Tim Densham objaśnia szczegóły projektu nadwozia R27

"R27 stanowi duży krok naprzód w dziedzinie inżynierii"
30.01.0708:16
MDK
2114wyświetlenia

Główny projektant zespołu Renault Tim Densham wyjawił, że prostota jest kluczem do skonstruowania dobrego nadwozia. Ponadto były pracownik Tyrrella jest przekonany, że R27 jest na tyle dobrze zaprojektowany, aby być równie szybki co jego zwycięski poprzednik - model R26.

Jak zwykle szczególny nacisk położyliśmy na rozwój w tradycyjnych obszarach: próbowaliśmy poprawić sztywność pakietu, zmniejszyć wagę gdzie to było możliwe i upakować samochód tak ciasno jak to możliwe, aby dać naszemu zespołowi od aerodynamiki jak największe pole do popisu. Mówiąc ogólnie, R27 stanowi duży krok naprzód w dziedzinie inżynierii. - powiedział Densham.


Dopracowany w najmniejszych detalach plan rozwojowy zespołu Renault zawsze zapewniał zachowanie wysokiej formy przez cały sezon. Wiara w długowieczność R27 wynika z zastosowania przy jego projektowaniu tego samego planu gry.

Myślę, ze nowy samochód ma tyle samo ulepszeń w stosunku do swojego poprzednika, ile wykazywał R26 w stosunku do R25. Oczywiście, w niektórych obszarach nie pojawiły się żadne zmiany, ale skupiliśmy się w naszym projekcie i rozwoju na tych dziedzinach, które mogą przynieść maksymalną poprawę osiągów.

Kładziemy też duży nacisk na rozwój i stałe ulepszanie w trakcie sezonu. To było naszą siłą w 2006 roku i naszym celem jest utrzymanie tego w nowym sezonie. - dodał główny projektant Renault.

Źródło: F1Racing.net

KOMENTARZE

1
Sylas
30.01.2007 11:39
Nowości to on tu nie ujawnił. " "Oczywiście, w niektórych obszarach nie pojawiły się żadne zmiany, ale skupiliśmy się w naszym projekcie i rozwoju na tych dziedzinach, które mogą przynieść maksymalną poprawę osiągów”." Taka zasada raczej panuje co sezon. A może się mylę. Pewnie Zdaniem pana TIMa inne zespoły pracują nad dziedzinami, które mają przynieść minimalną poprawę osiągów bądź ich nie przynieść :)