajmować się sędziowie.
Moim zdaniem kierowcy powinni być karani za swoje błędy bezpośrednio po dokonaniu przewinienia: tracisz czas lub zakopujesz się w żwirze- przekonywał kierowca w Guadalajary.
Ostatnie decyzje w sprawie kar lub ich braku, wydane w sprawie incydentów z udziałem Sebastiana Vettela (GP Kanady) i Maxa Verstappena (GP Austrii), zwróciły uwagę na osobę nowego dyrektora wyścigów F1 - Michaela Masiego.
Z całym szacunkiem dla Michaela Masiego, trudno jest mu zastąpić Charliego Whitinga. Jak dotąd wykonuje dobrą pracę, ale Charlie miał po prostu większe doświadczenie. Był prawdziwą legendą dla wszystkich kierowców.
🚨🚨🚨BREAKING NEWS🚨🚨🚨
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 10 lipca 2019
No es una fake news: En exterior T7 se ha aumentado la zona de grava. Ahora no podrán ir fuera limites pista.
Not a fake news: The gravel trap has been increased in exit T7. Now, they can't drive off track. pic.twitter.com/ZfSstt9YDh