Ricciardo otrzymał nowe podwozie bolidu R.S.19
Renault przywiozło także do Bahrajnu nową wersję tylnego skrzydła.
28.03.1914:44
1324wyświetlenia
Embed from Getty Images
Daniel Ricciardo otrzymał przed Grand Prix Bahrajnu nowe podwozie bolidu R.S.19.
Kierowca z Perth zaliczył koszmarny wyścig w Australii. Tuż po starcie najechał na pas zieleni i urwał przednie skrzydło na asfaltowym przejściu. Po przejechaniu dwudziestu ośmiu okrążeń kierowca Renault wycofał się z rywalizacji, zajmując odległe szesnaste miejsce.
Pragnąc zapewnić, że żadne z ewentualnych uszkodzeń nie skomplikuje Ricciardo występu na torze Sakhir, Renault podjęło decyzję o zapewnieniu kierowcy zupełnie nowego podwozia, które przeszło już kontrolę delegata FIA - Jo Bauera. Poprzednie będzie od tego weekendu służyło jako rezerwowe.
Według doniesień Giorgio Pioli Renault przywiozło do Bahrajnu zmodyfikowane tylne skrzydło. Zmianie uległo wyprofilowanie głównego płata, który teraz obniża się ku środkowi, tworząc formę płytkiej łyżeczki.
W Australii element ten był całkowicie prosty. Poprawka ma związek z charakterystyką toru w Bahrajnie, na którym znajduje się więcej długich prostych.
Daniel Ricciardo otrzymał przed Grand Prix Bahrajnu nowe podwozie bolidu R.S.19.
Kierowca z Perth zaliczył koszmarny wyścig w Australii. Tuż po starcie najechał na pas zieleni i urwał przednie skrzydło na asfaltowym przejściu. Po przejechaniu dwudziestu ośmiu okrążeń kierowca Renault wycofał się z rywalizacji, zajmując odległe szesnaste miejsce.
Pragnąc zapewnić, że żadne z ewentualnych uszkodzeń nie skomplikuje Ricciardo występu na torze Sakhir, Renault podjęło decyzję o zapewnieniu kierowcy zupełnie nowego podwozia, które przeszło już kontrolę delegata FIA - Jo Bauera. Poprzednie będzie od tego weekendu służyło jako rezerwowe.
Według doniesień Giorgio Pioli Renault przywiozło do Bahrajnu zmodyfikowane tylne skrzydło. Zmianie uległo wyprofilowanie głównego płata, który teraz obniża się ku środkowi, tworząc formę płytkiej łyżeczki.
W Australii element ten był całkowicie prosty. Poprawka ma związek z charakterystyką toru w Bahrajnie, na którym znajduje się więcej długich prostych.