GP Włoch: wynik kwalifikacji

Kierowcy McLarena perfekcyjnie wykorzystali problemy Alonso
P.Kierowca (Nr)SamochódCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Część 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr.
1.L. Hamilton (4)McLaren MP4-272.1:24,21164.1:24,39431.1:24,0106
2. 1:24,211 6
4. 1:24,394 3
1. 1:24,010 6
15
2.J. Button (3)McLaren MP4-273.1:24,67252.1:24,25542.1:24,1336
3. 1:24,672 5
2. 1:24,255 4
2. 1:24,133 6
15
3.F. Massa (6)Ferrari F20126.1:24,88265.1:24,50543.1:24,2476
6. 1:24,882 6
5. 1:24,505 4
3. 1:24,247 6
16
4.P. di Resta (11)Force India VJM055.1:24,87563.1:24,34574.1:24,3044
5. 1:24,875 6
3. 1:24,345 7
4. 1:24,304 4
17
5.M. Schumacher (7)Mercedes F1 W0312.1:25,30247.1:24,67555.1:24,5405
12. 1:25,302 4
7. 1:24,675 5
5. 1:24,540 5
14
6.S. Vettel (1)Red Bull RB87.1:25,01179.1:24,68796.1:24,8026
7. 1:25,011 7
9. 1:24,687 9
6. 1:24,802 6
22
7.N. Rosberg (8)Mercedes F1 W034.1:24,68966.1:24,51547.1:24,8335
4. 1:24,689 6
6. 1:24,515 4
7. 1:24,833 5
15
8.K. Raikkonen (9)Lotus E2010.1:25,151510.1:24,74288.1:24,8555
10. 1:25,151 5
10. 1:24,742 8
8. 1:24,855 5
18
9.K. Kobayashi (14)Sauber C3113.1:25,31768.1:24,68389.1:25,1094
13. 1:25,317 6
8. 1:24,683 8
9. 1:25,109 4
18
10.F. Alonso (5)Ferrari F20121.1:24,17561.1:24,242410.1:25,6786
1. 1:24,175 6
1. 1:24,242 4
10. 1:25,678 6
16
11.M. Webber (2)Red Bull RB814.1:25,5561211.1:24,8099-
14. 1:25,556 12
11. 1:24,809 9
.
21
12.P. Maldonado (18)Williams FW348.1:25,103612.1:24,82010-
8. 1:25,103 6
12. 1:24,820 10
.
16
13.S. Perez (15)Sauber C3111.1:25,300513.1:24,9019-
11. 1:25,300 5
13. 1:24,901 9
.
14
14.B. Senna (19)Williams FW349.1:25,135614.1:25,04210-
9. 1:25,135 6
14. 1:25,042 10
.
16
15.D. Ricciardo (16)Toro Rosso STR716.1:25,7281115.1:25,3129-
16. 1:25,728 11
15. 1:25,312 9
.
20
16.J. d'Ambrosio (10)Lotus E2017.1:25,8341116.1:25,4088-
17. 1:25,834 11
16. 1:25,408 8
.
19
17.J. Vergne (17)Toro Rosso STR715.1:25,6491017.1:25,4418-
15. 1:25,649 10
17. 1:25,441 8
.
18
18.H. Kovalainen (20)Caterham CT0118.1:26,38211--
18. 1:26,382 11
.
.
11
19.W. Pietrow (21)Caterham CT0119.1:26,88711--
19. 1:26,887 11
.
.
11
20.T. Glock (24)Marussia MR0120.1:27,03910--
20. 1:27,039 10
.
.
10
21.C. Pic (25)Marussia MR0121.1:27,0739--
21. 1:27,073 9
.
.
9
22.N. Karthikeyan (23)HRT F11222.1:27,4419--
22. 1:27,441 9
.
.
9
23.P. de la Rosa (22)HRT F11223.1:27,62910--
23. 1:27,629 10
.
.
10
24.N. Hulkenberg (12)Force India VJM0524.-2--
24. -2
.
.
