Witalij Pietrow specjalnie dla Wyprzedź Mnie!

W trakcie rozmowy z Rosjaninem udało nam się zadać kilka Waszych pytań
19.02.1116:37
Łukasz Godula i Paweł Zając
9860wyświetlenia

Witalij Pietrow po owocnym poranku na testach w Barcelonie odstąpił fotel w bolidzie Renault R31 Nickowi Heidfeldowi, przez co znalazł trochę czasu dla ekipy Wyprzedź Mnie! W trakcie rozmowy z Rosjaninem udało nam się zadać kilka Waszych pytań.

Witalij, przejechałeś dziś 61 okrążeń i wygląda to lepiej niż wczoraj...
Tak. Ważnym dla nas było, by przejechać dziś jak najwięcej kilometrów, ponieważ inżynierowie potrzebują cennych danych. Wczoraj faktycznie mieliśmy trochę problemów, jednak ostatecznie udało się je rozwiązać i dzisiaj mieliśmy dobry poranek.

Co możesz powiedzieć o niezawodności? Czy jak do tej pory jest ona dużym problemem?
Ciężko cokolwiek powiedzieć, ponieważ to ciągle nowy bolid, mamy wiele nowych części i to normalne. Po to są testy, by to naprawić.

Co myślisz o zmianach w tym sezonie. Nowe opony, KERS, ruchome tylne skrzydło...
Najważniejszą zmianą są nowe opony, pracują one zupełnie inaczej niż gumy Bridgestone. Oczywiście mamy też te nowe skrzydło i KERS, więc jesteśmy dość zajęci podczas jazdy. Jednak najważniejszą rzeczą są nowe opony.


Możesz jakoś porównać R30 do R31?
Ciężko je porównywać, ponieważ mamy inne opony. Naprawdę ciężko cokolwiek powiedzieć i myślę, że nawet Vettel by wiele nie powiedział.

Jakie cele sobie stawiasz w tym roku?
Trudno odpowiedzieć na chwilę obecną. Musimy pojechać na pierwsze GP a potem zobaczymy gdzie się znajdujemy. Z mojej strony mogę się tylko skupić na swojej pracy.

Jakie masz pasje poza wyścigami?
W zasadzie lubię wszystko, szczególnie jeśli ma silnik. Lubię rajdy jak i narty wodne, jednak muszę się skupić na swojej pracy.

Jak wygląda twój normalny, niewyścigowy dzień?
Głównie trenuję. W Formule 1 jesteś bardzo zajęty, masz wiele pracy do wykonania związanej z promocją i tego typu rzeczami.

Musiałeś przeprowadzić się do Wielkiej Brytanii, lubisz ten kraj?
Kraj jest fajny, jedynie pogoda nie jest za dobra. Jest tam też duże lotnisko, co mi bardzo pomaga.

Co myślisz o sytuacji w Bahrajnie, czy chciałbyś się tam ścigać?
Ciężko by się tam było teraz ścigać, gdy jest tam coś na kształt wojny, jednak szefem jest Bernie Ecclestone i on wie, co robić. Nie musimy się niczym martwić.

