Kubica operowany po porannym wypadku (aktualizacja)

Zapowiadana na godzinę 14 konferencja prasowa w szpitalu Santa Corona nie doszła do skutku
06.02.1114:53
Marek Roczniak
22784wyświetlenia

Zapowiadana na godzinę 14 konferencja prasowa w szpitalu Santa Corona, na której miały być podane informacje o stanie zdrowia Roberta Kubicy po dzisiejszym wypadku najwyraźniej nie doszła do skutku z powodu trwającej operacji.

Wciąż nie ma więc oficjalnych informacji na temat tego, jak bardzo pogruchotana jest noga i ręką Polaka, mowa jest też o pewnych obrażeniach wewnętrznych. Według doniesień rajdową Skodę Fabię S2000 przebiła ponoć z lewej strony bariera, ale pojawiają się sprzeczne doniesienia, która ręka jest poważnie uszkodzona.

Polskie media donoszą, że do szpitala w Pietra Ligure udał się profesor Igor Rossello z regionalnego centrum chirurgii, by przeprowadzić operację zmiażdżonej prawej dłoni polskiego kierowcy Formuły 1 - pisze tvn24.pl.

Aktualizacja



Zespół Lotus Renault GP potwierdził na Twitterze, że Kubica ma liczne złamania prawej ręki, dłoni i nogi, i że obecnie trwa operacja. O godzinie 16:30 spodziewane jest spotkanie menedżera Kubicy - Daniela Morellego z dziennikarzami w szpitalu i wtedy poznamy więcej szczegółów.

KOMENTARZE

112
Adakar
06.02.2011 08:26
Morelli stwierdził że WALCZĄ O URATOWANIE RĘKI KUBICY ... sorry ale to nie brzmi dobrze. Od wypadku minęło już przeszło 10 godzin a my tak naprawdę żadnej w 100% sprawdzonej informacji od lekarzy nie dostaliśmy ... że obie nogi, że udo, że miednica, że ręka prawa, zmiażdzona, że był przytomny, inni że nie był, że krwi sporo stracił ... za dużo tego ... ale jak mówie, 10 godzin a tu ciągle nic ... wiem wiem, też chcą podać jakiekolwiek info w momencie gdy będzie jego stan w jako taki sposób ustabilizowany
Turbo
06.02.2011 07:08
Robert wszyscy jesteśmy z Tobą! Życzę Ci jak najszybszego powrotu do zdrowia oraz powrotu do swojego żywiołu za kierownicę.
opooona ;S
06.02.2011 07:01
Nie kłóćcie się!!!!! Szkoda chłopaka
cesc123
06.02.2011 06:02
k2 Idź się leczyć na głupotę
Matador
06.02.2011 05:02
Pokazują n TVN24 zdjęcia Skody. Masakra! Kokpitu nie ma! Bariera metalowa wbiła się w auto po stronie kierowcy. Robert ma szczęście, że wogóle żyje!
k2.
06.02.2011 04:29
Dobra dobra, oczywiście ,że martwię się jego zdrowiem i życiem poza-wyścigowym a, że jesteśmy na portalu o tematyce f1 napisałem co napisałem. Nie jestem jakiś bezduszny albo głupi czy coś :)
Pablo1944pl
06.02.2011 04:26
@k2. Kubica to przede wszystkim człowiek i dlatego należy mu kibicować z całego serca i życzyć powrotu do zdrowia. W drugiej kolejności martwić należy się tym kiedy Robert wróci do ścigania, ponieważ w tym momencie dostarczanie emocji poprzez starty w F1 jest sprawą drugorzędną. Generalnie TVP wg mnie przesadza z zainteresowaniem (zbyt częste informacje na TVP Info), bo jak wcześniej przychodziło co do czego, to mieli problemy z rzetelnym przedstawianiem podstawowych informacji dotyczących startów Polaka. Pzdr
DmNQ
06.02.2011 04:21
17:15 Świetne informacje przekazał menadżer naszego kierowcy Daniel Morelli. "Amputacji dłoni polskiego kierowcy nie będzie" - napisał na portalu Twitter
k2.
06.02.2011 04:17
No co? Nie powiedziałem chyba nic głupiego? Według Ciebie w którą stronę przesadziłem ?