2

KOMENTARZE

66
pjcarp
09.09.2012 01:59
moglby Massa wygrac,Scumii drugi a trzecie miejsce dla kogos innego,na starcie Lewis blokuje Guzika i sie we dwoch eliminuja z wyscigu a reszta sama sie pouklada....:)
oxiplegatz
09.09.2012 12:39
D'Ambrosio nawet jeśli miał jakieś nadzieje na powrót do F1, to swoje szanse na to raczej już pogrzebał. No, chyba że w niedzielę czymś mnie zaskoczy... Albo jest za słaby, albo pojechał zbyt asekuracyjnie. A Romka z kokpitu Lotusa na pewno nie wyrzuci... Co do wyścigu to liczę na to że pierwsza trójka z kwalifikacji zamelduje się w komplecie jutro na podium.
Kamikadze2000
08.09.2012 10:00
Button jutro raczej nie da nikomu szans. Jak bolid będzie pracował, jak należy, jest poza zasięgiem. Oby Ferdek i RBR jak najwięcej nadrobili i żeby Felipe wreszcie powalczył o podium. :))
marios76
08.09.2012 09:36
@yaper A odważysz się napisać, że Massa jutro nie ma ŻADNYCH szans z McLarenami? Ja się odważę na takie słowa- jak pojedzie podobnie jak na Spa, zadba o niewielką stratę na początku, potem o opony... to może być ciekawie! On wie, że właśnie tu zdobyte punkty będą liczone potrójnie ;) Na cuda nie liczę, ale nie jest tak że dublet McLarena jest pewny. Alonso nawet startując z P3 pewnie rozwiał by nasze wątpliwości, szkoda faceta, bo nie ze swojej winy traci szanse na spokojne wygranie mistrzostw.
yaper
08.09.2012 09:19
Ciekawe, czy Massie uda się jutro osiągnąć podium. Takim sukcesem na włoskiej ziemi mógłby nieco zamydlić oczu szefostwu Ferrari w kontekście przyszłego sezonu. Liczę na dublet McLarena.
katinka
08.09.2012 09:11
@Simi, o Vettela, to wiesz, chodziło mi tak ogólnie, że potrafi walczyć na torze, ale i tez z trochę słabszym bolidem, po prostu lepiej od Webbera sobie z tym radzi, co zreszta w tym sezonie widać. A to, że Mark czasami potrafi być waleczny, to prawda i czasem nawet odważnie wyprzedza tam, gdzie inni tego nie robią. Pamiętasz, ten z zeszłego sezonu na SPA piekny i agresywny manewr na Fernando, i to bez DRSu, z prędkością chyba z 300 km/h przy Eau Rouge, to było coś. Ale to kierowca nie z mojej bajki, poza kilkoma takimi manewrami niczym sie nie wyróznia. Ale to tylko moje zdanie ;) Edit. A co do jutrzejszego wyscigu, to sama nie wiem, kto ma najwieksze szanse na zwycięstwo. Chociaz ja bardzo liczę na hat-trick'a Lewisa :) Ale to wszystko będzie zależało od tempa wyścigowego i zużycia opon. Niby na Monzy gumy tak sie nie zużywają, ale jazda na 1 pit stop, to pewno bedzie wyzwanie dla kierowców, 53 okrążenia i czołówka startuje na tej pośredniej mieszance. McLareny wydają się bardzo szybkie, Hamilton z rekordami w S1 i S2, prędkość MP4-27 tez niezła. Alonso z rekordem w S3, ale dopiero 12 w punkcie pomiaru prędkości. Więc duzo zależeć chyba będzie od tempa w wyścigu. Mysle, że niezłe miejsca w qualu Mercedesów, bo ani szybkością nie powalają, ani czasami w sektorach. Ale za to Vettel naprawdę chyba b.dobrze pojechał jak na ten bolid i tak szybki tor, bo na Speed Trap był na samym końcu, za nim tylko już HRT. A o Lotusie nie wiadomo co myśleć, po tak dobrym SPA, tutaj bolid wydaje sie słabszy, chociaż u Kimiego w wyscigu zawsze jest lepiej niż w qualu. Co dziwne, na Speed Trap Kimi był najszybszy, ale czasy w sektorach naprawdę słabe, więc te P7 na starcie, to chyba wszystko, co Fin mógł dzisiaj zrobić w tym bolidzie.
