Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji
W Q3 kierowcy będą musieli skorzystać z opon C4.
18.04.1913:08
461wyświetlenia
Embed from Getty Images
Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia, które zostaną użyte podczas Grand Prix Francji.
Na torze Paul Ricard kierowcy Formuły 1 otrzymają do dyspozycji opony wykonane z mieszanek C4 (miękkie), C3 (pośrednie) i C2 (twarde).
Grand Prix Francji jest jak dotąd czwartym wyścigiem w tym sezonie, w przypadku którego oficjalny dostawca ogumienia zastosował taką alokację.
Mieszanka C4 jest porównywalna do ubiegłorocznej ultramiękkiej. Pojawiła się ona we Francji jako opona kwalifikacyjna, z której kierowcy musieli obowiązkowo skorzystać w Q3. Dwie pozostałe: C3 i C2 są nieco twardsze od ogumienia w specyfikacji 2018 (supermiękkiego i miękkiego).
Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia, które zostaną użyte podczas Grand Prix Francji.
Na torze Paul Ricard kierowcy Formuły 1 otrzymają do dyspozycji opony wykonane z mieszanek C4 (miękkie), C3 (pośrednie) i C2 (twarde).
Grand Prix Francji jest jak dotąd czwartym wyścigiem w tym sezonie, w przypadku którego oficjalny dostawca ogumienia zastosował taką alokację.
Mieszanka C4 jest porównywalna do ubiegłorocznej ultramiękkiej. Pojawiła się ona we Francji jako opona kwalifikacyjna, z której kierowcy musieli obowiązkowo skorzystać w Q3. Dwie pozostałe: C3 i C2 są nieco twardsze od ogumienia w specyfikacji 2018 (supermiękkiego i miękkiego).
Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2019 | ||||
Grand Prix | Opony twarde | pośrednie | miękkie | |
---|---|---|---|---|
Australii | ![]() | C2 (O) | C3 (O) | C4 |
Bahrajnu | ![]() | C1 (O) | C2 (O) | C3 |
Chin | ![]() | C2 (O) | C3 (O) | C4 |
Azerbejdżanu | ![]() | C2 (O) | C3 (O) | C4 |
Hiszpanii | ![]() | C1 (O) | C2 (O) | C3 |
Monako | ![]() | C3 (O) | C4 (O) | C5 |
Kanady | ![]() | C3 (O) | C4 (O) | C5 |
Francji | ![]() | C2 (O) | C3 (O) | C4 |
Austrii | ![]() | |||
Wielkiej Brytanii | ![]() | |||
Niemiec | ![]() | |||
Węgier | ![]() | |||
Belgii | ![]() | |||
Włoch | ![]() | |||
Singapuru | ![]() | |||
Rosji | ![]() | |||
Japonii | ![]() | |||
Meksyku | ![]() | |||
USA | ![]() | |||
Brazylii | ![]() | |||
Abu Zabi | ![]() | |||
O = co najmniej jedna z tych mieszanek musi zostać wykorzystana przez kierowcę podczas wyścigu o ile rywalizacja toczy się na suchym torze. Nowy system określeń rodzajów ogumienia: od C1 (najtwardsze) do C5 (najmiększe). |