Ecclestone: Robert Kubica jeździłby teraz w Ferrari

Brytyjczyk ponadto wypowiedział się na temat przyczyny słabej formy włoskiej ekipy
11.03.1215:40
Mateusz Szymkiewicz
9496wyświetlenia

Bernie Ecclestone jest zdania, że gdyby nie ubiegłoroczny wypadek Roberta Kubicy, to ten ścigałby się teraz dla Ferrari.

Brytyjczyk wytłumaczył swoje zdanie tym, iż obecnie na rynku transferowym nie byłoby lepszej alternatywy dla stajni z Maranello.

Myślę, że dla nich [Ferrari] to kwestia dostępnych opcji - powiedział Ecclestone. Który z osiągalnych dla nich kierowców jest lepszy od Massy? Jestem przekonany, że Robert Kubica jeździłby teraz w Ferrari, gdyby nie ten straszny wypadek podczas rajdu.

Szef Formuły 1 również postanowił bronić szefostwa włoskiej ekipy, którą obwinia się za słabe wyniki na torze. Problemy Ferrari nie mają nic wspólnego z kierownictwem. Problem leży po stronie technicznej. Zamiast kogoś wyrzucać, powinni kogoś zwerbować: Adriana Neweya.

Źródło: onestopstrategy.com

KOMENTARZE

53
mamek
26.03.2012 10:06
zawiodles moja zone.ogladala kazdy wyscig.teraz czeka kiedy wrociskkz.siedziala w twoim bolidzie,w w-wie. kupila nawet "honde-2000s" ale jej zapal slabnie,wracaj!!!!maciek
dreyan
14.03.2012 09:26
nowe doniesienia w sprawie Kubicy?? http://www.rallyonline.pl/index.php?1&modex=pnews&&s=36114 zdjęcia Kubicy https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/421595_225933084170900_100002626315943_399989_1216798195_n.jpg http://4.bp.blogspot.com/-Pkng9AuMON0/T19BCYsjXEI/AAAAAAAAARw/0Kj_xM8M-FQ/s1600/RK%20kart.jpg zdjęcia Kubicy w gokarcie https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/421595_225933084170900_100002626315943_399989_1216798195_n.jpg http://4.bp.blogspot.com/-Pkng9AuMON0/T19BCYsjXEI/AAAAAAAAARw/0Kj_xM8M-FQ/s1600/RK%20kart.jpg
marios76
13.03.2012 11:03
Berni jak tyle wiesz, to zamiast stadionów piłkarskich niech nam w Polsce wybudują tor wyścigowy F1... Znajdzie się w F1 i Kubica i Giermaziak; i wierzę że nie na takich warunkach jak Pietrow. Dla ciebie to pestka, zrób tak! Wystarczy jedna wizyta i parę podpisów... Za kasę u nas wszystko się załatwi. Nie będzie łatwo dojechać, dolecieć, czy trafić, ale tor będzie. I nawet tej trawy nie trzeba będzie wymieniać z 7 razy w roku jak w Poznaniu, a policyjne krótkofalówki będą działać lepiej niż w Warszawie. To nic że nówka asfalt będzie pękał jak autostrady po zimie! To łatwiejsze niż Euro w piłkę kopaną! Daj nam poczuć F1 w Naszym kraju.
Kamikadze2000
12.03.2012 07:20
Problemem RBR był silnik Renault, który w owym czasie trochę odstawał od Ferrari czy Mercedesa. Konstrukcje właściwie mieli takie same. Potem był czas na przygotowania i porzucili projekt z 2008 roku. Jak się później okazało, słusznie - byli najrówniejszym zespołem, jeżeli chodzi o formę. :)
THC-303
11.03.2012 08:33
@IceMan11 Dc był fatalny,a Mark miewał przebłyski ale marnował je (vide Silverstone 2008) albo miał pecha (Japonia 2007).