Simi
08.09.2012 08:28
@katinka Jeśli Vettel potrafi walczyć, to Webber tym bardziej. Australijczyk ma to do siebie, że jest bardzo walecznym i twardym zawodnikiem. Owszem, jest zwykle nieregularny, a w tym sezonie tym bardziej, ale waleczności nie można mu odmówić. Mnie uszczęśliwi tylko wygrana Lewisa, albo Fernando, czy Kimiego.
katinka
08.09.2012 08:18
@marla, nie wiem za bardzo, co to jest ta buńczuczność, ale chyba nic dobrego ;P Pewno jestes lepszym kibicem ode mnie, że tak na to patrzysz, ale każdy kibicuje inaczej, a McLaren mnie trochę po tym SPA wkurzył. Wiem, że to nie wina Jensona, ale jakos go bardzo utożsamiam z tym zespołem, chyba nawet bardziej niż Hamiltona. Mnie tam najbardziej uszczęśliwi tylko zwycięstwo Lewisa, ale ucieszyłabym sie też, gdyby na P1 skończył wyscig np. Schumi, Kimi czy Filipek, którego mi troche szkoda. A co do RBR, to wolałabym zwycięstwo czy podium Seby, który potrafi walczyc, niż Webbera. A jutro niech po prostu wygra lepszy :) Pozdr PS. Wiesz, podczas tej naszej dyskusji tak trochę głupio nawet mi sie zrobiło, że taki ze mnie kibic, więc może jeszcze nie jest ze mną tak całkiem źle i na razie smażyć się w piekle razem z LH nie będę? ;)
punksnotdead
08.09.2012 07:45
Mam nadzieję, że jutro pierwsza trójka będzie wyglądać dokładnie tak samo. :)
Simi
08.09.2012 06:45
@marla Tak, nie przeczę, że radził sobie ładnie. Jechał naprawdę nieźle, ale wydaje mi się, że w Monzy może mu być jeszcze trudniej. Liczę na to, że będzie w zasięgu Alonso.
marla
08.09.2012 06:41
@Simi Pomógł pomógł, ale trzeba przyznać, że radził sobie ładnie m.in. Mistrzem. Jak na "nieradzącego sobie w środku stawki" ;) Mimo stosunkowo małej prędkości maksymalnej chytrze znalazł sobie sposób na efektywne wyprzedzanie. Nie to, że mu kibicuję, martwię się bardziej, że może mimo wszystko być groźnym rywalem. Na starcie nie będzie miał łatwo z Majkelem na przedzie. A ja będę trzymac kciuki za Buttona żeby na prostej chociaż zrównał się z Lewisem coby ten nie zamknął go przed pierwszym zakrętem. @katinka Hehe, no coś w tym stylu. O pewnego rodzaju buńczuczność mi chodzi. I u niego i u Ciebie. :P Ehhh ja tam będę się cieszyć jakby wygrał HAM, w końcu dalej to punkty dla Maca. Będę się cieszyć jakby wygrał Alonso, Kimi, Majkel, Massa czy Rosberg... O Jensonie nie wspomnę już. Jedynie zwycięstwo RBR mnie nie usatysfakcjonuje...
zefu
08.09.2012 06:10
[quote="MairJ23"]@zefu panowie na SPEED TV tez o tym mowili - "they were using their partner's tow" i ni ejest to zabronione a tak na dobra sprawe interesuje mnei ile mozna tak ugrac i jak to moze byc po .3 sek to czemu inni tak nie robia.[/quote] Myślę, że gdyby qual trwał godzinę i nie byłoby takich ograniczeń z oponami, to częściej mielibyśmy takie obrazki. Tymczasem podczas takich manewrów, jeśli jeden z zawodników celowo pomaga drugiemu, niszczy tym samym swoje okrążenie, a co za tym idzie niepotrzebnie zużywa opony etc. No i traci czas, co przy 10 minutowym Q też nie jest dobre. Dodatkowo wypadałoby się też dobrze zgrać na odpowiedniej prostej, która też musi być odpowiednio długa. Takie tam.