Fakir
06.02.2011 04:15
k2 chyba trochę przesadziłeś,takie komentarze powinno się blokować... Trzeba życzyć jak najlepiej i być optymistą,w tej chwili powrót do F1 nie jest najważniejszy. Ale to że żyje i jest z nami!
k2.
06.02.2011 04:14
Czyli jak dobrze pójdzie na sezon 2012 powinno być gites
leni93
06.02.2011 04:13
będzie dobrze, już był połamany konkretnie i sie wylizał z tego więc teraz bd to samo, jeszcze wszystkim pokaże coi potrafii wierze w to i modle się aby było dobrze i aby wrócił jak najszybciej w pełni sił i chęci do ścigania się
cravenciak
06.02.2011 04:11
"Nie ma zagrożenia życia, brak wewnętrznych krwotoków, ręka nie będzie amputowana, starają się przywrócić funkcje ręki, operacja dopiero w pierwszej fazie, zakończy się około 20.00, dopiero wtedy będziemy mieć oświadczenie od personelu medycznego"
bartek9367
06.02.2011 04:08
Amputacji ma nie być, krwotok zatrzymany i teraz lekarze starają sie przywrócić jego prawej ręce pełną funkcjonalność.
MairJ23
06.02.2011 04:07
Sgt Pepper nie wiem czy widziales - ale to pisalo F1.com !!!!! a nie my - wszyscy chyba zdaja sobie sprawe ze to byl grozny wypadek i wynik koncowy moze byc rozny.
wes_borland
06.02.2011 04:05
A niech wroci do F1 za rok, czy za dwa..aby tylko wyszedl z tego bez zadnych "strat"..
asc
06.02.2011 04:04
"W operacji Roberta Kubicy udział biorą: specjalista od chirurgii rąk Igor Rossello oraz lekarz zespołu Polaka dr Riccardo Ceccarelli. Operacja jest delikatna i zakończy się według pierwszych ustaleń około godziny 20."
kokus
06.02.2011 04:03
z twittera: NobleF1 Kubica update: surgery set to finish at 8pm CET. No amputation of hand, but too soon to judge on functionality.
maciec010481
06.02.2011 04:01
zyje nadzieja ze robert wyjdzie z tego i ze jeszcze wskoczy do bolidu ale raczej sezon juz zmarnowany jestem jakis zly i cos krzyczy we mnie dlaczego robert ryzykowal jazde w rajdach ale wiem ze robil to co lubil i kochal modle sie zeby wszystko bylo dobrze i wroci do zdrowia i jeszcze bedzie jezdzil:)
maciejas10
06.02.2011 04:01
ja mysle ze powinni zatrudnic za kubice Nicka Heidfelda taka jest moja mysl bo z tych kierowcow co pisali czyli Senna Grosjeana, Ho-Ping Tunga Fazuego i Heidfelda wybral bym ostatniego bo jest najbardziej doświadczony
Sanki
06.02.2011 04:01
@fitipaldi666 No chyba jasne, że "pierwszy trzeci kierowca", czyli pierwszy rezerwowy. Nie będą raczej odstawiać takiej szopki jak Ferrari.
fitipaldi666
06.02.2011 03:58
Kto mógł by zastąpić Kubicę na czas rehabilitacji ? Jakieś propozycję ? Myślicie że Senna sobie poradzi .
General
06.02.2011 03:54
Jakis tam gosc dla Onetu sie wypowiadal: nie znamy szczegolow kontraktu, ale musial miec zgode Lotusa Renault na starty w rajdach. Sam Robert mowil, ze wybral oferte Renault wlasnie ze wzgledu na ta zgode, wiec nie jest to zadna tajemnica i akurat ten szczegol kontraktu jest znany. Kogo oni biora za eksprtow? Rece opadaja. Kubica jest znany, trafi na dobrych lekarzy i jezeli tam nie pozrywal nerwow etc. to go dobrze poskladaja Pol roku, rok i bedzie OK, ale tez bedzie sie liczyl przebieg rehabilitacji i sam upro Roberta w dazeniu do pelni formy.