mateo36wrx
11.03.2012 08:23
W 2002 roku 23 czerwca siedziałem na trybunie RTL na Bit ***e na torze Nurburgring i widziałem jak Rubinio dojeżdża Ferrarką przed Schumim na mete... Było pięknie... Ten dzwięk... mieli chyba ok 0,300 odstępu między sobą... Myślałem że Schumi ciachnie go przed coca-colą ale nie dał rady:)
IceMan11
11.03.2012 08:01
@THC-303 Źle się wyraziłem. Nie dlatego, że Mark (David akurat był fatalny) jeździł słabo. Po prostu te zespoły były lepsze od RBR. W sumie tego nie da się sprawdzić, więc możesz mieć rację ;D
mateo36wrx
11.03.2012 07:58
@THC-303 Masz racje, Rubens by to wykorzystał. Irvine był słaby. Tylko giermkował Schumiemu:)
THC-303
11.03.2012 07:55
@Iceman11 O to mi chodzi :) @mateo36wrx Dlatego został wywalony z Ferrari jak na pewno pamiętasz. Gdyby Barrichello dostał taką szansę sądze, że mialby majstra :)
kaliberusa
11.03.2012 07:37
Prawde (powiedziawszy) napiszac.to RK>przeanalizowac jego karjere w F-1>od zawsze jest kojarzony z Ferrari> [quote="dacek"][/quote]sluszna racja deck>
IceMan11
11.03.2012 07:35
@THC-303 Mark słabo nie jeździł. Owszem Seba mógłby notować lepsze wyniki, ale też nie o wiele lepsze. W 2008 mieli naprawdę dobre auto. Przynajmniej na początku sezonu. Jeszcze w Hiszpanii Mark dobrze pojechał. Później już tak dobrze nie było, ale też TR, Renault, BMW, Ferrari no i owszem McLaren byłi przed nimi - szczególnie w 2 połowie sezonu.
kaliberusa
11.03.2012 07:34
[quote="Master"][/quote]>to po wypadku ktory mial>zaszly zmiany w kontrakcie>masz racje
mateo36wrx
11.03.2012 07:28
@THC-303 Masz racje:) Dzięki wypadkowi Schumiego Irwine miał szanse na swój jedyny tytuł a teraz reklamuje myjki w supermarketach:)
THC-303
11.03.2012 07:19
@IceMan11 Nie kwestionuję pomocy przepisów i ukłonu tychże w stronę RBR, ale myślę, że pomijasz jeden fakt. Do 2009 mieli dwie za przeproszeniem ale cioty zamiast kierowców (cioty w sensie wyścigowym ofc). @mateo36wrx Salo zly by nie był, w przeciwieństwie do Massy potrafi bez dyskusji oddawać zwycięstwa (patrz Hocke 1999) :P
adnowseb
11.03.2012 07:08
@IceMan11 Tak rozumiem, bardzo'' jasno''to napisałeś-wytłumaczyłeś Nie zmienia to faktu, ze pomógłby Ferrari, dlatego nie mam nic przeciwko, zeby się tam znalazł ze swoim składem pracowników. (wiem marzenia,raczej nie realne). Pozdr @THC-303 :))
THC-303
11.03.2012 07:08
@adnowseb Ależ ja uważam Sutila za dobrego kierowcę, tylko biorąc pod uwagę jak biegunowo odległa jest jego sytuacja od jazdy w Ferrari rozbawiło mnie to :) Pozdrawiam :)
mateo36wrx
11.03.2012 07:01
Może Mika Salo po testach na Suzuce zastąpi Masse:))
IceMan11
11.03.2012 07:00
@adnowseb Gdzie byłoby RBR gdyby nie zmiana przepisów na sezon 2009? Tak powinno brzmieć twoje pytanie. Bo przecież do sezonu 2009 byli w środeczku staweczki. To, że Adrian jest świetny w tym co robi to niezaprzeczalny fakt. Niestety ludzie zapominają, że Adrian pracuje z najlepszymi ludźmi, których zresztą sam "werbował". Ludzie w RBR się uzupełniają. Piecze nad wszystkim sprawuje Adrian i to on dostaje oklaski za robotę. Sam Marko powiedział, że u nich działa wszystko idealnie i gdyby nie to, to niczego by nie osiągneli. PS. Trochę chaotyczny ten mój wywód, ale mam nadzieję, że zrozumiesz ;)
adnowseb
11.03.2012 06:57
@THC-303 Sutil w Ferrari,hmmm dlaczego nie! Zapewne byłby lepszy od Massy.