katinka
08.09.2012 04:28
@Simi, wiem o tym, przecież nie odejmuję Buttonowi umiejętności, chociaz uważam, że to Lewis ma wiekszy talent. O tym oszczędzaniu opon przez Buttona to juz krążą legendy, jak jest naprawde, to pokazała pierwsza połowa sezonu, że nie zawsze to prawda, zalezy po prostu od bolidu i ustawień. Ja mam nadzieję, że Hamilton wygra ten zespołowy pojedynek, bo że poradzi sobie z Massą, to nie watpię. A co do ALO, to On zawsze dobrze startuje, więc na pewno kilku łyknie przed sobą, może nawet i powalczy o podium. Bo watpie, aby za kimś utknął, przeciez jest na tym torze bardzo szybki. Popatrz, zawsze wiesz mnie dziwiło, gdy kierowcy mówili, że byli szybsi tam od kogos, tylko utknęli za tym kimś na torze. Ale jak utknęli, to chyba nie byli szybsi, albo po prostu nie chceli spróbować wyprzedzić. @marla [quote]Trochę zabawne to, zaczynam dostrzegać zależność: jaki kierowca, taki jego kibic. ;)[/quote] Chcesz powiedzieć, że jestem taka sama jak Lewis? Fajnie :P @marla, tak, mam bardzo żal do McLarena, ale wiem, że to nie wiem Buttona. Chociaż może jak po tym SPA byłam zła, to czasem irracjonalnie trochę tak uważałam, nie wiem czemu. Ale nic nie poradzę, przykro mi, może jestem złym kibicem, czy osobą, ale tak jak Ty im obu już teraz nie potrafie kibicować, kiedyś tak. Nie zyczę Jensonowi źle, żadnemu kierowcy tak nie życzę, po prostu zwyczajnie nie chcę, aby był przed Hamiltonem, aby był lepszy od niego. Ale jak tak się by stało, to no cóż trudno, szczęśliwa nie będę, ale takie sa czasem wyścigi i tyle.
akkim
08.09.2012 04:21
Qual mógłby być lepszy lecz w głowę zapadnie, kiedy u Lewisa bok zbliżyli ładnie ;) Mobil 1 Mercedes-Benz
FAster92
08.09.2012 04:20
@Asmodeus Choćby powtórka z 2011 jak to Alonso zaraz na 1 zakręcie był pierwszy.
Aeromis
08.09.2012 04:03
@zefu [quote]A co myślicie o tym, co robiło Ferrari z tym wypuszczaniem bolidów jeden za drugim, które potem "pomagały" sobie na prostych jadąc za sobą w tunelu aerodynamicznym (...)[/quote] Ferrari tak już robiło czasem i w poprzednim sezonie, w tym to norma.
Simi
08.09.2012 04:01
@marla Na Spa, owszem, nie ujmuję mu nic, ale na pewno karambol dużo pomógł Vettelowi. A ja w Alonso też wierzę i liczę na fantastyczny wyścig w jego wykonaniu. Ma mocny bolid, jest świetnie dysponowany i mam nadzieję, że będzie w stanie zrobić kolejną rzecz, która udowodni, że jest wielki. @AleQ Też po cichu liczę na powtórkę z Walencji, ale tak baardzo po cichu. Jest masa szybkich bolidów i awans może być utrudniony. @Asmodeus Liczę na to, że mówisz prawdę :)
IceMan11
08.09.2012 04:01
@Viewer Trzeba było tak od razu ;D Moim zdaniem Lewis jest od Jensa szybszy tylko w kwalifikacjach. Strata (jak na tegoroczną Monze) była spora, ale Jenson jeździ lepiej w wyścigu i tam upatrywałbym jego szans. Może być jak w Australii :) @MairJ23 Button wszedł w tunel Vettela i powiedział, że bardzo dużo mu to dało.
marla
08.09.2012 03:45
@katinka Głupie to może nie jest, ale dziwne na pewno. Rozumiem, że z jakiś tam swoich powodów masz żal do ekipy McL, ale nie widzę powodów, aby mieć jakiś problem do Buttona. Cóż złego uczynił Lewisowi, aby mu źle życzyć? Ja życzę im, aby oba McL dojechały na metę na P1 i P2, bez różnicy w jakiej kolejności. Oczywiście wolałabym, aby to Jenson wygrał, ale mam tę racjonalną świadomość, że Lewis jest szybszy i pierwsze co zrobi to zapewne ucieknie na starcie i jeżeli nic sam nie sknoci, nie sknocą mu również mechanicy przy pitstopie, to ma wielkie szanse na wygraną. Zwłaszcza, że widać, że jest poważnie zmotywowany. Trochę zabawne to, zaczynam dostrzegać zależność: jaki kierowca, taki jego kibic. ;) Co do Alonso, ja w niego nigdy nie zwątpię. Nie bez powodu uważam go za najlepszego aktualnie kierowcę. Da radę. :) Myślę, że w pierwszej 5 się znajdzie na pewno, o ile nie na podium. Mam obawy, że Vettel może przebić się wysoko. Niby RBR nie jest szybki i proste Monzy mu to będą komplikowały, ale już na Spa pokazał, że potrafi.
