Relacja z drugiego dnia testów w Montmelo (zakończona)

Zapraszamy na relację na żywo z drugiego dnia testów w Barcelonie
19.02.1114:49
Redakcja
16436wyświetlenia
&,news/tory/catalunya_testy_mala.jpg,,

Przejdź do komentarzy na dole strony

17:09 Za uwagę dziękują nasi wysłannicy z toru - Łukasz i Paweł, którzy udali się na padok w poszukiwaniu informacji, oraz piszący dla was z Polski Konrad i Piotr. Zachęcamy również do śledzenia jutrzejszej relacji z toru.

17:00 Flaga w czarno-białą szachownicę. Koniec sesji!

16:59 Rubens Barrichello awansował na czwarte miejsce z czasem 1:24,008. Red Bull zakończył dzień testami chłodzenia, pozostając w boksach przez dłuższą chwilę z włączonym silnikiem.

16:57 Red Bull zrezygnował jednak z kończenia symulacji wyścigu i postanowił przeprowadzić kilka próbnych postojów. Podobnie czyni Mercedes.

16:53 Ostatnia wymiana opon w bolidzie Vettela. Niemiec pozostanie na torze już do końca.

16:50 Zdaje się, że Red Bull naprawił usterki. Vettel ponownie na torze.

16:48 Vettelowi pozostało do przejechania jeszcze osiem okrążeń. Niemiec zjechał jednak ponownie do garażu Red Bulla.

16:46 Zapraszamy do lektury wywiadu z Witalijem Pietrowem przeprowadzonego przez naszych wysłanników: Witalij Pietrow specjalnie dla Wyprzedź Mnie!.

16:42 Alonso, który właśnie rozpoczął kolejny przejazd, awansował na trzecią pozycję z czasem 1:23,978.

16:41 Williams wykonał dziś popołudniu kilka długich przejazdów, a Barrichello rozpoczął swój ostatni przejazd od 1:28,399.

16:39 Nick Heidfeld zjechał do boksów poprawiwszy swój rezultat. Niemiec osiągnął czas 1:25,013 i awansował na ósmą pozycję. Renault jest dziś dużo bardziej niezawodne.

16:37 Vettel rozpoczął swój przejazd od czasów bliskich 1:27, a po 11 okrążeniach jego czasy są na poziomie nieco powyżej 1:28.

16:35 Red Bull traktuje symulację bardzo poważnie - na pit wall pojawili się Christian Horner i Adrian Newey - jak podczas normalnego wyścigu.

16:34 Swój czas poprawił po raz kolejny Jaime Alguersuari. Hiszpan awansował na drugie miejsce z rezultatem 1:23,519.

16:33 Galeria została uzupełniona o trzecią porcję zdjęć z toru: Galeria z sobotnich jazd w Barcelonie (16:30). Zapraszamy do oglądania!

16:29 Po przejechaniu 18 okrążeń Rosberg zjechał na swój ostatni postój w symulacji. Przed zjazdem do boksów jego czasy były coraz wolniejsze, oscylowały w granicach 1:33. Niemiec powrócił na tor ze świeżym kompletem opon.

16:25 Na tablicy informacyjnej Vettela pojawiła się liczba 24, tak więc Red Bull wznowił symulację od momentu w którym musiał ją przerwać. Rosberg ma tymczasem 45 okrążeń symulacji za sobą i zbliża się do kolejnego postoju.

16:23 Nad torem pojawiły się szare chmury jednak nie powinno padać. Deszcz jest za to zapowiadany na jutro.

16:22 Tor sukcesywnie robi się zimniejszy. Obecna temperatura: 19,4 stopnia.

16:21 Zdaje się, że Red Bull rozwiązał problemy z RB7. Vettel powrócił na tor. Rosberg zbliża się do końca swojego trzeciego przejazdu w symulacji wyścigu, a jego czasy są bliskie 1:31.

16:14 Kobayashi awansuje na trzecie miejsce z czasem 1:24.243. Swój czas poprawia też Alguersuari - 1:24,377, jednak pozostaje na czwartej pozycji. Alonso wyprzedził na torze Barrichello i już po dwóch okrążeniach znacznie mu odjechał osiągając czasy na poziomie 1:27.

16:09 W boksach pojawił się Jenson Button, który wykonał 12 szybkich okrążeń osiągając czasy w przedziale od 1:29 do 1:31.

16:06 Alonso powraca na tor. To ostatni dziań testów w Barcelonie dla Hiszpana, ponieważ od jutra bolid Ferrari przejmuje Felipe Massa.

16:03 Rosberg zjechał na wyścigowy postój do boksów. Niemiec rozpoczął trzeci stint rezultatem 1:30,941. Mercedes kontynuuje swoją drugą symulacje wyścigu w ciągu dwóch dni.

15:59 Kobayashi przesuwa się na siódmą pozycję z czasem 1:25,059. Swój rezultat poprawił po raz kolejny Liuzzi, który awansował na jedenastą pozycję z czasem 1:27,044.

15:54 Liuzzi poprawia swój rezultat za kierownicą bolidu HRT - 1:28,445 i jest obecnie dwunasty. Tymczasem Rosberg wciąż jedzie symulację wyścigu i osiąga czasy okrążeń na poziomie 1:32.

15:49 Zjechawszy do garażu Vettel opuścił swój bolid, a mechanicy zaczęli prace nad samochodem. Wygląda na to, że w bolidzie Red Bulla nastąpiła jakaś awaria.

15:47 Na tor wyjechał Button, który dołączył do Alonso, Rosberga, Kovalainena i Heidfelda.

15:45 Na torze pojawił się po raz pierwszy dzisiejszego popołudnia Fernando Alonso i rozpoczął przejazd od poprawienia swojego najlepszego rezultatu. Osiągnął czas 1:24:449 i zajmuje czwartą pozycję. Tymczasem do garażu niespodziewanie powrócił Sebastian Vettel.

15:41 Red Bull wykorzystał czas na sprawdzenie bolidu Sebastiana Vettela, który właśnie powrócił na tor i kontynuuje swoją symulację wyścigu. Pozostało mu do przejechania jeszcze 29 okrążeń.

15:40 Dziękujemy za pytania do Witalija Pietrowa zamieszczane w komentarzach. Łukasz udał się właśnie na rozmowę z kierowcą Lotus Renault.

15:37 Kobayashi jako pierwszy wyjeżdża na tor. W jego ślady idzie Kovalainen, który ponownie zasiadł za kierownicą Lotusa, po krótkim przejeździe Teixeiry.

15:35 Zielona flaga ponownie nad torem.

15:33 Jak donosi Edd Straw z Autosportu na swoim Twitterze: di Resta zablokował koła i wypadł z toru, jednak nie jest jasne dlaczego.

15:30 Służby porządkowe zmierzają już w kierunku bolidu di Resty.

15:28 Przerwanie sesji spowodował kierowca Force India - Paul di Resta, który wypadł na żwirowe pobocze w pierwszym zakręcie. Reb Bull zdecydował się na natychmiastowe ściągnięcie Vettela na postój w trakcie symulacji wyścigu, jednak nie jest to coś, na co liczyli.

