BMW nie odpuści mimo dużej przewagi nad Renault

Rampf: "Jesteśmy w komfortowej sytuacji, jednak nie możemy pozwolić sobie na odpoczynek"
10.08.0714:49
Konrad Házi
2554wyświetlenia

Dyrektor techniczny zespołu BMW Sauber - Willy Rampf powiedział, że niemiecka stajnia nie może pozwolić sobie na odprężenie w walce o trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów.

BMW na sześć wyścigów przed końcem sezonu ma bezpieczną przewagę nad Renault po tym, jak w większości wyścigów było w stanie pokonać aktualnych mistrzów świata. Stajnia z Hinwil zanotowała na Węgrzech swój najlepszy jak dotąd rezultat i ma 71 punktów, podczas gdy ich Francuscy rywale mają tylko 33.

Pomimo sporej przewagi Rampf uważa, że zespół nie powinien zwalniać tempa: Renault zdobyło jeden punkt, a my zdobyliśmy dziesięć. - powiedział na oficjalnej stronie BMW Sauber. Różnica jest dość duża. Jesteśmy w komfortowej sytuacji, jednak nie oznacza to, że możemy pozwolić sobie na odpoczynek. Wszystko, czego nauczymy się w tym sezonie pomoże nam w przyszłym.

W tym roku nieustannie się rozwijamy, posuwamy się do przodu małymi krokami, ponieważ nie możemy sobie pozwolić na stanie w miejscu. - dodał Rampf. Presja jednak pozostaje w zespole, ponieważ udajemy się na wyścigi z celem osiągania jak najlepszych rezultatów, a nie tylko w celu bronienia pozycji w klasyfikacji konstruktorów.

Źródło: Autosport.com

KOMENTARZE

10
JaJacek
11.08.2007 03:25
Gdyby Reno miało kierowców na poziomie Kubicy i Heidfelda, mogłoby sie okazać, że osiągi teamów są na chwilę obecną bardzo porównywalne.
James Bond
10.08.2007 07:01
Oj, gadać to sobie może inż. Rampf. BAR-Honda po 2004 też zapowiadał ten ostatni skok. Chociaż na plus trzeba BMW-Sauber zapisać, że nie są buńczuczni. Widzi mi się, że w przyszłym sezonie nie ruszą się z miejsca, ktoś ich przegoni i przez to będzie wyglądać, że spadli. Obecny koncept bolidu, rozwijany od 2004 roku to nie jest materiał na mistrza i nie będzie. Bez "czystej kartki" będzie kicha. McLaren zmienił zeszyt po MP4-17, Williams po 2005 roku i wciąż się siłują z trudnościami, ale gdyby szli w zaparte w tamte projekty, to by ich już nie było. Red Bull zrobił woltę po RB2, tylko takie zespoły jak Toyota i Spyker tkwią w starych projektach. Koniec końców jestem święcie przekonany, że np. pod koniec przyszłego sezonu będziemy mieć w BMW-Sauber rewolucję projektową. Właśnie po to by zrobić ten ostatni krok.
akkim
10.08.2007 06:40
Ale dołożył do pieca newsa!!
Ave
10.08.2007 05:40
BMW nie odpusci, a jest jakis zespol, ktory odpuszcza ehe ehe. Przydalby sie jakis znak zapytania, wiec stawiam: ?
gnt3c
10.08.2007 05:05
LowR zgadzam się...poza tym kto wykorzystuje przerwę wakacyjną w trakcie sezonu na odpoczynek...tego doganiają teamy z tyłu...na odpoczynek będzie chwila po sezonie....odpocząć mogą kierowcy ale nie dział techniczny, którego owy Pan jest w tym artykule rzecznikiem...artykuł jak najbardziej na czasie...bo juz się bałem że bmw nic nie robi w trakcie przerwy ;D
sobczak
10.08.2007 03:36
LowR wiem co to motywacja bo sam uprawiam sport tylko żę nieco inny niż F1 :P
mkpol
10.08.2007 01:55
wątpię :-)
LowR
10.08.2007 01:52
a słyszał Pan Aquos i Pan sobczak kiedyś o motywowaniu zespołu?
sobczak
10.08.2007 01:49
no tak gada bo musi, nic ciekawego
Aquos
10.08.2007 01:20
To trochę taki news o niczym... Cóż, w F1 sezon urlopowy w pełni :)