AleQ
08.09.2012 03:44
Najważniejszy będzie start, jeśli ALO nie skończy jak na Spa i wystartuje dobrze, to jest szansa na podium.Z wyprzedzaniem raczej nie powinno być problemu. Marzy mi się powtórka z Walencji ,ale McLareny raczej się nie popsują :P Po cichu licze na Baby, który jest w dobrej formie :) @Damian Hamilton miał źle skrzynie ustawioną, dlatego utknął za MSC, Ferrari jest całkiem niezłe na prostych ,więc replay z 2011 raczej mu nie grozi.
damian8126
08.09.2012 03:42
@Asmodeus MSC vs HAM w poprzednim sezonie na Monzy - też były dwie strefy i co? :D A Ferrari nie należy do najszybszych bolidów na prostej na tym torze.
Asmodeus
08.09.2012 03:40
@Simi A za kim on ma utknąć, no proszę Cię ;)) Z dwiema strefami DRS ? :)
Simi
08.09.2012 03:36
@katinka Zmartwię Cię. Button ma spore szanse na zwycięstwo. Zależy od tego jak potraktuje opony w porównaniu Lewisa, ale ja myślę, że jeśli Hamilton nie uwolni się od Buttona na początku, może być ciężko. Co nie oznacza, że nie podoła. Wręcz przeciwnie - ma duże szanse i będę trzymał za to kciuki. Czy Alonso łyknie McLarena? Gdyby startował z P5, byłbym skłonny tak powiedzieć - że ma na to szanse. Jako, że jednak startuje z P10, trzecie miejsce jest jego maksimum. A szkoda, wielka szkoda. Była ogromna szansa na zwycięstwo przed Tifosi, zrównanie się z Mansellem... ach, przepadło. Mam nadzieję, że Fernando dobrze rozegra start i nie utknie za nikim wolniejszym. Jeśli na pierwszych zakrętach i starcie odrobi straty, a czołówka nie ucieknie, będzie optymistycznie. Ale równie dobrze może za kimś utknąć.
Viewer
08.09.2012 03:28
@IceMan11 Może ujmę to tak - Alonso jest moim ulubionym, a Lewis jest po prostu jeszcze szybszy od Buttona :) Oba McLe sa niezle, ale jednak Ferrari łyknie. łyknie ich* ;)
MairJ23
08.09.2012 03:21
@zefu panowie na SPEED TV tez o tym mowili - "they were using their partner's tow" i ni ejest to zabronione a tak na dobra sprawe interesuje mnei ile mozna tak ugrac i jak to moze byc po .3 sek to czemu inni tak nie robia. Jutro ze sprawnym bolidem ciekaw jestem jak daleko wyskoczy Alonso - czy bedzie na P5 po 3cim zakrecie ? Pewnie nie bo zatrzyma sie na "nieprzepuszczajacym" Michale :)
Asmodeus
08.09.2012 03:16
Chyba nie doceniacie potencjału bolidu czerwonych na ten weekend :) Massa jak dobrze wystartuje to może nawet łyknąć oba McLareny :) Wiem że zaraz zostanę obrzucony błotem za taką wypowiedź ale to taka opcja nie jest całkowicie wykluczona :) Wystarczy że Massa utrzyma dobre tempo i oba Maki mogą mieć z nim problem (nie twierdzę że Massa ma szansę wygrać jutro wyścig), w waszych głowach wciąż tkwi obrazek Massy wypadającego poza dzięsiątkę w wyścigu ale ja patrzę na niego inaczej pamiętając o tym że jeszcze tydzień temu z 14 pola potrafił awansować na 5 po nie do końca wesołym wyścigu...;))
katinka
08.09.2012 03:03
@marla @Simi Tak, Buttonowi. Wiem, że to głupie, chciec, aby w wyścigu jesli juz, to ktos inny był przed Lewisem, niż jego kolega zespołowy, bo kibicując McLarenowi powinnam kibicować też JB, ale chyba jestem wredna i nie mogę po prostu. Mam nadzieję, że jutro zaraz po starcie Lewis utrzyma prowadzenie, a co będzie dalej i walka o co, zobaczymy. A kiedy było to przepuszczanie przez kierowców Ferrari? Bo ja tylko widziałam wtedy, gdy Alonso przepuścił w Q3 Felipe pod koniec tego pierwszego, szybkiego okrążenia, ale wtedy już chyba zaczęło mu się cos psuć w bolidzie.