15:27 Czerwona flaga.

15:24 Po nieudanym pierwszym dniu, Renault radzi sobie dużo lepiej. Heidfeld zakończył właśnie przejazd, podczas którego pokonał 16 okrążeń.

15:22 Vettel rozpoczął swój trzeci stint kilkoma okrążeniami na poziomie 1:28.

15:20 Brak doniesień na temat Fernando Alonso. Hiszpan nie pojawił się na torze od czasu przerwy.

15:18 Czasy po pit stopie są o 4 sekundy szybsze, wszystkie te objawy zapowiadają nam naprawdę ciekawe wyścigi - przynajmniej pod względem strategii.

15:16 Kierowca Red Bulla ma do przejechania jeszcze ok 40 okrążeń. Button zwalnia i przepuszcza Barrichello, po czym zjeżdża do alei serwisowej.

15:13 Kolejny pit stop Vettela - tym razem bez problemów.

15:11 Mimo wszystko musimy się przygotować na spadek osiągów opon na jednym kółku w granicach 0,2-0,4 sekundy.

15:09 Tablica informacyjna Buttona sugeruje, iż pozostanie on na torze przez kolejnych 10 okrążeń. Na ostatnich kółkach osiągał czasy na poziomie 1:30.

15:07 Autosport potwierdza, że Williams korzysta z systemu KERS w swoim FW33. Glock natomiast przejechał swoje najszybsze okrążenie - 1:28:972. Niemiec pozostaje na 12 miejscu.

15:05 Dalsze kółka mimo, że nieco grosze to wyglądają na bardziej ustabilizowane. Najprawdopodobniej jest to zasługa mieszanki, na której jedzie Vettel.

15:04 Button ukończył już pięć okrążeń i jedzie w tempie porównywalnym do Vettela. Przejazd rozpoczął też Rosberg, który osiąga czasy na poziomie 1:32.

15:00 U Vettela póki co również spadek osiągów 1:29,4, 1:29,9 i kolejne 1:30,2. Tor nam nieco ostygł - jego obecna temperatura to 22,2 stopnia.

14:59 Na dłuższym przejeździe jest również Jenson Button, u którego na tablicy widnieje liczba 17. Vettel ma do przejechania jeszcze prawie 50 okrążeń.

14:55 Heidfeld wykonuje kolejne okrążenia za kierownicą R31, a jego tempo rośnie. Jest obecnie 11 z czasem 1:29,414.

14:53 Po pit stopie Vettel wykręcił 1:29,8. Używa zdecydowanie twardszej mieszanki, kolejne kółko mistrza świata to 1:29,2.

14:51 Teixeira ustanawia swój najlepszy czas - 1:32,720. Mike Gascoyne ujawnia, że bolid Lotusa jest na świeżym komplecie twardych opon.

14:49 Vettel zjechał na pit stop lecz wyniknął podczas niego problem, zgasł silnik - ekipa musiała szybko przynieść rozrusznik i po chwili mógł jechać, lecz i wyjazd był nie bez przygód - Vettel musiał zaczekać aż przejedzie Glock. Button wyjechał na tor.

14:47 Vettel wykonał już 10 okrążeń, a czas jego ostatniego okrążenia wyniósł 1:32,564. Mechanicy szykują się w boksach na pierwszy postój. Bardzo krótki przejazd.

14:45 Opona traci około 0,3 - 0,4s na okrążeniu. Heidfeld na torze.

14:42 Kolejne kółko Vettela 1:32,1.

14:42 Dość szybki spadek osiągów Vettela, 1:30,4 1:30,8 1:31,3, 1:31,6

14:39 Łukasz donosi z toru o swoich obserwacjach: Skoro Vettel symuluje wyścig to w Red Bullu musi naprawdę już większość rzeczy grać jak należy.

14:37 Podczas wczorajszej symulacji wyścigu Michael Schumacher trzykrotnie pojawiał się w boksach, interesujące więc będzie, jaką strategię obierał Red Bull.

14:31 Na torze obecnie są też Button, Kobayashi i Teixeira. Vettel przejechał pierwsze okrążenie symulacji wyścigu z czasem 1:29,759 i pewne jest, że ma w baku ilość paliwa pozwalającą na przejechanie kolejnych 65 okrążeń.

14:30 Na tablicy informacyjnej Sebastiana Vettela pojawiła się liczba 66. Niemal pewne jest więc, że to symulacja wyścigu.

14:25 Wieści z padoku mówią o tym, że Red Bull przygotowuje się do wykonania pełnego dystansu wyścigu, co sugeruje też, że poranne krótkie wyjazdy były symulacją kwalifikacji.

14:24 Dołącza do nich teraz Vettel, wcześniej najprawdopodobniej robiąc mały test na chłodzenie, lub też symulując procedurę startową.

14:23 W tym momencie na torze Paul di Resta, Glock i Kobayashi.

14:22 Co ciekawe, McLaren i Ferrari nie mają swoich stanowisk na pitwall.

14:08 Mike Gascoyne informuje na swoim Twitterze: Ricardo rozpoczął swój pierwszy przejazd. To ważny moment dla niego. Czeka go dłuższy przejazd na budowanie szybkości. Z boksów wyjechał też Timo Glock.

14:03 Na torze pojawił się Ricardo Teixeira.

14:02 Zielona flaga na torze.

13:58 Zespoły grzeją silniki przed nadchodzącą popołudniową sesją.

13:38 W naszej galerii właśnie pojawiła się druga porcja zdjęć z toru: Galeria z sobotnich jazd w Barcelonie (13.35). Zapraszamy do oglądania!

13:11 Na torze rozlegają się gromkie okrzyki "Alonsooo" :)

13:04 Testy zostaną wznowione o 14:00, do tego czasu postaramy się dowiedzieć czegoś więcej za sprawą naszych redaktorów na torze.

13:02 Na torze mamy jednak czerwoną flagę - Renault zatrzymało się w drugim zakręcie. Możliwe, że chodzi o test spalania paliwa.

13:01 W tabeli przewodzi Vettel, jest o 0,7 szybszy od Barrichello, za nimi Rosberg, di Resta i Alonso.

13:00 Mamy flagę w szachownicę, co oznacza przerwę na lunch.

13:00 Pietrow przeskakuje Buttona w tabeli z czasem 1:26,884, Button na następnych kółkach wykręca 1:27,5 i 1:27,8.

12:58 Brytyjczyk poprawia się teraz na 1:27,027. Także Rosberg jest szybszy - wskakuje na trzecie miejsce z czasem 1:24,730.

12:57 Button melduje się w końcu na torze, jego pierwszy czas to 1:27,435.

12:55 Z doniesień od Łukasza dowiadujemy się także, że Ferrari faktycznie próbowało regulowanego tylnego skrzydła podczas jazdy za Alguersuarim. Fernando bardzo szybko zbliżał się do rodaka, jednak w momencie gdy się z nim zrównał, było już ciężej. Wygląda na to, że to rozwiązanie będzie jedynie pomagało w osiągnięciu pozycji do zaatakowania, a nie faktycznie wyręczało kierowcę w samym manewrze wyprzedzania.