Sgt Pepper
06.02.2011 03:54
Geeeez, będzie dobrze jeśli wystartuje za 2 miesiące, a Wy marzycie o testach czy o pierwszym GP. Trochę rozsądku i powagi. Wielokrotne złamania nogi, ręki, dłoni. Tego nie leczy się w tydzień. Wiem że wszyscy byśmy tego chcieli. Niestety tak nie jest :(
MairJ23
06.02.2011 03:41
Czekamy na informacje juz po przebytej operacji - teraz liczy sie to co powiedza lekarze.
corey_taylor
06.02.2011 03:41
czekam z niecierpliwością na jakieś oficjalne doniesienia. oby nie było tak źle...
MairJ23
06.02.2011 03:40
teraz zobaczymy co bedzie w stanie zrobic Senna z calkiem niezlym bolidem. Kubica wg F1.com nie bedzie jezdzil podczas testow w Hiszpanii i najprawdopodobniej nie wystartuje w pierwszym wyscigu sezonu. Jeszcze raz mowie - wg F1.com !!! Najprawdopodobniej zastapi go Senna ktory zostal niedawno ogloszony jako 3ci kierowca Lotus Renault.
fernandof1
06.02.2011 03:27
mnie tylko ciekawi werdykt lekarzy A czy wystartuje w połowie czy pod koniec sezonu to już kwestia odniesionych obrażeń
Nuuskamuikkunen
06.02.2011 03:25
Szacun dla Rubensa: http://twitter.com/rubarrichello
Yurek
06.02.2011 03:20
@francorchamps - o gazie przy kierownicy pierwsze słyszę. Wstawili mu 30-cm śrubę.
sas
06.02.2011 03:19
@deeze Pan Julian Obrocki się skompromitował.
deeze
06.02.2011 03:17
Pan Julian Obrocki właśnie stracił w moich oczach sporą część szacunku, bo tylko bije pianę, do tego pokazując, że nie ma pełnej wiedzy... :/ Ehh, eksperci...
bartez1000
06.02.2011 03:16
Gerber troche uspokaja "Gerber twierdził, że informacje o zmiażdżeniu prawej ręki Kubicy są mocno przesadzone. Podobno dłoń nie wyglądała na bardzo uszkodzoną. Pilot krakowianina ma jednak - o czym donosił Gerber - złamaną rękę i nogę." "Robert wyglądał w porządku. Nie wyglądało to tak źle - przekazał Gerber, nazywany "Gadułą" Joannie Madej
michal5
06.02.2011 03:15
schumacher 6 gp nie jechał jak złamał noge
Czarol
06.02.2011 03:11
Media zostały poinformowane, że udało się zatrzymać wewnętrzny krwotok. Trwa składanie skomplikowanych złamań.
pjcarp
06.02.2011 03:08
@sanki. przed TV nie siedze bo jest zlodziejem czasu a ja nie mam go za duzo ,g..no wiesz na moj temat to sie nie udzielaj,jak kochasz Kubice to go bron,ja podalem inny powod jego madrosci a nie poziom ogolnej madrosci,sezon zaczyna sie za miesiac a w rajdach startuje,liczyl sie z tym ze maze miec jakies boom w trakcie rajdu,to nie ma za wiele do tego co sie kocha a co nie,wydaje mi sie ze sie gosc nudzi i startuje w takich rajdach,teraz z polamanymi gnatami o wiele bardziej sie bedzie nudzil.a Ty Sanki nie pokazuj swojej filozofi myslenia,bo mnie ona wali.wyrazilem swoje zdanie i po co sie czepiasz oszolomie??
Huckleberry
06.02.2011 03:02
A propos klatki bezpieczeństwa i pecha, kto jeszcze nie widział: http://www.youtube.com/watch?v=Em6R4spZL1Y
Tygrys
06.02.2011 03:01
Ta barierka w kokpicie...straszny widok.
Maraz
06.02.2011 02:58
Od tej pory usuwam wszelkie wycieczki osobiste z komentarzy pod tym newsem i rzeczy nie na temat. I nie piszcie o końcu kariery itp. nie wiedząc, jaki jest wynik operacji i nie znając rokowań.
Huckleberry
06.02.2011 02:49
I nie piszcie już co Robert może robić a co nie, bo jakby mu rodzice to mówili w dzieciństwie to na pewno by nie został kierowcą wyścigowym. Jest walczakiem i musi jeździć i tyle. A praktyka pokazuje, że kierowcy wyścigowi i rajdowi większą krzywdę sobie robią na rowerze lub na nartach. Więc to po prostu był pech.