zefu
08.09.2012 02:57
@IceMan11 no tak tak, nie jest zabronione, ale dosyć ciekawie to zagrali. Co prawda nie zadziałało, bo potem Massa sam wykręcił jeszcze lepszy czas, ale widać, że coś takiego im w głowie świtało
IceMan11
08.09.2012 02:53
@zefu Również to zauważyłem, ale w końcu zabronione to nie jest.
zefu
08.09.2012 02:50
A co myślicie o tym, co robiło Ferrari z tym wypuszczaniem bolidów jeden za drugim, które potem "pomagały" sobie na prostych jadąc za sobą w tunelu aerodynamicznym i przepuszczając się tuż przed zakrętem? Chyba ze dwa razy coś takiego zrobili, co zauważyli komentatorzy SKY, kwitując potem, że Ferrari chyba przedobrzyło z tą "strategią".
IceMan11
08.09.2012 02:43
@Viewer Dziwne, że Button jest twoim zdaniem mniej pewnym graczem do pudła niż Alonso... Zdziwisz się jak ten gość jutro wygra - Jenson.
Simi
08.09.2012 02:37
@katinka No tak, Hamilton pojechał fantastyczne okrążenie. Wyścig powinien być ciekawy na pewno także ze względu na Alonso. Myślę, że przy sprzyjających warunkach może być na podium. [quote]no i że Lewis sie nie da takiemu jednemu...[/quote] Myślisz o Buttonie?
marla
08.09.2012 02:36
@katinka Buttonowi? :P
m3nel23
08.09.2012 02:31
@michal5 Ale Mclaren jeszcze szybszy !:)
katinka
08.09.2012 02:24
@Simi, też na tą walkę i emocje bardzo czekałam, ale jak zobaczyłam, że przed końcówką swojego szybkiego okrążenia ALO przepuszcza Massę, to wiedziałam, że coś jest nie tak. Trochę zabrakło tej walki o PP na setne i tysięczne sekundy, Alonso był naprawdę bardzo szybki, ale to pierwsze kółko Hamiego było niesamowite i już. Widac, że Mercedes też coś chyba poprawił, może mają ten nowy DDRS tak jak gdzieś czytałam, więc Schumi tez może jutro w tej walce się liczyc. Ciekawa jestem, co tam sie stało w Lotusie, co powie Kimi. Wczoraj mieli przecież niezłe prędkości, a na SPA mieli dobry bolid, a to nie są podobne tory? Zobaczymy co jutro się stanie, ale mam nadzieję na duzo walki i mega ciekawy wyścig, no i że Lewis sie nie da takiemu jednemu...
adnowseb
08.09.2012 02:22
@Reyon Alonso będzie przed Massą i to po kilku pierwszych okrążeniach.
Viewer
08.09.2012 02:22
Ach, szkoda Alonso. Ciekawe, co nawalilo, akurat w Q3 -.- Patrzac jednak na ustawienie na starcie, to licze, ze spokojnie Alonso skoczy 3-4 oczka do przodu, a ze pokazywali w weekend swietne tempo, to bez problemu bedize gonil czolowke, moze poza Hamiltonem. Podium jest jak najbardziej do wziecia, w sumie procz Lewisa to Fernando jest drugim najpewniejszym typem na pudło. Na wygrana juz nie, ale nigdy nic nie wiadomo :) No i mam nadzieje, ze tym razem juz start bedzie normalny, a nie jakies karambole z udzialem 20% stawki.
adnowseb
08.09.2012 02:20
Nie myliłem się @Yurek co do J. d'Ambrosio. Marny kierowca w ''super''bolidzie. Szkoda mi P. di Resty. Bez kary naprawdę mogło byc dobrze.