12:53 Vettel z Red Bullem wykonują teraz treningowe postoje w boksach na zmianę opon - w pełnym wyścigowym tempie.

12:51 Aktualizacja pogodowa: nad torem przechodzą chmury, więc asfalt raz jest zimniejszy, raz cieplejszy. Obecna temperatura toru to 25 stopni, a powietrza - 13.8

12:48 Team Lotus kończy już swoją poranną sesję: Zakończyliśmy [jazdy] przed lunchem, Ricardo będzie jeździł godzinę po lunchu i następnie mamy nadzieję na pełny dystans wyścigu dla Heikkiego.

12:48 Mechanicy Williamsa tradycyjnie trzymali "suszarki" w stronę hamulców.

12:47 Przy zjeździe Pietrowa do garażu mechanicy chłodzili wydech, jednak tylko z lewej strony.

12:46 Z doniesień od Łukasza na temat opon: Wygląda na to, że w Katalonii obrywa najbardziej prawa przednia opona. Zarówno Jaime jak i Witalij oraz Nico właśnie to koło mieli najbardziej zniszczone podczas zjazdu do boksów. Pozostałe trzy wyglądały na równomiernie zużyte.

12:45 Vettel wyjeżdża na kolejny przejazd - zjeżdża jednak po kółku instalacyjnym. Kobayashi trochę się poprawia z czasem 1:29,498.

12:43 Zespół Ferrari donosi tymczasem na Twitterze: Mała usterka kosztowała nas trochę czasu, więc dzisiejszy plan testów musiał być zmieniony.

12:41 Za jakieś 20 minut upragniona przez wielu przerwa na lunch. Na torze spodziewana jest cisza w godzinach 13.00-14.00.

12:40 Virgin nie wykonało jeszcze faktycznego mierzonego okrążenia, zespół sprawdza na razie wszystkie systemy i części, które przywiózł prawdopodobnie personel w bagażu podręcznym.

12:39 Vettel podnosi poprzeczkę na poziom 1:23,315. To już czwarty przejazd dwuokrążeniowy w jego wykonaniu - Red Bull pokazuje najwyraźniej swoje tempo kwalifikacyjne.

12:36 Pietrow poprawia nieznacznie swój czas na 1:27,410. Najważniejsze jednak, że przejechał już 48 okrążeń.

12:33 Drugie okrążenie w wykonaniu Niemca to 1:24,1. Po nim zjeżdża od razu do boksów i zespół przygotowuje się najprawdopodobniej do kolejnych treningów postojów.

12:32 Vettel wykręca najlepszy czas - 1:23,410, to o ponad pół sekundy lepiej od Barrichello.

12:30 Znaczny spadek tempa w przypadku Barrichello, z 1:24,0 czasy wzrosły do 25,6 i 26,0.

12:30 Rosberg kręci najlepszy czas dla Mercedesa i ląduje na szóstej pozycji z 1:25,745 przy swoim nazwisku.

12:28 Alonso jest już zaraz za Alguersuarim, gdy przejeżdżają przez główną prostą. Obydwa samochody napędzane są silnikami Ferrari. Serwis AUTOSPORT sugeruje, że zespoły mogły się umówić na próbę regulowanego tylnego skrzydła.

12:26 Kovalainen poprawia się na 1:26,421.

12:25 Alonso rozpoczyna w tym momencie chyba dłuższy przejazd, jego pierwsze dwa okrążenia to czasy 1:28,1. Barrichello tymczasem jeszcze szybciej - 1:24,042.

12:21 Vettel po drugim kółku z czasem 1:25,1 zjeżdża do alei. Gascoyne wyjawia tymczasem: Heikki ponownie wyjeżdża, zablokował się filtr kolektora i już usunęliśmy problem. Ricardo [Teixeira] dostanie swoją szansę po lunchu.

12:20 Stałe tempo w wykonaniu Liuzziego, najpierw 1:28,5, teraz 1:28,6.

12:18 Vettel znów jedzie szybciej - 1:24,649 i zbliża się na pół sekundy do Barrichello.

12:16 Vettel po pokonaniu dwóch kółek na moment wrócił do boksów i znów jest na torze. Liuzzi wykręca znów swój najlepszy czas po wyjeździe z boksów - 1:28,580. Dla porównania, najlepszy czas Karthikeyana z wczoraj to 1:25,3.

12:13 Zdjęcie od zespołu Lotus Renault ukazuje tłumy na trybunach: link. Jak widać dla Hiszpanów F1 nigdy za dużo.

12:11 Aktualny mistrz F1 od razu poprawia swój czas na 1:25,025.

12:10 Mercedes na kolejnym kółku jeszcze szybszy - 1:25,745 i piąte miejsce. Alguersuari natomiast wciąż czeka 13 okrążeń. Vettel ma zamiar wykonać tylko dwa.

12:09 Ekrany zakrywające boksy Red Bulla rozsuwają się i na tor wyjeżdża Vettel. Rosberg znacznie się poprawia i wykręca 1:26,605.

12:07 Team Lotus wciąż z małymi kłopotami - Mike Gascoyne donosi: Właśnie naprawiamy problem z ciśnieniem paliwa w samochodzie Heikkiego, wyjedziemy ponownie przed przerwą na lunch.

12:06 W tym momencie na torze: Alguersuari, Pietrow i Rosberg. Tymczasem mistrz świata wsiada do RB7 i po półtorej godziny pracy mechaników przy samochodzie przygotowuje się do wyjazdu.

12:04 Barrichello wykonał dziesięć okrążeń ze średnim tempem 1:26,4, rozpoczął od czasu 1:24,1, a skończył na 1:27 i 1:28. Williams sprawia dobre wrażenie.

12:00 Fani zapełniają już podwójną trybunę główną, głównie starając się szczelnie wypełnić okolice naprzeciwko boksu Ferrari.

11:59 Pietrow pokonuje osiem okrążeń podczas swojego przejazdu ze średnim czasem 1:28,7. Rosjanin ma już na koncie 34 okrążenia.

11:57 Prawie trzy godziny za nami, a McLarena wciąż nie ma na torze.

11:55 Glock powraca na tor, zobaczymy, czy w końcu wykręci jakiś prawdziwy czas. Pomimo 17 sekund straty i wykonywaniu jedynie przejazdów instalacyjnych w związku z testami aero, Niemiec wykonał dziś już 20 okrążeń.

11:54 Liuzzi wykonał kolejny przejazd dla Hispanii, natomiast tempo Barrichello osiąga granicę 1:26. Pietrow krąży z czasami w okolicach 1:27 i 1:28.

11:52 Mercedes w Barcelonie radzi sobie na razie całkiem nieźle na polu niezawodności, choć czasy nie są może powalające. Tutaj co na temat tempa zespołu ma do powiedzenia 7-krotny mistrz świata: Schumacher przewiduje zwycięstwa, ale nie tytuł w 2011.

11:50 Czasy Barrichello trochę się pogarszają - teraz są na poziomie 24,8 i 25,2.

11:47 Red Bull ponownie montuje fotel Vettela w RB7. Na torze tymczasem ciekawie - Barrichello od razu wykręca najszybszy czas w postaci 1:24,126, Pietrow także się poprawia i jest już szósty z czasem 1:27,697.