NEO86
06.02.2011 02:47
Nie wesoło to wszystko wygląda, pozostaje nam jedynie czekać. Mam nadzieję że nie stanie się najgorsze czyli że nie zostanie amputowana mu dłoń
martyna
06.02.2011 02:47
Stało się i nic nie możemy zrobic , albo się pomodlić .( bez uszczypliwości ) I tak nie jeden fan jest podenerwowany , ale to też nie powód do wyzwisk i awantury >
MarcinL
06.02.2011 02:45
Poczekajmy do 16:30, trzeba trzymać kciuki i nie histeryzować
Sanki
06.02.2011 02:43
@pjcarp A ja myślałem, że trzeba być twardym gościem i robić w życiu to co się kocha. Jednak niektórzy są mądrzejsi i całe przesiedzą przed telewizorem jak ty. (teraz napisz, że nic o tobie nie wiem i nie mam prawa tak pisać, ja zaś wtedy odpisuję, że to samo tyczy się ciebie, bo opisujesz kto jest mądry a kto nie, nie znając osoby)
FelipeF1.
06.02.2011 02:41
Ja dopiero teraz dowiedzialem sie o tym wypadku od Kurzajewskiego po lotach az mnie zatkalo. Życze Robertowi szybkiego powrotu do zdrowia
Kamikadze2000
06.02.2011 02:34
Tak jest - dopiero po oficjalnych wiadomościach, komentujmy to wszystko. Trzymaj się Robert!
Nirnroot
06.02.2011 02:34
Wiecie co... jest taki guzik z przekreślonym kółeczkiem "ukrywaj użytkownika". Ja go stosuję i nie widzę komentarzy ludzi tak pewnych siebie jakby właśnie teraz widzieli operacje Roberta live... Konferencja o 1630 czasu polskiego.
cobra
06.02.2011 02:34
Zgadzam się z Luigim.
Luigi
06.02.2011 02:33
ZABLOKOWAĆ KOMENTARZE, a odblokować jak będzie po wszystkim.
jednooki_cyklop
06.02.2011 02:33
No przynajmniej mi poprawiacie humor swoimi komentarzami :) PS. Zablokujcie je wreszcie...
Matti
06.02.2011 02:32
@DmNQ - Schumacher złamał nogę i jakoś powrócił do scigania. Czemu duża część z was histeryzuje, wróży koniec kariery i nie wiadomo co jeszcze podczas gdy nie mamy żadnych dokładniejszych informacji ani oświadczeń czy to teamu czy lekarzy.
DmNQ
06.02.2011 02:32
dlatego że mogę mówić prawdę ?? Oczywiście chciałbym aby wrócił bo jestem jego wielkim fanem, ale jestem również realistą.
sobiibos
06.02.2011 02:31
co wy panowie nie przesadzajmy początek sezonu juz jest w du..e ale to młody facet z abicjami i zespół chętnie go przywita spowrotem więc nie piszcie że to koniec zamiast wspierać rodaka to tylko piszecie pesymistyczne teksty ZDROWIA ROBERT OBYŚ JAK NAJSZYBCIEJ WRÓCIŁ NA TOR
redman2
06.02.2011 02:30
zgadza się należy niezwłocznie zablokować komentowanie
DmNQ
06.02.2011 02:29
SChumacher mial problemy lekkie z kręgosłupem i nie chcieli go dopuścic. Robert Musi mieć najbardziej sprawną rękę do wszystkich przycisków i gwałtownych ruchów reką ,noga także musi być sprawna , czeka go dłuuuuga rehabilitacja ,co tez niei zapewnia mu startów w F1. Wiecie dobrze o tym że to może być koniec ale nie chcecie w to uwieżyć ,dlatego tak się spieracie.
Kamikadze2000
06.02.2011 02:29
Cholewa i pomyśleć, że kilka dni temu śniło mi się, że Robert miał wypadek rajdowy. Jestem zdruzgotany... ;((
alienjam
06.02.2011 02:28
@DmNQ Twój tekst o Rosjanach i drzewie są poniżej jakiegokolwiek poziomu... powstrzymam się od skomentowania Twojego poziomu IQ :/ Powinieneś dostać bana. Również przyłączam się do prośby o zablokowanie możliwości komentarzy bo poziom spada poniżej onetu :/
Sanki
06.02.2011 02:26
Ignorujcie jego posty.