THC-303
11.03.2012 06:53
@bombka, dziekuje za rozśmieszenie :) @adnowseb Zanim przeczytalem jakikolwiek komentarz rzuciło mi sie w oczy Twoje pogrubione "Adrian do Ferrari" i nie znając kontekstu pomyslało mi się... Sutilu :D
mateo36wrx
11.03.2012 06:43
Oj:) Łoili, łoili:) Pamiętam... Uwielbiałem Quali z Miką i Schumim:) Co okrążenie to lepszy czas...
adnowseb
11.03.2012 06:36
@IceMan11 Ciekawe spostrzeżenia.Powiedz tylko gdzie byłoby RBR gdyby nie Adrian.Zapracował sobie na chwałę Nie zaprzeczaj,ze nie jest to jego zasługą iż bolid był, jakby z ''innego wymiaru''Więc jaka przesada? Geniusz, geniusz geniusz!!! [quote]Łoili Adriana równo, gdy ten był w McLarenie. Ale kto o tym pamięta? Albo inaczej. Kto o tym wie? [/quote] Ja wiem i zapewne kilku by się jeszcze znalazło:)) --ale to było kiedyś, teraz jest ten okres, kiedy to on łoi pozostałych.
IceMan11
11.03.2012 06:29
@Yurek Niejaki Pan Andrzej B. gdy widzi na wizji Mr Brawn'a dostaje gęsią skórkę i Bóg wie czego jeszcze. To, że Adrian jest świetnym konstruktorem nie mamy wątpliwości, ale tak jak piszesz - ludzie nie powinni tak przesadzać. Pozdro :) @adnowseb Łoili Adriana równo, gdy ten był w McLarenie. Ale kto o tym pamięta? Albo inaczej. Kto o tym wie? @tomekj Nikt nic nie napisał o ich formie.
tomekj
11.03.2012 06:27
Jeszcze się sezon nie zaczął a wy już wiecie w jakiej formie jest Ferrari.
adnowseb
11.03.2012 06:18
@Yurek @IceMan11 [quote]Bez Neweya też można zdobyć tytuł.[/quote] Ależ o ile łatwiej z Adrianem.Wiadomo, bez niego tez sobie poradzą! Pozdr:))
Yurek
11.03.2012 06:08
Ale o czym my tu mówimy? Czy wychwalanie Neweya pod niebiosa nie jest trochę przesadzone? Ten człowiek jest postrzegany jako ktoś, kto z HRT zrobiłby mistrzowskie auto. Nie! Przypomnę, że kiedyś tak samo wychwalany był Brawn. Też geniusz doprowadzający Benettona i Ferrari do mistrzostwa. Nie przeczę geniuszowi Neweya, ale bez przesady! Bez Neweya też można zdobyć tytuł.
IceMan11
11.03.2012 05:44
Inżynier Alonso coś słabo kieruje swoimi przełożonymi. Myślałem, że po przyjściu Fry'a będą się bardziej dogadywać, ale gdzie tam. Od dawna mówiłem, że Ferrari musi zrobić roszady. Alonso dać na stanowisko szefa technicznego, a Pat'a dać za Alonso. Wyniki przyszłyby od razu. @adnowseb To bez Adriana Ferrari nie potrafi zrobić bolidu na miarę mistrzostwa? To co to za zespół? McLaren pokazuje, że potrzeba tylko odpowiednich ludzi na odpowiednich miejscach, bez żadnych "gwiazd". A Ferrari bez "gwiazd" na choćby jednym stanowisku już sobie nie może poradzić.
YAHoO
11.03.2012 05:41
Zatrudnic Neweya, no cóż za odkrycie, zupełnie jakby w Ferrari na to nie wpadli... Problem tkwi "tylko" w tym, że Adrian nie ma takiego parcia na Czerwone.
adnowseb
11.03.2012 05:39
@mateo36wrx Tak,ale tego się juz nie dowiemy. Pozdr:))
christoff.w
11.03.2012 05:37
Nie sadze, przeciez Robert raczej bylby w Renault w zeszlym roku, moze by wygrywali i moze by zostal na ten sezon rowniez a wiec nie ma co gdybac.
mateo36wrx
11.03.2012 05:36
@adnowseb Ja też uważam Alonso za najlepszego kierowce w obecnej stawce, liczyłem na to że Ferrari utrze nosa Vettelowi ale na to się nie zanosi. Jestem tylko ciekaw czy np gdyby za Masse po wypadku Schumi wrócił jednak do ferrari i jezdziłby z Alonso w teamie czy ferrari nie byłoby na wyższym poziomie... Nie twierdze że Schumi by wygrywał ale może bolid byłby wtedy lepszy i Ferrarki dojeżdżałyby do mety wyżej....