11:45 Czasy Alguersuariego podskoczyły już do 1:37.

11:43 Tempo Rosberga sugerowało dłuższy przejazd, jednak zjechał po trzech okrążeniach z czasami 1:29,8 i 1:29,9. Na tor powraca za to Barrichello.

11:42 Pogoda na torze znacznie różni się od wczorajszej - na niebie sporo chmur, zupełna odwrotność wczorajszych warunków. Temperatura powietrza to 12 stopni, asfalt natomiast nagrzany do 25 stopni.

11:40 di Resta dopadł Alguersuariego i przez chwilę zdawał się przygotowywać do wyprzedzenia, zjechał jednak teraz do boksów. W ostatnim czasie wykonuje tylko dwuokrążeniowe sprinty.

11:39 Alguersuari kręci kółka w czasie 1:34, Rosberg 1:29, a Kobayashi 1:31 - wszyscy na dłuższych przejazdach.

11:39 di Resta wskakuje na piąte miejsce z czasem 1:25,194. Force India ma najpewniej mało paliwa na pokładzie i już zbliża się do Toro Rosso.

11:38 Przejazd Alguersuariego to już 10 okrążeń. Jego czasy rozpoczęły się od 1:35, teraz schodzi do 1:33, a tablica informuje o kolejnych pięciu kółkach.

11:37 Gdyby ktoś był zainteresowany tym, jak wyglądają opony Pirelli z zielonymi oznaczeniami - zdjęcie naszego wysłannika z toru: link

11:34 McLaren tymczasem zapewnia, że ich absencja nie jest spowodowana żadnymi problemami - są jedynie w trakcie przygotowywania do programu testów.

11:28 Na torze teraz Rosberg, Kobayashi, Alguersuari, Glock i Liuzzi.

11:26 Z doniesień kuluarowych możemy dowiedzieć się między innymi, że w przypadku odwołania GP Bahrajnu zespoły zaproponują piąty przedsezonowy test.

11:24 Na torze niewiele się dzieje, wyjeżdża jedynie Liuzzi w Hispanii.

11:20 Alguersuari powraca na tor w Toro Rosso.

11:19 Tak jak spodziewaliśmy się, na trybunach znacznie lepsza frekwencja niż wczoraj.

11:19 Glock wciąż kontynuuje testy aero.

11:17 Zespół Lotus Renault na Twitterze: Witalij kontynuuje program, który miał wykonać wczoraj. To oznacza pracę nad oponami oraz ustawieniami.

11:14 Glock i di Resta w końcu wyjeżdżają, jednak bez specjalnego pośpiechu.

11:13 Na razie nikt nie kwapi się do wyjazdu na tor.

11:11 Na torze ponownie zielona flaga.

11:09 Przed wywieszeniem czerwonej flagi Alonso był już na piątym okrążeniu przejazdu z czasami 1:25,4, 1:25,2, 1:32 i 1:26,3, Rosberg natomiast był chyba na dłuższym przejeździe i jego tempo mieściło się w okolicach 1:28 i 1:29.

11:07 Wygląda na to, że uszkodzeniu uległy krawężniki na zakręcie.

11:05 Czerwona flaga! Jakieś części porozrzucane na torze w zakręcie 2.

11:03 Barrichello jest już na 10 okrążeniu przejazdu, który rozpoczął się z topowym czasem 1:24,264. Następnie czasy to 24,6 i 25,3, tempo następnie spadło na moment do okolic 1:26, teraz jest znów w wysokich 1:25.

11:02 Silniki Ferrari i Mercedesa można opisać jako typowo włoski i typowo niemiecki. Pierwszy wydaje się pracować delikatnie, wręcz finezyjnie. Merc natomiast brzmi topornie. Najgłośniejszy zaś jest Cosworth. Renault również jest głośne, jednak tylko w przypadku zespołu Lotus Renault - z pewnością ze względu na innowacyjny wydech.

11:00 Druga godzina sesji za nami. Najwięcej okrążeń wykonali na razie Barrichello i Rosberg. Najmniej - McLaren i Button, który wciąż nie ma ani jednego mierzonego okrążenia. To już kolejny dość 'cichy' dzień w wykonaniu brytyjskiego zespołu...

10:58 Rosberg wykręca 1:28,001, Alonso odzyskuje drugie miejsce z czasem 1:25,247 i jest o 0,983 za Barrichello.

10:53 Poprawia się także Alguersuari - jest drugi z czasem 1:25,259. Barrichello kontynuuje przejazd z czasami w okolicach średnich 1:25.

10:51 Barrichello kolejny raz wykręca najlepszy czas - 1:24,264. To o 1,035 sekundy szybciej od Alonso. Di Resta i Alguersuari powracają na tor.

10:50 W boksach McLarena niewiele się dzieje, zespół ograniczył się jak dotychczas do siedmiu przejazdów instalacyjnych.

10:50 Liuzzi ścina kolejne pół sekundy w Hispanii i wykręca 1:30,192. Jest teraz przed Kobayashim, który wykonuje długie przejazdy.

10:49 di Resta poprawia swój czas podczas przejazdu składającego się z dwóch okrążeń: 1:25,8 i 1:26,3.

10:47 Alonso przejechał w sumie pięć okrążeń, wszystkie pomiędzy 1:25,2 i 1:25,8, z wyjątkiem jednego 1:28 w środku przejazdu.

10:45 Glock przejeżdża prostą ze stałą prędkością, zbierając informacje aerodynamiczne.

10:44 Zapraszamy do obejrzenia pierwszej porcji zdjęć z dzisiejszy testów: Galeria z sobotnich jazd w Barcelonie (10.45).

10:41 Vettel wysiada z RB7, którego teraz przejmują mechanicy.

10:40 Hiszpan wciąż się poprawia - 1:25,299. Kovalainen także - 1:28,691.

10:39 Tablica informacyjna Ferrari zdradza, że Alonso wykona cztery okrążenia.

10:38 Robi się już tłoczno: Alonso, Alguersuari, Barrichello, Pietrow, Rosberg, Kovalainen, Glock - wszyscy na torze. Pietrow poprawia swój czas o 0,9 sekundy - 1:28,027.

10:36 W T128 Lotusa wciąż problemy z wyciekami - Mike Gascoyne na Twitterze: Mały wyciek wody naprawiony, Heikki przygotowuje się do dłuższego przejazdu.

10:36 Alguersuari dopadł Rosberg i wyprzedził go na szykanie, teraz jest już jakieś 5 sekund z przodu.

10:34 Barrichello odbiera Vettelowi trzecią pozycję w tabeli z czasem 1:26.093.

10:30 W międzyczasie di Resta poprawił się na 1:27,708. Barrichello wykręca 1:26,595, o 0,4 sekundy lepszy czas od poprzedniego.

10:30 Na tor wyjeżdżają teraz Rosberg, Alguersuari i Glock.

10:28 Do tej dwójki dołącza teraz Barrichello.