DmNQ
06.02.2011 02:25
15:24 - Lotus Renault GP wydało komunikat: "Po przejściu szczegółowych badań u Roberta Kubicy zdiagnozowano wielokrotne złamania ramienia, nogi i ręki. Obecnie kierowca jest poddawany zabiegom chirurgicznym w szpitalu. O 16:30 menedżer Roberta, Daniel Morelli, będzie odpowiadał na pytania mediów przed wejściem do szpitala" Pozdro dla tych którzy się łudzili!!
DmNQ
06.02.2011 02:24
http://www.mototube.pl/film/6918/robert-kubica---wypadek-w-rajdzie-andora/
fernandof1
06.02.2011 02:24
jpslotus72,@ http://f1.pl/Artykul.82+M50c6ba41132.0.html
jpslotus72
06.02.2011 02:22
Relanium jest na recepty, ale Nervosol można kupić bez problemu - jest niedziela, ale jakieś apteki w Waszych miastach zawsze powinny mieć dyżur... Robert leży może w tej chwili na stole operacyjnym, a Wy tutaj przeprowadzacie jego "sekcję". Litości.
k2.
06.02.2011 02:22
@DmNQ ban dla ciebie
fernandof1
06.02.2011 02:21
maciejas10@ jak się potwierdzi to albo będzie amputacja albo jakaś skomplikowana operacja czyli 2 możliwości albo wróci do ścigania po dużej przerwie albo skończy karierę kierowcy wyścigowego .
benethor
06.02.2011 02:21
twitter, @OfficialLRGP: After extensive medical checks, Robert has been diagnosed with multiple fractures to his right arm, leg and hand. He is undergoing surgery. Nieciekawie...
Yurek
06.02.2011 02:21
Taaa, dla Hakkinena po Australii 95 też był koniec kariery, dla Schumachera po Anglii 99 także, myślę, że niektórzy powinni walnąć głową w ścianę, może to coś da.
mikolajpoznan
06.02.2011 02:19
Kupujcie bilety na Hungaroring!!! Facet ma jaja,i to wielkie-będzie dobrze!!!!!!!!
maciejas10
06.02.2011 02:18
do fernandof1 co ty mówisz jak się potwierdza wiadomości o zmiażdżonej ręce bo jeszcze nie są potwierdzone to Kubica w ogóle może już w tym roku pojechać przecież rehabilitacja go czeka na pewno
MarcinPuz
06.02.2011 02:18
DmNQ chce zgrywać bóg wie kogo ale wierzy ze nic sie nie stało, tak jak każdy
Fan1
06.02.2011 02:18
Webber i Kubica, dwaj, którzy nie potrafią usiedzieć na przysłowiowej dupie. Szkoda, że Robert nie pokochał jazdy na rowerku :( To jednak bezpieczniejsze.
SoBcZaK
06.02.2011 02:17
"ROBERT najwazniejsze ze zycia nie straciles" Weźcie sie opanujcie z tymi komentarzami bo piszecie jak jakieś zrozpaczone nastolatki na fotoblogach.......
maciec010481
06.02.2011 02:16
jak obrazenia nie beda az tak powazne to na 100% robert sie pozbiera ale nikt nie wie co dokladnie Robartowi jest poczekajmy zobaczymy co czas pokaze
Kaka200
06.02.2011 02:16
"Mam tutaj nowy samochód do dyspozycji. Czy rajdy mają coś wspólnego z F1? Tak, cztery koła i kierownicę. Poza tym to dwa inne światy. Prawdziwa jazda to rajd. Życzę wszystkim kierowcom dojechania do mety i dobrej zabawy" - powiedział przed niedzielenym startem Kubica.
redman2
06.02.2011 02:16
dokładnie sanki
MairJ23
06.02.2011 02:15
ROBERT najwazniejsze ze zycia nie straciles.... miejmy nadzieje ze nadal bedziesz pielegnowal swoja pasje i dawal nam powody do dumy i radosci. Wracaj szybko do zdrowia. !!!!
DmNQ
06.02.2011 02:15
fernando ... tak sobie mów.... Zycze mu jak najlepiej ,ale nie jest dobrze.
