Grosjean najszybszy podczas drugiego dnia testów w Toskanii

W końcówce sesji czas Francuza wyrównał Kamui Kobayashi
02.05.1218:51
Paweł Zając
4593wyświetlenia

Romain Grosjean był najszybszy podczas drugiego dnia testów grupowych na torze Mugello.

Francuz przed przerwą na lunch wykręcił czas 1:21,603s, jednak w końcówce sesji Kamui Kobayashi przejechał okrążenie z dokładnie takim samym wynikiem.

Trzeci w tabeli czasami był Sebastian Vettel, który po południu przejął bolid od swojego kolegi zespołowego. Niemiec przejechał 64 okrążenia i z czasem 1:21,825s, pobił Webbera o nieco ponad jedną dziesiątą sekundy. Kierowcy Red Bulla byli ostatnimi, którym udało się pokonać barierę minuty i 22 sekund.

Piąty Felipe Massa był jednym z czterech kierowców, którym udało się przejechać dziś 100 okrążeń. Za jego plecami znaleźli się kierowcy Toro Rosso. Ekipa z Faenzy odrobinę zmodyfikowała swoje plany, co do kierowców, gdyż Verne jeździł również po południu. Ricciardo dostał jednak szanse zapoznania się z torem jeszcze dziś i na mniej niż godzinę przed końcem sesji pojawił się na torze.

Michael Schumacher znalazł się na ósmym miejscu. Niemiec przejechał dziś najwięcej okrążeń i 144 okrążał tor Mugello. Charles Pic i Witalij Pietrow uzupełnili czołową dziesiątkę. Gary Paffett, po przejechaniu zaledwie 59 okrążeń był jedenasty. Za jego plecami znalazł się Timo Glock, który popołudniu przejął bolid o Charlesa Pica. Jazdy Niemca zostały jednak mocno skrócone przez problemy z układem kierowniczym. Mimo to udało mu się przejechać 37 okrążeń.

Największe problemy dziś miało Force India, które większość czasu spędziło w garażu z powodu problemów z hydrauliką. Paul di Resta przejechał zaledwie 14 okrążeń i znalazł się na 13 miejscu, tuż przed Bruno Senną. Słaby czas Williamsa nie powinien być jednak powodem do zmartwień. Ekipa z Groove przejechał dokładnie 100 okrążeń i najwyraźniej skupiała się na swoim programie testów.

Wypowiedzi po drugim dniu testów

P.Kierowca (Nr)Nar.SamochódOkr.CzasStrataOdstęp
1Romain Grosjean (-)Lotus Renault E20971:21,603
2Kamui Kobayashi (-)Sauber Ferrari C31871:21,6030,000 0,000
3Sebastian Vettel (-)Red Bull Renault RB8641:21,8250,222 0,222
4Mark Webber (-)Red Bull Renault RB8541:21,9970,394 0,172
5Felipe Massa (-)Ferrari F20121061:22,2570,654 0,260
6Jean-Eric Vergne (-)Toro Rosso Ferrari STR7651:22,4220,819 0,165
7Daniel Ricciardo (-)Toro Rosso Ferrari STR7221:22,5880,985 0,166
8Michael Schumacher (-)Mercedes F1 W031441:23,4041,801 0,816
9Charles Pic (-)Marussia Cosworth MR01461:23,9822,379 0,578
10Witalij Pietrow (-)Caterham Renault CT011121:24,3122,709 0,330
11Gary Paffett (-)McLaren Mercedes MP4-27591:24,4802,877 0,168
12Timo Glock (-)Marussia Cosworth MR01371:24,4992,896 0,019
13Paul di Resta (-)Force India Mercedes VJM05141:24,7493,146 0,250
14Bruno Senna (-)Williams Renault FW341001:24,8423,239 0,093

KOMENTARZE

9
SirKamil
03.05.2012 09:21
Jakość, nie ilość się liczy.
rentonB
03.05.2012 07:28
Kubicy juz nie ma. Testy testami, tu licza sie km wiec Mercedes najlepiej
Sgt Pepper
02.05.2012 08:25
A mnie najbardziej szkoda Kubicy... Testy w Toskanii, czyli pod nosem ... Echhh... pewnie go nieźle (!!!) skręca w środku.
marios76
02.05.2012 08:24
Przestań proszę:) Właśnie edytowałem...
zbm
02.05.2012 08:24
@marios76 to był 1997 rok
marios76
02.05.2012 08:23
@Luca A pamiętasz GP Europy 1997 jak Villeneuve, Frentzen i Schumacher mieli ten sam czas na Pole? Myślałem, że się aparatura popsuła :) Wystarczą tysięczne, panowie z polsatu czasem sekundy z minutani mylą... Nie komplikuj im życia:)
Luca
02.05.2012 05:34
Czyli w F1 powinny być 4 liczby po przecinku?
nij0
02.05.2012 05:08
Zadziwiająco mała strata Pica ale nie wiadomo jakie opony i ile paliwa.
TommyYse
02.05.2012 04:57
O wow, Schumi ponad 2 dystanse wyścigu !