Reyon
08.09.2012 02:08
Massa nie będzie mieć okazji przepuścić Alonso bo będzie przed nim wystarczająco dużo ;] no a Vettel zmniejszy stratę do Fernando i pewnie będzie na podium, a wygra mam nadzieje Hamilton albo Button.
Simi
08.09.2012 02:06
@michal5 Też wierzę w Alonso, też uważam, że jest najlepszy, ale nie przesadzajmy. Lewis będzie kontrolował ten wyścig, a Fernando? Cóż może bidula zrobić, może jakieś 3-4 miejsce jest do ugrania, ale to tyle.
adamyo
08.09.2012 02:00
THC 303 Jezeli Alonso bedzie wysoko
michal5
08.09.2012 02:00
Alonso jutro wygra jest szybki
damian8126
08.09.2012 01:55
@THC-303 Jaką śpiewke człowieku ,powiedziałem że jeśli będzie jechał dobrze i Alonso będzie pare pozycji za nim to nawet wtedy na pewno go nie puści.Rozumiem jak on będzie jechał jedną pozycje przed nim to tak.
THC-303
08.09.2012 01:52
@damian8126 Skończ już tę śpiewkę którą serwujesz od wczorajszych treningów, ok? Gdyby nie jeździł jak ofiara przez pół sezonu teraz miałby szanse na zwycięstwo, a tak grzecznie przepuści Fernando. Chyba, że będą coś grzebać przy bolidzie i Alonso wystartuje z PL, wtedy może (czy na pewno?) nie dogoni Massy. [quote]Jezeli Massa nie bedzie mial okazji by przepuscic Alonso to nie bedzie staral sie tego zrobic[/quote] Jeżeli Massa nie będzie miał okazji by przepuścić Alonso to postara się o taką okazję
adamyo
08.09.2012 01:50
@damian8126 dokladnie Jezeli Massa nie bedzie mial okazji by przepuscic Alonso to nie bedzie staral sie tego zrobic
Simi
08.09.2012 01:48
@katinka No własnie. Liczyłem na zażartą walkę między Fernando, a Lewisem - jechali bardzo dobrze dziś i to oni byli najszybszymi zawodnikami. Fakt, że ciężko przewidzieć, który byłby szybszy, ale jednego jestem pewien - Fernando byłby najniżej na P2. Tempo zdecydowanie o tym mówiło. Vettel całkiem ładnie, Webber bardzo zawiódł. Szkoda mi gościa. Jutro będzie niesamowity wyścig, wiele zależy od pierwszego zakrętu. Jeśli tam Alonso sporo awansuje, a Lewis zachowa prowadzenie, powinno być ok.
damian8126
08.09.2012 01:44
@IceMan11 A skąd jesteś taki pewien.Jeśli Massa będzie walczył o zwycięstwo a Alonso będzie daleko za nim to na pewno nie będzie go puszczał.
katinka
08.09.2012 01:44
Wspaniały wynik Lewisa, super okrążenie, najlepszy czas tego weekendu, perfekct. Może Alonso by go pobił, a może i nie, szkoda tej awarii Fernando, bo trochę właśnie tych emocji zabrakło i się nie dowiemy. Cieszy też dobre miejsce na starcie Massy i Schumiego, no i Kamui w pierwszej dziesiątce. No i bardzo szkoda Hulka i tej awarii, miał szansę na kolejny dobry wyścig. Vettel też niezłe okrążenie pojechał jak na bolid, któremu brakuje prędkości, On i Webber to przepaśc. Z d'Ambrosio przypuszczałam, że tak będzie, ale dziwi tak daleka pozycja Kimiego. Zapowiada sie naprawde ciekawy wyścig.
Simi
08.09.2012 01:43
@adamyo Ja również tak sądzę. 164>35, widać, że Massa szans na tytuł nie ma żadnych. Tak więc ja również sądzę, że Massa przepuszczałby Alonso. Liczę na mocny wyścig w wykonaniu Fernando. Na starcie i T1 można dużo zyskać - jeśli znów go ktoś nie stuknie, może sporo wówczas awansować. Tempo Ferrki na długich dystansach jest mocne, więc może jeszcze i pudło będzie realne. Ale to za mało - on zasługiwał na więcej.