10:27 Vettel wykręca pierwsze mierzone okrążenie - 1:26,558, di Resta poprawia się na 1:27,826. Na kolejnym kółku Red Bull okrąża tor z czasem 1:26,158.

10:26 Alonso wrócił do boksów po pięciu okrążeniach ze średnim czasem 1:25,849.

10:24 Temperatury oczywiście wciąż rosną. Powietrze - 9,3 stopnia, tor - 18,9.

10:23 Na tor wyjeżdża teraz di Resta, Glock natomiast wraca do boksów. Virgin wciąż nie wykonało mierzonego kółka.

10:21 Na torze Alonso, Liuzzi i Glock. Teraz dołącza do nich Vettel, rzekomo na sześć okrążeń.

10:20 Wygląda na to, że będziemy mieli parę chwil na osobności z Witalijem Pietrowem. Propozycje pytań prosimy umieszczać w komentarzach.

10:19 Alonso znów się poprawia. 1:25,438 i jest szybszy od swojego rodaka już o sekundę.

10:18 Na padoku można podziwiać takie cuda jak nowy McLaren MP4-12C. Wygląda niewiarygodnie!

10:17 Alonso poprawia się na 1:25,908 i jest już najszybszy.

10:13 Kobayashi poprawia się na 1:30,849 - długi przejazd w wykonaniu Saubera.

10:12 Hiszpan o sekundę szybszy od reszty, co sugeruje, że był na którejś z miękkich mieszanek i nie miał za dużo paliwa na pokładzie.

10:11 Toro Rosso zjeżdża do boksów po czterech okrążeniach ze średnim czasem 1:26,277.

10:08 Alguersuari wciąż się poprawia - teraz wykręca 1:25,947. Oprócz niego na torze Rosberg i Alonso.

10:06 Jak mówi zespół: Nienajlepszy start sesji drugiego dnia. Fernando zatrzymał się na torze ze względu na problemy elektryczne. Tak czy inaczej, problem został rozwiązany. [...] Głównymi zadaniami w dzisiejszym programie są opony i zmiany ustawień.

10:06 Alonso już wyjeżdża z boksów.

10:04 Alguersuari odbiera Barrichello pierwsze miejsce w tabeli z czasem 1:26,885. Vettel tymczasem zakończył swój trening pit-stopów.

10:02 di Resta wykonuje sześć okrążeń przejazdu ze średnim czasem 1:29,8.

10:01 Kobayashi zjeżdża, w jego zastępstwo wyjeżdża Button.

10:01 Po godzinie sesji czasów nie ustanowili tylko Button, Alonso i Vettel.

10:00 Di Resta i Rosberg wykręcają teraz wysokie 1:28, Kobayashi natomiast wykonuje zapowiedziane długie przejazdy z obciążeniem - czasy to 1:31 i 1:32.

09:59 Sporo ruchu na torze. Jeżdżą Barrichello, di Resta, Robserg, Kobayashi, Liuzzi i Vettel. Niemiec wciąż trenuje z zespołem postoje.

09:57 Liuzzi poprawia się na 1:32,626.

09:54 Wczoraj po jeździe w starym samochodzie Hispanii Karthikeyan stwierdził, że było lepiej, niż się spodziewał. On jednak przyszedł z NASCAR Truck Series, a Liuzzi przechodzi z Force India... Dla Włocha najważniejsze jest jednak tempo samochodu na rok 2011.

09:53 Di Resta jest trzeci z czasem 1:28,423, Rosberg podąża za nim i wykręca 1:28,545. Liuzzi w Hispanii z czasem 1:35,824.

09:51 Ciężarówka, która przywiozła Ferrari, zjeżdżała na swoją pozycję przez aleję serwisową pod prąd. Na szczęście schowała się w bramie, zanim przyjechał Vettel.

09:49 Wyjeżdża także Vettel. Ferrari natomiast jest wpychane do boksów.

09:47 Na tor wyjeżdżają już Kovalainen, di Resta, Rosberg, Kobayashi i Glock.

09:46 Co ciekawe, Hiszpanie otwierają pit-lane jeszcze w momencie gdy z ciężarówki wyładowywane jest Ferrari.

09:45 Mamy już zieloną flagę.

09:44 Na tor ciągle zmierzają spore ilości ludzi. Wkrótce najprawdopodobniej zapełnią się główne trybuny.

09:41 Ferrari zatrzymało się na wewnętrznej zakrętu, jeszcze przed jego wierzchołkiem.

09:40 Alonso wraca do boksów i wzbudza wrzawę na trybunach, przejeżdżając w samochodzie transportowym. Ferrari natomiast od razu przykrywa swój samochód pokrowcem.

09:35 Jak można było się spodziewać, do Alonso podbiega masa porządkowych, którzy wyglądają na lekko podekscytowanych. Zmierza tam także ciężarówka.

09:33 To Ferrari - zatrzymało się w 4 zakręcie. Nie widać śladów oleju.

09:33 Czerwona flaga!

09:33 Pogoda: powietrze - 6 stopni, tor - 15 stopni.

09:32 Parę szybkich okrążeń w wykonaniu Alguersuariego i czas 1:27,088, natomiast di Resta jest czwarty z czasem 1:29,176.

09:31 Liuzzi wyjechał już na tor w samochodzie Hispanii.

09:30 Barrichello wciąż najszybszy podczas pierwszych okrążeń: czas to 1:26,910. Świetne warunki na torze, choć na razie jest jeszcze dość zimno.

09:29 Red Bull z rana skupia się na treningach pit-stopów. Jeszcze przed rozpoczęciem sesji zespół trenował wtaczając samochód na pozycję pit-stopu, teraz natomiast Vettel wyjeżdża i wraca do nich na pełnej prędkości.

09:28 Plan Saubera natomiast to długie przejazdy na z dużym obciążeniem paliwa w celu oceny opon.

09:27 Program testów Lotusa via Mike Gascoyne: W tym momencie przejazdy związane z mapowaniem silnika dla Heikkiego.

09:26 Red Bull i Toro Rosso wyjeżdżają na tor, Barrichello natomiast od rana już śrubuje czasy: 1:27,032.

09:24 Kovalainen dołącza do jeżdżących po torze. Barrichello wykręca teraz najlepszy czas - 1:28,363, Pietrow poprawia się na 1:28,922, a Rosberg - 1:35,640.

09:23 Pierwszy czas Barrichello to 1:32,168.

09:22 Pietrow wykręca 1:29,124, Mercedes natomiast delikatnie - 1:40,072.

09:21 Barrichello i Rosberg dołączają do Rosjanina na zupełnie suchym torze.

09:19 Jego pierwsze okrążenie to 1:38,223. Następnie przyciska i wykręca 1:31,620.

09:17 Rosjanin z pewnością chce lepiej wykorzystać dany mu czas i zrobić dziś jak najwięcej kółek. Wczoraj w rozmowie z serwisem AUTOSPORT miał stwierdzić, że zaczynają go irytować problemy z niezawodnością Renault: Wciąż nie znaleźliśmy limitu, ani nawet do niego się nie zbliżyliśmy. Wciąż musimy pracować i zrozumieć jak pracują opony i wiele innych rzeczy.

09:16 Na torze Pietrow.