KOMENTARZE

51
NEO86
10.03.2011 03:00
Wywiad średnich lotów ale brawa za to że wykonaliście kolejny krok do przodu
koneserF1
21.02.2011 04:24
Mogliście spytać czy jest coś czego będzie się jeszcze uczył, w tym sezonie wszyscy zaczynają z tego samego punktu jeśli chodzi o zmiany regulaminy a on nie jest jedynym który do tej pory nie używał KERSu.
armi
20.02.2011 02:42
@Turbo: pytania też nie były zbyt wymagające... nie dowiedziałem się niczego wyjątkowego z tych wypowiedzi lub czegoś, czego bym nie wiedział wcześniej lub czegoś, czego nie ma już w internecie, aczkolwiek fajnie, że ludziom z Wyprzedź mnie! udało się z nim porozmawiać.
Turbo
20.02.2011 01:38
Czy ten człowiek jest aż tak głupi, czy nie umie wypowiedzieć chociaż jednego zdania, gdy udziela wywiadu? Przecież nie da się jego wypowiedzi czytać w ogóle. Cieszmy się z Witkiem, że ma duże lotnisko i musi skupić się na swojej pracy.
Sync
20.02.2011 09:36
duze lotnisko pomaga mu w lotach po świecie.. przecież nikt nie jeździ autem za ciężarówkami
gnt3c
20.02.2011 09:26
"Możesz jakoś porównać R30 do R31?" - przecież były testy starymi bolidami na nowych oponach, ja bym drążył ten temat w następnym pytaniu...
krzysiu111
20.02.2011 07:17
Bravo, bravo bravio
Przyrak
19.02.2011 10:21
Robicie super robotę!
xdomino996
19.02.2011 09:56
Jest tam też duże lotnisko, co mi bardzo pomaga”. rozwalił mnie ten tekst ciekawe w czym mu pomaga:D
wojo75
19.02.2011 09:19
Pełen szacun za realizację ostatnich testów...
errtu
19.02.2011 08:38
Witalij "muszę się skupić na swojej pracy" Pietrow :D
alienjam
19.02.2011 08:10
Fakt, może i pytania nie są zbyt wyszukane czy oryginalne ale co z tego ? Pierwszy wywiad takiego kalibru jest i tak ogromnym krokiem do przodu w Waszej działalności. Oby tak dalej. Mam nadzieję, że utrzymacie tempo rozwoju. Powodzenia i wytrwałości :) Wkładania pasji w to co robicie nie będę Wam życzył bo widać, że ją macie :)
Lukas
19.02.2011 08:06
Co do czeskich hokeistów :D tak to ja :P
Darth ZajceV
19.02.2011 08:05
Może nie tyle co się tłumacząc co tak bardziej edukacyjnie - jak ktoś chce się brać za krytykę, to niech to robi konstruktywnie, bo jeśli stać go tylko na stwierdzenie "jesteście śmieszni" to mogę tylko odesłać do konkurencji i kazać się pocałować w wiadome miejsce. Wiem, że wywiad nie jest najwyższych lotów, aczkolwiek Witia jest mało rozmowny i faktycznie kazano nam się bardzo streszczać. Postaram się, żeby następne były lepsze ;) Co do jego angielskiego to jak Oskana się dowiedziała, że jesteśmy z nad Wisły to od razu pytała czy czasem nie znamy rosyjskiego :P Czy pogadamy z kimś jeszcze to się dopiero okaże, bo nie wszystkie zespoły chcą udostępniać ludzi na sam na sam, a w dodatku terminarz może być już zapełniony. Na pewno będziemy kombinować ;) arahja - czekamy ;)
michael85
19.02.2011 06:23
Myślę że to dobry kierunek i krok naprzód. F1WM to najlepszy polski portal o F1 tworzony przez zapaleńców bez wielkiego wsparcia finansowego. Nie wiem o co Ci @nie(winny) chodziło ale pi...sz takie farmazony, że żal to czytać. Idź i zrób lepszy wywiad pokaż jaki to jesteś Figo-Fago.
Mexi
19.02.2011 06:01
Świetna sprawa z wywiadem za co wielka pochwała, natomiast co do samych pytań - można było zadać lepsze (tutaj podam tylko przykład pytań Damosa, których jednak parę zadaliście). Oczywiście piszę to z perspektywy czytającego - nie wiem jakie były warunki techniczne wywiadu. Możecie napisać jak to w praktyce wyglądało i jakie mieliście ograniczenia? EDIT: A może jest możliwość przemęczenia kierowcy pod koniec dnia testowego, gdy może mają mniej roboty na głowie?
Nirnroot