Sanki
06.02.2011 02:15
Wiecie dlaczego Robert zaszedł tak daleko? Bo nie jest lamenciarzem, który rozpacza i lamentuje jak co niektóre osoby w komentarzach. Jesteście cienkie bolki i tyle. Koniec rajdów, zaraz znicze będziecie wklejać. Opamiętajcie się! Wyjdźcie na powietrze, nie ma oficjalnych wiadomości, to po co pisać smuty. Zamknąć japska jak macie coś tak głupiego pisać. Gówno wiecie, a rozprawiacie.
ryan
06.02.2011 02:15
DmNQ, prosze Cie.. dziecinność.
fernandof1
06.02.2011 02:14
Jaki koniec ? Na pewno polak nie wystartuje w Bahrainie ale może w połowie sezonu wskoczy do bolidu bo z obrażeniami nogi i ręki to tak szybko mu nie przejdzie Webber złamał nogę w listopadzie bodajże (nie pamiętam dokładnie) i jak długo nie jeździł .
michal1233
06.02.2011 02:14
Proszę o zablokowanie możliwości komentowania, wątpię żeby ktoś teraz chciał czytać "wypociny" użytkownika DmNQ.
maciec010481
06.02.2011 02:13
NIE!!!!!!! Mam nadzieje ze bedzie dobrze ale to co pisza to maze byc zle:( boje sie ze moze tak byc:(
Baroner
06.02.2011 02:13
http://sport.onet.pl/na-zywo/relacje/4166180,komentarze.html - tutaj macie relacje dot. wypadku. Robert wracaj do zdrowia tak szybko, jak po wypadku w Kanadzie
DmNQ
06.02.2011 02:12
ryan gadasz tak bo masz jeszcze nadzieje. Zdaj sobie sprawę że długo nie będzie Polaka w F1 Uważasz ze skoro przechodzi operacje to wszystko jest w porzadku ?? Zdaj sobei sprawe ze zanim wroci o ile weroci mina miesiace lub lata
babel9
06.02.2011 02:11
jak nie linki i wycinki z innych portali, to własne niczym niepotwierdzone info, poczekajmy na oficjalne doniesienia i nie siejmy paniki, kurde. życzę każdemu więcej optymizmu, wokół Roberta jest taka kasa, że złamanej nogi nie leczy się pół roku czy dłużej, jak w przypadku człowieka korzystającego z nfz np. mnie ;)
Piotr_the
06.02.2011 02:11
Dokładnie jest nieciekawie ale oficjalnie nic nie wiadomo!
tomekhel
06.02.2011 02:11
Pozostaje trzymać kciuki i czekać. Po zdjęciach widać źe "dzwon" był konkretny. Prawdy o zdrowiu dowiemy się dopiero od lekarzy - na razie to nawet nie czytam i słucham co się mówi na niektórych portalach i stacjach TV - bo to często ma się nijak z prawdą. Liczę źe wszystko się dobrze skończy ale oglądanie zdjęć nieprzytomnego Roberta, który jest zaintubowany nie zalicza się do miłych. Mamy niezłą niedzielę w kaźdym bądz razie:(
alienjam
06.02.2011 02:09
Miejmy nadzieję, że uda się uratować dłoń Roberta i będzie mógł wrócić jak najszybciej do ścigania. Chciałbym jednak zwrócić uwagę na to, że powinniśmy się cieszyć, że zarówno Robert jak i jego pilot Jakub żyją i ich życiu nie zagraża niebezpieczeństwo (takie wiadomości napływają i oby się nie zmieniły), bo patrząc na film widać miejsce w którym bariera wbiła się do kabiny i aż strach pomyśleć, co by było gdyby wbiła się w innym miejscu.
ryan
06.02.2011 02:09
Jaki koniec!? Czytając komentarze DmNQ i orzi naprawde.. zablokujcie możliwość komentowania.
sas
06.02.2011 02:09
Andy najpierw się naucz pisać po polsku. Po za tym za kogo Ty sie uwazasz, że będziesz mówił komuś, co może robić, a czego nie? Robert Kubica to wolny człowiek, a nie jakieś dobro narodowe wszystkich Polaków, że można mu zakazać lub nakazać robienie czegoś.
orzi
06.02.2011 02:08
Dawał tyle radości mnie, mojej rodzinie i wielu moim znajomym!!! Płakać się chce.
