Michelin przedstawił plan refundacji biletów

15.07.0500:00
Michelin
689wyświetlenia

Grupa Michelin, we współpracy z Indianapolis Motor Speedway (IMS), organizatorem wyścigów Formuły 1 o Grand Prix Stanów Zjednoczonych, przedstawiła szczegóły procesu zwrotu kosztów biletów kibicom, którzy oglądali wyścig Formuły 1 w Indianapolis 19 czerwca 2005 r. Wszystkie bilety zakupione na ten wyścig podlegają refundacji.

Grupa Michelin zobowiązała się do zakupu 20 000 biletów na przyszłoroczny wyścig Grand Prix Formuły 1 w Indianapolis, które otrzymają fani tegorocznych zawodów. Szef Grupy Michelin w Ameryce Północnej, Jim Micali, wyjaśnił, że rozwój Formuły 1 w Stanach Zjednoczonych jest priorytetem Michelin, dlatego obecne działania firmy koncentrują się na popularyzowaniu tej dyscypliny sportu wśród amerykańskich kibiców.

Joie Chitwood, szef Indianapolis Motor Speedway, oświadczył, że IMS blisko współpracował z Michelin nad przygotowaniem jak najkorzystniejszej oferty dla kibiców i wyraził satysfakcję z przedstawionego projektu. Chitwood podkreślił ogromne zaangażowanie firmy Michelin w podnoszenie popularności wyścigów Grand Prix Formuły 1 w Stanach Zjednoczonych.

Michelin jest czołowym światowym producentem opon. Grupa Michelin produkuje, sprzedaje i promuje produkty i usługi w dziedzinie mobilności - są to opony do samolotów, samochodów, rowerów, sprzętu budowlanego i rolniczego, samochodów ciężarowych, motocykli i promów kosmicznych, a także przewodniki, mapy, atlasy i usługi internetowe (viamichelin.com). Siedzibą koncernu jest Clermont-Ferrand we Francji. Firma jest obecna w 170 krajach, zatrudnia 127 tysięcy ludzi i ma 74 zakłady produkcyjne w 19 różnych krajach.

Źródło: Michelin Polska