19.02.2011 05:58
To wyszukajcie jutro Jensa :D Rubens też będzie gadatliwy.
Lukas
19.02.2011 05:50
Tak, jego angielski jest niesamowicie słaby - to fakt. Menedżerka raczej nie przeszkadzała, sam Witalij nie jest rozgadany co można było porównać do Jensona, który odpowiadał na najbardziej frapujące pytania.
Ralph1537
19.02.2011 05:46
na wiekszosc odpowiedzial :"trudno cokolwiek powiedziec na ten temat.."
arahja
19.02.2011 05:25
f1 wymaga od kierowców i zespołów szybkości i precyzji, najwyraźniej takie same cechy muszą mieć dziennikarze :)) ale to są tylko testy więc podczas GP powinniście być już przygotowani :D
Damos
19.02.2011 05:19
Panowie, jeśli na wywiad jest 90 sekund, obok siedzi Herod-baba ze stoperem a Witja krzywi się na pierwsze kłopotliwe pytanie to już leci się po najprostszych...
Sar trek
19.02.2011 05:18
Fajny wywiad. Tylko niepotrzebnie połączyliście pytanie o KERS i ruchome tylne skrzydło z pytaniem o opony. Wtedy zawsze kierowcy mówią tylko o oponach. PS: Jutro też z kimś pogadacie ? Chociażby z jakimś mechanikiem czy lizakowym.
akkim
19.02.2011 05:09
Lukas >>> I swobody wielkiej też chyba nie było, jeśli się domyślam, Co zdjęcie ukryło ?
F1_Wojtek
19.02.2011 05:08
Wielkie gratki Paweł i Łukasz tak działają prawdziwi pasjonaci. Powiem szczerze, że zazdroszczę jak nie wiem co....Pozdrawiam Was tam w Barcelonie :)
mago
19.02.2011 05:06
czy angielski Vitka jest naprawdę na tak niskim poziomie XD "ciężko cokolwiek powiedzieć" i "ciężko cokolwiek powiedzieć" Ale za samą inicjatywę i wywiad wielkie szapo ba :)
Lukas
19.02.2011 04:59
Po prostu Witalij niezbyt lubi media :) Ciężko z kimś rozmawiać gdy Cie nie słucha/nie potrafi zrozumieć/nie potrafi odpowiedzieć :)
Nirnroot
19.02.2011 04:52
Jeju, ale burza w szklance wody. Nie wiem czy to Wasz pierwszy taki wywiad, czy nie, ale wiem z (miernego bo miernego) doświadczenia, że jak przychodzi co do czego, to nie tak łatwo zadać serię sensownych pytań, szczególnie bez przygotowania, nawet jeśli jest się pasjonatem i wie się o co pytać. Tak samo jak kierowcy, trzeba trochę testów, słabych czasów, żeby się poprawić. PS - Czasem to pytany zawodzi, a nie pytający; nie zawsze zrozumie, że niektóre pytania nakłaniają do bardziej 'wolnej wypowiedzi' niż do odpowiedzi na konkretne pytanie. "Jak się jechało" - jeden powie "Dobrze." a inny opowie ci przez dwie minuty co tam sie dziś działo w padoku, kwestia humoru/charakteru/szczęścia... Tak czy owak, dobry start :)
arahja
19.02.2011 04:50
bravo! bravo! bravo! świetnie się spisujecie, wyjazd na testy, własne fotki, wejście na padok, teraz wywiad z Witkiem. cały serwis jest świetny i bardzo profesjonalny. mam nadzieję że po zakończonych testach napiszecie trochę o kuchni waszego wyjazdu, jak się udało zdobyć akredytacje, jak wygląda praca dziennikarzy na torze, centrum prasowe, dojście do zespołów, kierowców i inne. pytania mało odkrywcze, odpowiedzi podobnie ale to nie zarzut. o nic innego nie można zapytać faceta który jeździ samochodem przez kilka godzin. żeby mieć dobry wywiad trzeba mieć nazwisko i kontakty. wierzę że i tego się dorobicie! dla takich newsów i relacji jestem w stanie zaakceptować wyskakujące reklamy, włączające się filmiki i inne sposoby zarabiania przez was pieniędzy (jeśli zarabiacie od kliknięcia na baner to dajcie znać chętnie wyklikam dla was wyjazd do Australii albo Malezji :p ). dajcie znać jak z angielskim Witka i rozwiejcie wszystkie plotki na ten temat. (jest tutaj taka opcja ukrywaj użytkownika... wiecie co? działa!)
deeze
19.02.2011 04:43
Tłumacz się? Czy ja się tłumaczę? Po prostu wszyscy mądrzejsi... :)