Yurek
11.03.2012 05:27
@Ferrarif1 - jestem przekonany, że w Biblii nie ma nic o obrzucaniu błotem (przynajmniej dosłownie) :) Dziękuję redakcji za niepogrubienie tego newsa.
IceMan11
11.03.2012 05:22
@bombka Oj bombka bombka. Bernie to taki sam Nostradamus jak Adakar. @mateo36wrx Może... może...
Ferrarif1
11.03.2012 05:19
sry za Caps Lock :P APELUJE DO WAS BRACIA I SIOSTRY BO W PIŚMIE ŚWIĘTYM JEST NAPISANE MIŁUJCIE SIE ZAMIAST OBRZUCAĆ SIĘ BŁOTEM. Pogodzcie się kibice kubicy i nie kibice kubicy. Po co wypisujecie te durne komentarze typu zaraz adakar coś tam zrobi, a adakary przestancie pisać o dzieciach niedzielnych polsatowskich (koniec cytatu z pisma świętego). To chyba tyle. Wszyscy jesteśmy polakami (prawie wszyscy) więc zachowujmy się w stosunku do swoich rodaków. I tyle, takie rzeczy nawet się fizjologom nie śniły jakie wy tutaj odprawiacie. W tem kraju każden jeden na drugiego naskakiwać, ale robić to niema komu !
adnowseb
11.03.2012 05:08
@mateo36wrx Nie ma lepszego kierowcy od Alonso w obecnej stawce.No chyba ze Pietrow który ''rozwija'' Caterhama i wychwala się'' pod niebiosa '' @tluczeszpiane, ''Bunga bunga powiadasz:)) Twoją ocenę Alonso ''podciągam''pod zart,bo chyba na powaznie tak byś nie napisał.(udał Ci się dowcip) Pozdr:))
mateo36wrx
11.03.2012 04:23
Ferrari jeszcze pokaże pazur ale ten sezon może być dla nich ciężki... Bolid wygląda "ciężko" i chyba nie jest za szybki... Może potrzebują lepszego kierowcy od Ferdka i Felipe, który potrafiłby pomóc zbudować auto i czułby obszary do poprawy... Kiedyś Schumi nie wychodził z fabryki w Maranello....
FelipeF1.
11.03.2012 04:20
Juz to kilka razy słyszałem
Xjumpaytech
11.03.2012 04:13
[quote] Ot zwykly kierowca, ktory bez systemow ESP czy TC nie pojedzie szybko[/quote] Mam nadzieję, że tylko ironizujesz, a nie "ignorantujesz". [quote]Bo gdyby mial to zrobić to zrobiłby to juz dawno. Widac nie interesuje go posada w tym zespole. I nigdy nie interesowala.[/quote] Interesuje i interesowała. Kiedyś był z nim wywiad - nie przeszedł do Ferrari ze względu na rodzinę. Twierdził, że przeprowadzka do Maranello nie wpłynęła by na nią dobrze, więc lepiej było zostać w Anglii.
jednooki_cyklop
11.03.2012 04:00
Też martwią mnie jego "gabaryty", ale nie można zapominać, że to profesjonalny sportowiec, który wie jak oraz jest w stanie szybko zrzucić parę(dzięsiąt :P) kilo.
tluczeszpiane
11.03.2012 03:56
jeszcze dlugo Ferrari sie nie podźwigną. Alonso na pewno nie jest technikiem, ktorego sugestie tchnely by tam kogokolwiek. Ot zwykly kierowca, ktory bez systemow ESP czy TC nie pojedzie szybko. Połowa zespołu to pewnie włosi bunga bunga, ktorzy sa podobni mentalnie do Hiszpan a Ci z kolei zawsze wszystko manyana.Nie sadze @adnowseb aby Adrian Newey przeszedl do Ferrari. Bo gdyby mial to zrobić to zrobiłby to juz dawno. Widac nie interesuje go posada w tym zespole. I nigdy nie interesowala. Tworzył dla Mclarena ale nigdy nie pojdzie do Ferrari. a co do Kubicy w kokpicie? Cóz. Ten sezon znowu odpada. Bo nikt dla niego specjalnie, nawet 2 gp przed koncem sezonu 2012 nie wprowadzi przepisu odnosnie poszerzenia kokpitu.