09:15 Dodatkowo nowością będzie najprawdopodobniej Ricardo Teixeira w samochodzie Lotusa - zespół przygotowuje się do podpisania z nim umowy kierowcy testowego.

09:14 Póki na torze nic się nie dzieje, możemy wyjaśnić sprawę jego położenia. Jest on oddalony od centrum Barcelony o jakieś 20 kilometrów i leży pod miasteczkiem Montmelo. Dla zainteresowanych transportem na tor: stacja kolejowa w Montmelo jest oddalona o 30 minut od pętli. W weekendy wyścigowe podobno transport jest lepiej zorganizowany.

09:13 Zupełną nowością dziś może okazać się Liuzzi w samochodzie Hispanii - może to mówić o potencjalnej umowie na rok 2011...

09:11 Po dziesięciu minutach już wszyscy wykonali swoje pierwsze okrążenie, choć nie mamy jeszcze czasów.

09:10 Button także po dwóch okrążeniach instalacyjnych zjeżdża do alei. Teraz tor zwiedza Vettel.

09:08 Alonso już zjeżdża do boksów.

09:07 Kolejny samochód na torze to McLaren z Buttonem za kierownicą.

09:06 Wczorajsza obserwacja Pawła - jeśli Ferrari ma jakieś problemy to tylko ze stablinością przodu. Kilka razy zachowywał się nerwowo. Ferrari z Alonso na pokładzie jest teraz na drugim okrążeniu instalacyjnym. Na torze także Timo Glock.

09:05 Na swoje okrążenia instalacyjne wyjechali teraz także Rubens Barrichello w Williamsie, Paul di Resta w Force India i Nico Rosberg z Mercedesem.

09:04 Zespół Renault zmienił trochę plan na testy. Dziś od rana miał jeździć Heidfeld, jednak wczorajsze problemy z systemem KERS sprawiły, że Witalij nie miał za dużo czasu za kółkiem i teraz to Rosjanin rozpoczyna sesję w R31.

09:02 Kovalainen pozostaje na torze na kolejne kółko.

08:59 Na tor podążają także Pietrow i Alguersuari. Rozpoczynają już swoje okrążenia instalacyjne.

08:58 Mamy już zieloną flagę na torze. Od razu wyjeżdża Kovalainen.

08:50 Prognoza pogody na dziś: słonecznie z lekkimi zachmurzeniami. Nie zapowiada się na deszcz.

08:46 Zespoły rozgrzewają już silniki w swoich garażach.

08:41 W miarę możliwości postaramy się dziś podpatrzeć zachowania bolidów w zakrętach.

08:38 Dzisiaj wszyscy spodziewają się większej ilości kibiców ze względu na dzień wolny od pracy. Najbardziej zagorzali fani już siedzą na trybunach.

08:35 Jazdy rozpoczynają się o 9, jednak z powodu niskich temperatur może to nastąpić nieco później.

08:34 Red Bull tak jak wczoraj, już trenuje pit stopy.

08:32 Tak jak wczoraj relacja będzie prowadzona razem z doniesieniami prosto z toru, które będą pogrubione. Nasza ekipa przystępuje już ostro do pracy. Pierwszej porcji zdjęć możemy się spodziewać około południa.

08:30 Z toru w Barcelonie witają Państwa... Paweł Zając i Łukasz Godula! Jak na razie towarzyszy nam piękne bezchmurne niebo, jednak jest jeszcze bardzo zimno (temp. powietrza 3,4 stopnia, a toru 7,2 stopnia). [/b]
P.Kierowca (Nr)Nar.SamochódOkr.CzasStrataOdstęp
1Sebastian Vettel (-)Red Bull Renault RB71041:23,315
2Jaime Alguersuari (-)Toro Rosso Ferrari STR6971:23,5190,204 0,204
3Fernando Alonso (-)Ferrari 150° Italia901:23,9780,663 0,459
4Rubens Barrichello (-)Williams Cosworth FW331181:24,0080,693 0,030
5Nick Heidfeld (-)Lotus Renault GP R31411:24,2420,927 0,234
6Kamui Kobayashi (-)Sauber Ferrari C301251:24,2430,928 0,001
7Nico Rosberg (-)Mercedes GP W021311:24,7301,415 0,487
8Jenson Button (-)McLaren Mercedes MP4-26541:24,9231,608 0,193
9Paul di Resta (-)Force India Mercedes VJM04801:25,1941,879 0,271
10Heikki Kovalainen (-)Team Lotus Renault T128581:26,4213,106 1,227
11Witalij Pietrow (-)Lotus Renault GP R31611:26,8843,569 0,463
12Vitantonio Liuzzi (-)HRT Cosworth F110701:27,0443,729 0,160
13Timo Glock (-)Virgin Cosworth MVR-02661:27,2423,927 0,198
14Ricardo Teixeira (-)Team Lotus Renault T128261:31,5848,269 4,342

