Russell dyktuje tempo do połowy finałowego dnia testów w Barcelonie
Po przerwie na lunch tor zostanie nawodniony w celu sprawdzenia opon deszczowych.
25.02.2213:06
1980wyświetlenia
Embed from Getty Images
George Russell legitymuje się najlepszym czasem okrążenia do przerwy finałowego dnia zimowych testów w Barcelonie.
Kierowca Mercedesa jako pierwszy w stawce wykorzystał opony C5 do ustanowienia najszybszego rezultatu, który wyniósł 1:19,233. Póki co nikt podczas testów w Barcelonie nie wywindował wyżej poprzeczki i niewiele wskazuje na to, by miało się to już zmienić. Po przerwie na lunch nawierzchnia Circuit de Catalunya zostanie nawodniona i kierowcy rozpoczną przejazdy na deszczowych oponach Pirelli.
Drugi w tabeli widnieje Max Verstappen, który po południu przekaże stery Red Bulla RB18 Sergio Perezowi. Trzeci jest Sebastian Vettel, który pod koniec jazd spowodował czerwoną flagę po awarii jednostki napędowej w Astonie Martinie AMR22.
Czwarty wynik należy do Charlesa Leclerca z Ferrari, natomiast piąty do Nicholasa Latifiego z Williamsa, który wspólnie z dziesiątym Albonem realizował program testowy w bolidzie FW44. Szósty jest Lando Norris z McLarena, a siódmy Fernando Alonso z Alpine. Stajnia z Enstone po dwunastu okrążeniach musiała zatrzymać A522 z powodu spektakularnej awarii silnika. Zespół potwierdził już, że nie pojawi się dzisiaj na torze.
Ósme miejsce w tabeli należy do Guanyu Zhou z Alfy Romeo, natomiast dziewiąte do Pierre'a Gasly z AlphaTauri. Obaj kierowcy spowodowali kolejne czerwone flagi: Chińczyk zatrzymał się na prostej startowej, natomiast Francuz wypadł z toru w piątym zakręcie.
Jedenasty wynik jest autorstwa Nikity Mazepina z Haasa, który przejechał zaledwie dziewięć okrążeń za kierownicą białego VF-22. Tak niski przebieg jest efektem wycieku oleju, który uziemił samochód w garażu.
Opony, na których uzyskano najlepsze czasy okrążenia: C3 - Verstappen, Leclerc, Norris, Alonso, Zhou, Albon, Mazepin; C4 - Latifi, Gasly; C5 - Russell, Vettel.
George Russell legitymuje się najlepszym czasem okrążenia do przerwy finałowego dnia zimowych testów w Barcelonie.
Kierowca Mercedesa jako pierwszy w stawce wykorzystał opony C5 do ustanowienia najszybszego rezultatu, który wyniósł 1:19,233. Póki co nikt podczas testów w Barcelonie nie wywindował wyżej poprzeczki i niewiele wskazuje na to, by miało się to już zmienić. Po przerwie na lunch nawierzchnia Circuit de Catalunya zostanie nawodniona i kierowcy rozpoczną przejazdy na deszczowych oponach Pirelli.
Drugi w tabeli widnieje Max Verstappen, który po południu przekaże stery Red Bulla RB18 Sergio Perezowi. Trzeci jest Sebastian Vettel, który pod koniec jazd spowodował czerwoną flagę po awarii jednostki napędowej w Astonie Martinie AMR22.
Czwarty wynik należy do Charlesa Leclerca z Ferrari, natomiast piąty do Nicholasa Latifiego z Williamsa, który wspólnie z dziesiątym Albonem realizował program testowy w bolidzie FW44. Szósty jest Lando Norris z McLarena, a siódmy Fernando Alonso z Alpine. Stajnia z Enstone po dwunastu okrążeniach musiała zatrzymać A522 z powodu spektakularnej awarii silnika. Zespół potwierdził już, że nie pojawi się dzisiaj na torze.
Ósme miejsce w tabeli należy do Guanyu Zhou z Alfy Romeo, natomiast dziewiąte do Pierre'a Gasly z AlphaTauri. Obaj kierowcy spowodowali kolejne czerwone flagi: Chińczyk zatrzymał się na prostej startowej, natomiast Francuz wypadł z toru w piątym zakręcie.
Jedenasty wynik jest autorstwa Nikity Mazepina z Haasa, który przejechał zaledwie dziewięć okrążeń za kierownicą białego VF-22. Tak niski przebieg jest efektem wycieku oleju, który uziemił samochód w garażu.
Opony, na których uzyskano najlepsze czasy okrążenia: C3 - Verstappen, Leclerc, Norris, Alonso, Zhou, Albon, Mazepin; C4 - Latifi, Gasly; C5 - Russell, Vettel.
P. | Kierowca (Nr) | Nar. | Samochód | Okr. | Czas | Strata | Odstęp |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton (44) | Mercedes W13 | 89 | 1:19,138 | |||
2 | George Russell (63) | Mercedes W13 | 66 | 1:19,233 | 0,095 | 0,095 | |
3 | Sergio Perez (11) | Red Bull RB18 | 68 | 1:19,556 | 0,418 | 0,323 | |
4 | Max Verstappen (1) | Red Bull RB18 | 59 | 1:19,756 | 0,618 | 0,200 | |
5 | Sebastian Vettel (5) | Aston Martin Mercedes AMR22 | 48 | 1:19,824 | 0,686 | 0,068 | |
6 | Charles Leclerc (16) | Ferrari F1-75 | 44 | 1:19,831 | 0,693 | 0,007 | |
7 | Carlos Sainz (55) | Ferrari F1-75 | 86 | 1:20,072 | 0,934 | 0,241 | |
8 | Alexander Albon (23) | Williams Mercedes FW44 | 88 | 1:20,318 | 1,180 | 0,246 | |
9 | Nicholas Latifi (6) | Williams Mercedes FW44 | 13 | 1:20,699 | 1,561 | 0,381 | |
10 | Daniel Ricciardo (3) | McLaren Mercedes MCL36 | 80 | 1:20,750 | 1,612 | 0,051 | |
11 | Lando Norris (4) | McLaren Mercedes MCL36 | 52 | 1:20,827 | 1,689 | 0,077 | |
12 | Fernando Alonso (14) | Alpine Renault A522 | 12 | 1:21,242 | 2,104 | 0,415 | |
13 | Guanyu Zhou (24) | Alfa Romeo Ferrari C42 | 41 | 1:21,939 | 2,801 | 0,697 | |
14 | Pierre Gasly (10) | AlphaTauri Red Bull AT03 | 40 | 1:22,469 | 3,331 | 0,530 | |
15 | Nikita Mazepin (9) | Haas Ferrari VF-22 | 9 | 1:26,229 | 7,091 | 3,760 | |
16 | Valtteri Bottas (77) | Alfa Romeo Ferrari C42 | 10 | 1:30,433 | 11,295 | 4,204 |