DmNQ
06.02.2011 02:07
sam się usuń ,chyba nie zdajesz sobie sprawy z powagi sytuacji !!!! Z tak rozwalonym samochodem myslisz ze wyszedł bez szwanku , wiesz ile bedzie trwała rehabilitacja ,zanim dojdzie do sprawnosci ??!!??! Jezeli jest problem z nadgarstkiem to rowniez ze sciegnami, nie bedzie w stanie ogarnąć kierownicy nawet.
Bart125
06.02.2011 02:07
Strasznie ta dziura wygląda.....
blader
06.02.2011 02:07
czytając takie komentarze, jak ten powyżej - również przyłączam się do prośby o zablokowanie komentowania i przy okazji usunięciu wszystkich poprzednich.
topor999
06.02.2011 02:04
Zgadzam się zablokować! Po co wklejacie jakieś wycinki z TVP info, każdy chyba ma telewizor w domu! Odbiło wam???
SkC
06.02.2011 02:03
Nie traćcie jeszcze nadziei, póki nie ma informacji oficjalniej wierzmy że będzie OK
Huckleberry
06.02.2011 02:02
@francorchamps - czekajmy, co by się nie działo Robert na pewno będzie walczył, nie podda się.
flyz1
06.02.2011 02:02
Informacja z oficjalnej strony Teamu Lotus (tego od Fernandesa) na Facebooku: "Our thoughts and best wishes are with Robert Kubica this morning who has been in an accident in Italy at a rally he was taking part in. Robert is one of the friendliest people around the paddock, a well liked man and a hugely talented driver. We hope he's ok and wish him a very speedy recovery. Wracaj do zdrowia!"
jednooki_cyklop
06.02.2011 02:02
Też proponuję zablokować komentarze.
francorchamps
06.02.2011 02:01
Kurcze mam złe przeczucia... Skoro konferencję przełożono to znaczy że nie było na nią czasu, a skoro w szpitalu jest pośpiech to znaczya że jest źle... Kurde!!! Tak czekałem na ten sezon z nadzieją że bedzie Super głównie dla naszego Rodaka :(
Przemysław
06.02.2011 02:00
Niezłą dziurę zrobiła ta barierka- widać przez komorę silnika co jest przed maską ;/
Huckleberry
06.02.2011 01:59
Na filmie widać dziurę pod kierownicą w kierunku komory silnika niestety. Wygląda tak jakby ta bariera tamtędy weszła...
ahn
06.02.2011 01:59
Buemi też się wypowiedział na swoim.
michal1233
06.02.2011 01:59
Do Maraz'a: Proponuję zablokować możliwość komentowania tego news'a, ponieważ sądzę, że zacznie się dyskusja tego samego typu co w pierwszym newsie na ten temat.
Igorini
06.02.2011 01:57
miłe zachowanie H.Kovalainena, który wypowiedział się na swoim twitterze: http://twitter.com/H_Kovalainen
Sgt Pepper
06.02.2011 01:57
Oglądam sobie tvp info i NIKT nic nie podawał o (zatrzymaniu) krwotoku.
k2.
06.02.2011 01:56
Chyba aż się przejdę do kościoła dzisiaj...
Karol26
06.02.2011 01:56
Czekać i tyle może sezon nie jest stracony... Ja nic na razie nie chcę rokować bo takie bajki się pojawiają że szok!
jaszczur
06.02.2011 01:56
Ale jestem wkur.... z tego filmu ktory wkleilem troche wczesniej widac ze bylo niewesolo...
Bart125
06.02.2011 01:55
Ehhh... i znowu będą spekulacje na temat obrażeń. Krwotok wewnętrzny??? No bez przesady.
owca
06.02.2011 01:54
Nie wyglada to za wesoło. Trudno, pozostaje nam czekać.
jaszczur
06.02.2011 01:53
http://www.youtube.com/watch?v=78smQo6ZRk8
Punisher
06.02.2011 01:53
14:15 - Do szpitala udał się profesor Igor Rossello z regionalnego centrum chirurgii, by przeprowadzić operację zmiażdżonej prawej dłoni Kubicy - donosi dalej ANSA 14:22 - ANSA: W szpitalu w Pietra Ligure na północy Włoch rozpoczęła się operacja Roberta Kubicy 14:25 - według włoskiej agencji prasowej ANSA celem operacji jest zatrzymanie krwotoku wewnętrznego oraz nastawienie złamań, których doznał