KOMENTARZE

68
Lukas
19.02.2011 08:12
Dziwna sprawa, Jenson mówi enigmatycznie o "braku części zamiennych" ale żadnych konkretów.
NEO86
19.02.2011 06:23
Trochę to dziwne że MvLaren tyle czasu podczas testów spędza w garażu
deeze
19.02.2011 04:34
zygzag: jak chcesz, to mogą i zrobić opony, żeby w ogóle nie zjeżdżali. Tędy droga? :)
zygzak
19.02.2011 04:07
ale to jest strasznie sztuczne.. psucie opon zeby bylo ciekawiej, IMO nie tedy droga.
michal5
19.02.2011 03:59
fernandof1 - pirelli umie zrobić opony żeby sie mniej zuzywały tylko takie zrobili zeby bylo 2 pitstopy
Inside
19.02.2011 03:03
Możecie zrobić lepsze zdjęcie kasku Alguersuariego? :D
PatrykW
19.02.2011 02:59
Wiecie może kto jutro jezdzi w LRGP?
fernandof1
19.02.2011 02:42
Pirelli wraca po przerwie a brigstony były cały czas rozwijane za 3 lata Pirelli będą sie mniej zużywać niż teraz
Witek
19.02.2011 02:42
Od 2 dni Renault nieco mnie irytuje i rozczarowuje. Testy testami, ale straty rzędu 4,6 sekundy dają co nieco do zastanowienia. Rzeczywiście wydaje mi się, że Pietrov jeździł z minimalnie zatankowanym bakiem paliwa - przeprowadzał najprawdopodobniej testy spalania, jednak nawet, jeśli nie stosował tej samej mieszanki, co czołówka (ALO miał dziś rano supermiękką mieszankę) to strata 3,6 sekundy wskazuje na jakąś anomalię i odstępstwo od bezproblemowych testów i pracy nad poprawianiem osiągów. Może czegoś się dowiemy pod koniec dzisiejszego dnia lub w następnych dniach testów?
pablonzo
19.02.2011 02:21
te opony Pirelli to tragedia. Nie można w ogóle zobaczyć prawdziwego tempa kierowcy. Jak wyjeżdża z pit lane to ma wypas wyniki, potem ciągle spadają o 0,2-0,4 s więc degradacja mieszanki jest drastyczna. Dla mnie to jest bez sensu, opony powinny być skonstruowane tak aby każda ekipa wiedziała czego się spodziewać po danym typie mieszanki. Bridgestone dostarczał opony o stałych osiągach, jak widać Pirelli tego nie potrafi. Dla mnie to duży minus dla tych opon.
yaper
19.02.2011 02:09
Bardzo, ale to bardzo podoba mi się Williams. Po początkowych tragicznych dla nich testach w Walencji z sesji na sesję wyglądają coraz ciekawiej. Obecnie podobają mi się bardziej niż Renault, McLaren i Mercedes :o Oby to nie było jedynie mamienie ludzi, a prawdziwa forma wieszcząca ich pozycję w stawce w okolicach 4-6 siły.
Kubecks
19.02.2011 01:44
Jestem ciekawy jak często pojawi się teraz w boksach Red Bull. Pokaże to ilu pitstopów możemy się spodziewać w wyścigu ;P
Kaka200
19.02.2011 01:34
Vettel rozpoczął symulacje wyscigu od wysokich czasów 1 30 gdzie wczoraj Schumacher miał czas y 1 32 133 wiec przewaga Red Bulla jest mega nad Mercem przynajmiej
pawel92setter
19.02.2011 01:09
Świetna relacja :)
akkim
19.02.2011 12:16
I Wam się przyda przerwa w robocie od rana, Samczego zatem Panowie, tortilla podana ;)
Sar trek
19.02.2011 12:13
maryniak --> Masz rację, trochę zmieniłem.
deeze
19.02.2011 12:06
Don Pedros: zauważ, że wcześniej jeździł na tych oponach ciut dłużej.
Don Pedros
19.02.2011 12:04
Test Wypalania paliwa ? Raczej to nie jest to, przy takich czasach uzyskiwanych przez Witalija na pustym baku nie wróżyło by najlepiej :(
Lukas
19.02.2011 11:51
Button niby problemy ale wyjeżdża na tor i robi dobre czasy - to mnie ciągle w McLarenie zastanawia podczas tegorocznych testów. Wczoraj też tak było.
dmaot malach
19.02.2011 11:47
1. "Jak Ci się mieszka w UK, czy nie tęsknisz za rodziną i przyjaciółmi w Rosji?"
maryniak
19.02.2011 11:42
@Sar trek po co tak nachalnie wartościujące pytania? Dziennikarze przeprowadzający wywiad mają pytać o zdanie osoby, z którą rozmawiają, a nie prezentować własne, które nikogo nie interesuje tak naprawdę.
lukaszlew77
19.02.2011 11:40
@marki, Robert nie pije alkoholu.
akkim
19.02.2011 11:22
Dzięki deeze, jednak nie masło.
marki
19.02.2011 11:20
Spytajcie Pietrova kto więcej wypije on czy Robert? i jaki jest ich ulubiony trunek : )
deeze
19.02.2011 11:18
@akkim: wcześniej taki był plan, teraz samo Pirelli się zastanawia jak to ostatecznie zrobi i o swoim wyborze poinformuje dopiero przed Bahrajnem (lub Australią).
akkim
19.02.2011 11:01
Skopiuję pytanie: Niedawno czytałem o Pirelli : "Pirelli zamierza inaczej rozróżnić swoje opony. Boczny napis "P-Zero" ma być w różnych kolorach. Super miękka mieszanka będzie miała czerwony napis, miękka biały, średnia niebieski, a twarda żółty. Pełne deszczówki będą oznaczone na żółto, a opony przejściowe na czerwono." Czy zielony jest tylko na testch, czy mój mózg zgubił jakieś bajty z danymi o zmianie kolorów opon ?
fitipaldi666
19.02.2011 11:01
Pytanie za 100 punktów .Zejdą poniżej 1:20 ? Nie dzisiaj jest za zimno może w poniedziałek
Sar trek
19.02.2011 10:58
Zapytajcie Pietrowa, czy: 1. Czy uważasz uatrakcyjnianie wyścigów poprzez KERS i ruchome tylne skrzydło za dobrą rzecz dla F1, czy może jest to trochę zbyt sztuczne? 2. Wyprzedzanie nie stanie się zbyt łatwe i wyprzedzenie kogoś na straci za bardzo na wartości? 3. gdyby sytuacja w Bahrajnie się niezmieniła, ale Ecclestone zdecydowałby się jednak na wyścig, to chciałby tam pojechać ? 4. Czy twoim zdaniem wyścig w Bahrajnie powinien się odbyć gdzie wokół ludzie walczą o demokrację i zniesienie dyktatury?
Campeon
19.02.2011 10:58
Nikt mi nie powie, że wielogodzinne przesiadywanie McLarena w garażu każdego dnia testów to normalna rzecz, którą mieli w planach. Coś musi być na rzeczy.
andy
19.02.2011 10:50
Jakieś innowacyjne podejście Mclarena do testów bolidu. Bardzo mnie denerwujące. Niech juz wyjadą z tego garażu!
Anderis
19.02.2011 10:36
Williams bardzo ładnie. Czas ustanowiony na 11-okrążeniowym stincie (nie licząc okrążeń zjazdowych i wyjazdowych). Ostatnie okrążenie stintu to 1:25.676, czyli wiadomo, że przejazd nie był robiony na supermiękkich oponach, bo tam czasy spadają znacznie szybciej. Kto wie, czy nie były to średnie opony. W dodatku przejazd został przerwany przez czerwoną flagę, mógł być jeszcze dłuższy. Nie sądzę, by bawili się w niedoważony bolid, zbyt dużo czasu stracili przez awarie w tym roku, by jeszcze marnować kilometry na pokazówki. Zresztą łatwiej byłoby przejechać po prostu symulację kwalifikacji.
mpluta2
19.02.2011 10:35
Może piąta tura testów odbyła by się na Monzie Pytania do Witalija: 1.Czy jest zadowolony z tegorocznego bolidu 2.Czy jest zadowolony że Heidfeld będzie jeździł w zastępstwie za Kubicę
