Grand Prix F1 nagrodą za zaangażowanie
Programy partnerskie to coraz częściej wykorzystywana forma nagradzania za zaangażowanie
27.07.0719:14
2265wyświetlenia

Programy partnerskie to coraz częściej wykorzystywana forma nagradzania za zaangażowanie i aktywność sieci sprzedaży firmy. Nice Polska, lider na rynku automatyki do bram i rolet, korzysta z tych rozwiązań już kolejny rok.
Program partnerski Kubicuj z Nice, skierowany do Partnerów Handlowych firmy w tym roku, okazał się rewelacyjnym pomysłem ze względu na stale rosnącą popularność Formuły 1 w Polsce. Firma premiowała zarówno lojalność jak i największą aktywność klientów. W maju wyłoniono 44 zwycięzców pierwszej rundy programu, którzy w nagrodę za zaangażowanie wyruszyli w wyjątkową podróż na wyścigi Formuły 1 - Grand Prix Europy do Niemiec.
Uczestnicy mieli możliwość na żywo zobaczyć zmagania kierowców F1 i kibicowali naszemu zawodnikowi - Robertowi Kubicy! Zwycięzcy konkursu uczestniczyli zarówno w piątkowej sesji treningowej, w kwalifikacjach do wyścigu, oraz oczywiście w niedzielnym wyścigu o GP Europy na torze Nurburgring. W programie tej pięciodniowej wycieczki przewidziano także wiele atrakcji dodatkowych, m.in. zwiedzanie Luksemburga czy kolację w winnicy połączoną z degustacją.
Wspólny wyjazd na GP F1 po raz kolejny potwierdził, że współpraca z Nice przynosi dodatkowe korzyści, wykraczające poza zwykłe ramy działalności handlowej. Była to doskonała okazja do integracji zespołu z naszymi najlepszymi Partnerami Handlowymi i nagroda za ich zaangażowanie. W mojej opinii partnerskie relacje to podstawa udanych kontaktów handlowych.- mówi Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający.
Dla Partnerów Handlowych Nice to jeszcze nie koniec emocji. Firma kontynuuje swój program partnerski i daje kolejną szansę zobaczenia na żywo jak Robert Kubica walczy o zwycięstwo. W najbliższych dniach wyłonionych zostanie kolejnych 44 zwycięzców, którzy tym razem wyjadą na wyścig F1 Grand Prix Belgii.
Źródło: Informacja prasowa Nice Polska
KOMENTARZE