IceMan11
08.09.2012 01:40
@adamyo Tak, uważam, że w takiej fazie mistrzostw Massa będzie musiał oddać pozycję Alonso.
villy
08.09.2012 01:37
Jeśli chodzi o Webbera to w sumie on nigdy nie był mocny na tym torze. 3 razy punktował:6, 7. i 8. I zaledwie średnia 1,10 punkta na wyścig. A średnia pozycji na starcie 10,80.
adamyo
08.09.2012 01:36
IceMan11 Uwazasz ze Massa nie moze skonczyc wyscigu przed Alonso.
Simi
08.09.2012 01:36
Jeśli Alonso wystartuje z P10, są szanse nawet na podium. Większość bolidów przed nim nie ma takiego tempa, a miło będzie oglądać przebijanie się do przodu przez Fernando. Niestety, już drugi raz z rzędu pech - i przewaga znów stopnieje, znów nie z winy Alonso.
Aeromis
08.09.2012 01:35
Uparcie potwierdziły się wyniki z t2 i t3, Monza :) Szkoda HUL i ALO, także KOV był przez pewien czas blisko wejścia do q2. W sondzie "Kto będzie najmocniejszy po przerwie letnej?" zagłosowałem na McLarena i póki co sie sprawdza, choć i tory na pewno im pasują. Atak McLarena może jeszcze wywrócić generalkę do góry nogami. Największa według mnie sensacja (pomijając ALO z problemami) to KAR>DLR, chyba ostatnie czego można by się spodziewać. Bardzo ładnie MAS, jednak on na Monzy potrafi więcej - jak w Monaco.
IceMan11
08.09.2012 01:32
@THC-303 Wypluj te słowa! ;) Ferrari miało najszybszy bolid i pewne spore punkty, ale peszek spotyka także tych co mają sporo szczęścia. Tak szanse na spore punkty nadal są, ale nie tak pewne jak po starcie z 1-szej linii.
Angulo
08.09.2012 01:30
@michal5 Ja nawet myślę, że Alonso skończy na podium.
LH85
08.09.2012 01:29
błąd w wynikach, Ham miał końcówke .010
michal5
08.09.2012 01:29
jutro będzie ciekamy wyścig. mam nadzieje ze alonso na starcie wyprzedzi 3-5 kierowców i będzie walczył
villy
08.09.2012 01:25
Najlepszy wynik Massy od Gp Kanady 2011. Poza tym od czasu sezonu 2008 lepszy lub taki sam wynik miał tylko w: Gp Bahrajnu, Niemiec, Włoch 2010.
KITT
08.09.2012 01:25
hamilton nie miał przypadkiem końcówki czasu .010?
FAster92
08.09.2012 01:25
Ewidentnie Alonso miał problemy, niestety McLaren wykorzystał zaistniałą sytuację, szkoda, ze Fernando przydarzyła się taka sytuacja, bo na pewno walczyłby o P1 w tych Q.
THC-303
08.09.2012 01:24
Tylko jedną? Felipe to się teraz powinien zastanowić czy zająć się Makami czy Vettelem na T1 (bo wszystkimi na raz się raczej nie da) :P Alonso jeśli będzie miał udany start i żadnych problemów może dojechać do P4 i zrobić piękny manewr na bejbi. Mercedesy raczej sie liczyć nie będą, Lotus też nie błyszczy, ale myślę że Kimi załapie się na pierwszą piątkę, Vettel tym bardziej. Możliwe, że wielkich zmian w punktacji nie będzie, poza osłabieniem pozycji Webbera.
IceMan11
08.09.2012 01:23
@FelipeF1. Pff... Alonso ma już 1 pozycję gratis.
FelipeF1.
08.09.2012 01:21
Brawo Felipe oby tak dalej :D
YAHoO
08.09.2012 01:19
Porażka, bo miał problemy z bolidem
Amalio
08.09.2012 01:19
Wynik Alonso to jakaś kompletna porażka. d'Ambrosio trochę mnie rozczarował, ale zbyt wiele się po nim nie spodziewałem.