Lipek
19.02.2011 10:00
Williams po raz kolejny mnie zadziwia..
adnowseb
19.02.2011 09:53
McLaren bez pomiarowego okrażenia. Czyżby jakieś kłopoty z bolidem ?
Sanki
19.02.2011 09:42
Pytanie do Witalija. 1 "Jakie cele stawia sobie na sezon 2011" 2 "Czy jest gwiazdą w swoim kraju" 3 Podłączam się pod innych, jak się zapatruje na sytuację w Bahrajnie, czy chciałby jakiś tor w zastępstwo, jeżeli tak to jaki :)
Wojtek
19.02.2011 09:36
Dzięki za wyjaśnienie.
archibaldi
19.02.2011 09:32
zapytajcie Petrova czy jego zdaniem nowa kierownica z dodatkowymi przyciskami wymaga 100% sprawnych palców obu dłoni
Qnik
19.02.2011 09:30
Jeśli chodzi i pytania do Pietrova, to w sumie chodzą mi po głowie dwa: 1. Czy problemy z niezawodnością, o których wspominał wczoraj, są związane cały czas z jednym elementem/podzespołem, czy pojawiają się w różnych miejscach? 2. O nowe opony, w odniesieniu do tego co powiedział Hembery (że supermiękkie takie właśnie miały być, tak niby prosili ludzie z F1, że niszczą się po 1-2 okrążeniach, jak niektórzy twierdzą), czy tak sobie to wyobrażał, co o nich sądzi? Można jeszcze podpytać o Bahrajn coś...
Erewej
19.02.2011 09:28
Pytania do W.Pietrowa - mam kilka propozycji : 1 ."Jak zapatruje się na nowego partnera. Czy będzie dobrym duszkiem w kolejnym sezonie i czy może liczyć na pomoc Nicka Heidfelda" 2. "Czy dzielenie się autem podczas dnia testów, jest dobrym rozwiązaniem - czy nie lepiej było by, aby każdy kierowca miał jeden dzień tylko dla siebie." 3. " Co mysli o sytuacji w Bahrajnie - czy jeśli wyścig się nie odbędzie wpłynie to pozytywnie czy negatywnie na zespoł LRGP." ;D
akkim
19.02.2011 09:28
A ja z innej beczki : Jak można spytajcie, czy to iż reprezentuje Go kobieta /jako manadżer/ daje więcej korzyści w relacjach z przedstawicielami innych kierowców, zespołów, czy jest to raczej korzyść wynikająca z dobrego wychowania aby kobiecie się nie narażać.
Kordas
19.02.2011 09:26
Zapytajcie Pietrowa o kwestię powrotu Kubicy: czy wg niego możliwe jest że kiedy Robert wróci to zastąpi właśnie jego a nie Heidfelda
adamcio45
19.02.2011 09:26
spytaj sie go czy bedzie u roberta w najblizszym czasie i czy sie z nim przynajmniej kontaktował . i jak tam hontakty z Quick nickiem :P
deeze
19.02.2011 09:24
Wojtek: Owszem, ja posiłkuję się autosportem. Sporo jednak info bierzemy także bezpośrednio z toru.
ahn
19.02.2011 09:22
Zapytajcie Pietrowa o to czy wg niego lepszy jest Alonso czy Hamilton (wiem, lamerskie pytanie, ale bardzo mnie interesuje jego zdanie w tej kwestii :P)
ciofu1
19.02.2011 09:22
Spytaj sie czy bez Roberta zespoł Renault Lotus bedzie tak sam silny jak zawsze? Czy jednak bedzie czegoś brakować
Campeon
19.02.2011 09:22
Generalnie tłumaczona jest relacja z Autosportu, a oprócz tego dodawane są komentarze Pawła i Łukasza prosto z toru (pogrubione).
Kubecks
19.02.2011 09:22
"Witalij, jakie są Twoje odczucia odnośnie auta? Czy czuć różnicę w prowadzeniu w porównaniu do testów w Walencji?/zeszłego roku?"
Damian375
19.02.2011 09:22
Pytanie do Witalija : Kto wydaje się szybszy Nick czy Robert :D ? Oczywiście wiem, że odpowie PR-owo, no ale zobaczymy Drugim pytaniem jest : Czy bolid wydaje Ci się dużo lepszy niż przed rokiem ?
Wojtek
19.02.2011 09:18
Czy wy to przepisujecie z autosportu i ich relacji z sesji? Odnoszę wrażenie, że tak.
akkim
19.02.2011 09:10
Jeszcze jedno, czy gdzieś prywatnie wbiło się Wam w uszy, Kto chętnie a Kto nie chce na Bahrajn wyruszyć ? up. Moje dwie minuty spóźnienia to przepaść w F1 ;)
tonybcc
19.02.2011 09:08
Ostatnie testy w Bahrain moga zostac odwolane http://www. autosport. com/news/ report.php/id/89563
flyz1
19.02.2011 09:05
Dzięki! Odwalacie na prawdę kawał dobrej roboty.
deeze
19.02.2011 08:56
@flyz1: ja komentuję z Polski, a chłopaki mają akredytację - Paweł na torze robi zdjęcia, Łukasz siedzi w centrum prasowym i daje mi insider's info.
F1_Wojtek
19.02.2011 08:51
No właśnie, może skołowaliby jakiś mały wywiad z kimś.....ze środowiska F1 :) byłoby fajnie :)
deeze
19.02.2011 08:48
Łukasz z Pawłem poszli teraz na padok, zobaczymy, czy uda im się coś dowiedzieć i z kimś umówić...
flyz1
19.02.2011 08:48
@komentatorzy Macie jakieś specjalne wejścia (gdzieś bliżej padoku, może sam padok) czy jak pozostali widzowie, siedzicie na trybunach?
F1_Wojtek
19.02.2011 08:46
Paweł i Łukasz dzięki za Waszą inicjatywę i zaje***biste starania z Waszej strony. Dlatego też przeniosłem się z innego konkurencyjnego portalu...co raz bardziej mi się tutaj podoba :) pozdrawiam Was tam na torze i pozdrawiam wszystkich tutaj przed monitorami.
akkim
19.02.2011 08:42
Serdeczne dzięki :)
krzysiu111
19.02.2011 08:41
Super relacja...fajnie by było gdyby to było w audio :D
Lukas
19.02.2011 08:40
akkim: 1. Na razie oznaczone były tylko full wety - na zielono. Widać to u nas w galerii a na torze jak jedzie bolid też widać. 2. Tak - brzmi nieco inaczej.
ahn
19.02.2011 08:32
Dzięki za informacje o Ferrari odnośnie stabilności.
Player1
19.02.2011 08:23
@up, up. Nic tylko czekać na wersje audio :)
pietrov8
19.02.2011 08:22
Bardzo fajnie to wygląda ;) Brawo F1WM!!
akkim
19.02.2011 08:20
Żart Lukas powiadasz, ja byłbym szczęśliwy, gdybym czytał coś takiego przez wszystkie wyścigi, a i życzę, co się stało "mini żartem" dzisiaj, było przyklepane, by stał się to zwyczaj. PS. 1. Czy "napisiki" na oponach sa widoczne z daleka? /typ miesznaki/ 2. Czy zauważacie, że silnik Reni inaczej hałasuje niż reszta?
Lukas
19.02.2011 08:09
akkim to taki nasz mini żart z rana :P
akkim
19.02.2011 08:01
8.30 - Jak przeczytałem komunikat, głównie pierwsze zdanie, dreszcz poczułem, testy dzisiaj czy to już ściganie.
Bambek
19.02.2011 08:00
http://f1tests.mine.nu/2011_1eng.php
Reczek89
19.02.2011 08:00
Witam. Na samym początku mam pytanko, może błahe ale podobno takie są najciekawsze ;) Otóż jak widzimy kierowcy (a na pewno RLGP) podczas jazd na bolidach mają numery kierowców. Pytanie brzmi czy jeżdżą jednym bolidem i zmieniają im te numery (co jest trochę bez sensu) czy w drugą stronę mają już swoje bolidy (to akurat na tą porę chyba jest jeszcze za wcześnie) Z góry przepraszam ale chyba po to są takie serwisy żeby się czegoś dowiedzieć. Pozdrawiam ;)