Karol26
19.02.2011 04:40
Elegancko panowie jestem pełen podziwu ;)
dragon92
19.02.2011 04:29
Było wiele lepszych propozycji na pytanie więc nie tłumacz się że takich nie było.
deeze
19.02.2011 04:28
DamianF1: zastanawiam się czego Ty byś się spytał, jak byś miał 5 minut. I po drugie - był czas, wystarczyło zaproponować pytanie, skoro miałeś lepsze propozycje :)
tommy_ray
19.02.2011 04:26
Gratulacje kolejnego kroku naprzód, dzięki Wam mamy informacje naprawdę z pierwszej ręki! Wysłannicy na torze, wywiady..Brawo!
mbwrobel
19.02.2011 04:24
Dajcie spokój. Sierota pewnie teraz ma satysfakcję, że ktokowiek przejął się tzw. "opinią" @niewinnego. Przecież to prawdopodobnie jakiś dwunastoletni frustrat, który nawet nie zajrzy na to forum. Będzie pozostawał w błogiej świadomości, iż dał popalić administracji serwisu, aż im w pięty poszło.
francorchamps
19.02.2011 04:23
No, to teraz Chłopaki z Hiszpani do Włoch zrobić wywiad z Robertem i będzie gitara ;) Ten na zdjęciu z fryzurą na Czeskiego Hokeistę to którys z Was? (bez szyderstwa) pozdro!
adnowseb
19.02.2011 04:22
Panie Łukaszu i Pawle bardzo udany wywiad.''zazdroszczę wam''Czekam na kolejne wywiady.A wyprzedz Mnie jest najlepszym portalem
marki
19.02.2011 04:13
@niewinny takimi komentarzami oraz własną postawą pokazujesz, że jesteś nadal [color=red] Nie pozwalamy tu obrażać innych uczestników dyskusji, nawet jeśli wyrażają się krytycznie o serwisie! //Damos [/color]
DamianF
19.02.2011 04:11
Fakt wywiad nie jest jakiś najwyższych lotów, ale wielkie brawa dla serwisu za kolejny krok na przód. Oby tak dalej panowie! :)
jacgod
19.02.2011 04:06
"Niewinny" nie ukrywaj sie pokaż swoje wywiady i osiągnięcia, nie bądź taki skromny pochwal się.Pewnie z Robertem i Levisem jesteś na "TY" :) Brawo dla serwisu, kolejny krok do przodu.
akkim
19.02.2011 04:00
W odpowiedzi na szyderstwo i sarkazm zarazem, może Nam niewinny wskaż krajową bazę, fachowców wielce biegłych w tejże tematyce, pewnie w kraju ich tłumy, wręcz pełne ulice. PS. Co do pytań, to przecież My ich autorami, komunikat był jasny: piszcie - zapytamy.
kamika
19.02.2011 03:58
Świetnie się spisujecie oby tak dalej! Super! :)))
cobra
19.02.2011 03:56
niewinny, to przenieś się na poważne serwisy, będzie weselej :)
Banditto
19.02.2011 03:54
Wszystko rozchodzi się o kasę... Ten serwis jest tworzony przez fanów dla fanów, a nie przez inwestora, który zainwestował kasę i chce czerpać zyski. Poza tym jeśli szukasz taniej sensacji to pomyliłeś adresy.
niewinny
19.02.2011 03:53
takimi wywiadami oraz kilkoma artykułami własnej roboty pokazujecie, że jesteście nadal śmiesznym serwisem o formule 1, który głównej mierze opiera się na zagranicznych artykułach, a niesiony jest przez fanów Kubicy, ps. szkoda tylko ze ten wywiad nie jest napisany wierszem.
Banditto
19.02.2011 03:50
Fajnie, że Witalij zgodził się z wami pogadać. Czyżby Nick nie miał czasu dla swoich Polskich fanów? ;-) Bo chyba z nim też mieliście zrobić krótki wywiad?
DamianF1
19.02.2011 03:49
Słaby wywiad , pytania i odpowiedzi te same co zawsze.
raafal
19.02.2011 03:49
Gratulacje :) bezpośredni wywiad to duży krok naprzód i to już na starcie sezonu, super. Oby tak dalej.
PatrykW
19.02.2011 03:46
Nom F1WM staliście się najlepszym serwisem o F1 w Polsce
Huckleberry
19.02.2011 03:41
Nie no tego się nie spodziewałem! :D Gratulacje, f1wm wyrasta na poważne medio (medium?) ;)
Krauza
19.02.2011 03:40
Możecie powiedzieć jak wyglądało wasze dotarcie do Witka? Musieliście się jakoś wcześniej umawiać? No i ślęczał nad nim spec od PR?
dragon92
19.02.2011 03:40
Wielkie G powiedział.