akkim
11.03.2012 03:37
Nie chce mi się wierzyć, u Was biała flaga? Ktoś tupnął, że tekst "tłusty", Panowie, powaga?
mateo36wrx
11.03.2012 03:35
Myślę że jeszcze daleko do powrotu Roberta za kierownice bolidu f1. Oby w ogóle było to możliwe. Trzymam kciuki za Robcia. Mam mieszane myśli co do tej czwartkowej jazdy Roberta Fabią WRC. Prawa ręka, której nie widzimy od dawna, jest w rajdówce bardzo pracowita... Moim zdaniem jest bardziej obciążona niż w bolidzie f1. Nieustanne kontry, hopy, wyboje przenoszone przez układ kierowniczy i na koniec wiecznie potrzebny "ręczny", który wymaga siły przy każdym szarpnięciu.... Z ręką roberta musiałoby być naprawdę dobrze... Myślę ze prędzej zdecydowałby się na test jakimś autem wyścigowym po torze... Ale to tylko moje zdanie.
bombka
11.03.2012 03:26
Ta zaraz przyjdzie Adakar z kumplami i wyzwą Ecclestona od kubicomaniaków i że jest niedzielnym kibicem,a oni realiści wiedzą lepiej;)
WojtaZ
11.03.2012 03:20
@Rubens No tak, ale liczymy na to, że mimo wszystko wróci. Ostatnio jest głośno o jego testach itd. Ja na razie patrze na to z dystansem, ale wciąż mam nadzieję.
DJ Malina
11.03.2012 03:17
Rubens, wyjdziesz na spacer do parku i nagle ni stąd, ni zowąd spadnie ci na głowę gruba gałąź. Co na to ludzie? Będą mówić, że ktoś narobił sobie problemów nieodpowiedzialną decyzją o spacerze? Prawda jest taka, że Ecclestonowi chodzi o kasę. Kubica w Ferrari = więcej widzów z Polski = $. A tą wypowiedzią chciał przypomnieć niedzielnym kibicom z Polski, że istnieje coś takiego jak F1.
Rubens
11.03.2012 03:11
Ecclestone kubicomaniakiem? :D No bo ma objawy kubicomanii, czyli ma halucynacje pt kubica w Ferrari. Pewnie ze jeździlby w Ferrari:D I Byłby mistrzem świata:D parodia, facet złamal sobie karierę nieodpowiedzialną decyzją o udziale w rajdzie i nie ma sensu na siłe go gloryfikować. Sam sobie krzywdę zrobił i tyle.
kovalf1
11.03.2012 03:01
@dacek Co prawda, to prawda, a przykładów z pewnością jest jeszcze więcej.
adnowseb
11.03.2012 03:01
[quote]„Problemy Ferrari nie mają nic wspólnego z kierownictwem. Problem leży po stronie technicznej. Zamiast kogoś wyrzucać, powinni kogoś zwerbować: Adriana Neweya”. [/quote] Tak samo mówiłem juz w tamtym sezonie.Przydałby im się :) Adrian-do Ferrari!!!
dacek
11.03.2012 03:00
W formule 1 nawet kontrakt nie gwarantuje ci miejsca w zespole. W ostatnich latach widzieliśmy wystarczająco wielu kierowców którzy tracili miejsca pomimo kontraktu. Przykładem jest Trullli.....
Master
11.03.2012 02:59
Massa ma na prawdę mocny kontrakt - wynegocjowany na podstawie jego świetnej formy, jaką ostatnio prezentuje. Kierowca nie do ruszenia ;)
Falarek
11.03.2012 02:55
Jak by jeździł jak Massa ma jeszcze kontrakt a Kubica miał z Renault do końca 2011
Master
11.03.2012 02:52
Prosta sprawa, że by jeździł.
nij0
11.03.2012 02:44
Zaiste...